PDA

View Full Version : Mandolinespeler gezocht



Fredski
5 juli 2007, 01:33
Dag mensen!

Even voorstellen, nieuw op dit forum: ik ben een 41-jarige 5-snarige banjospeler uit Laag Soeren (Gelderland) Ik jam regelmatig met vrienden (gitaar, trekzak, mondharmonica, wasbord, basgitaar en cajon) We zoeken nog een mandolinespeler. Deze hoeft niet superervaren te zijn, want we zijn zelf ook experimenterde...

Groet,

Fred Hissink

hendrix2
5 juli 2007, 12:22
Moest ik niet in Belgie wonen en niet veel jonger zijn dan zag ik het wel zitten.
Ik ben namelijk een mandolinespeler die op zoek is naar enkele mensen om eens mee te jammen :)

Veel succes met de zoektocht!

Fredski
5 juli 2007, 15:26
Zonde, Belgie is inderdaad iets te ver...Maar, bedankt voor je reactie!

Groet,
Fred

kleinkunst
2 mei 2010, 23:18
Hendrix2, ik ben op zoek naar een groep of muzikanten om zelf een groep te starten in de buurt van Gent. Ik woon in Gentbrugge en zou graag kleinkunst of folk spelen. (maar andere stijlen zijn zeker bespreekbaar) Interesse, of kan je mij een paar contacten bezorgen?

Graag een mailtje op ben.lommelen@gmail.com a.u.b.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Gerritw
7 augustus 2010, 15:00
Hallo Fred,

Ik ben afgelopen jaar in Elten komen wonen en vind het wel weer tijd om wat met mijn mandoline te doen. Ik speel vnl bluegrass en zou het heel leuk om met anderen samen te spelen en er een mooi geheel van te maken. ik kan helaas niet zingen wat ik erg jammer vind. ik heb een brede muzikale interesse. op dit moment ben ik op zoek naar een meer blues in mijn spel en naar vormen van begeleiding.

gr Gerrit

Gothra
7 augustus 2010, 17:40
Hallo Fred,

Ik ben afgelopen jaar in Elten komen wonen en vind het wel weer tijd om wat met mijn mandoline te doen. Ik speel vnl bluegrass en zou het heel leuk om met anderen samen te spelen en er een mooi geheel van te maken. ik kan helaas niet zingen wat ik erg jammer vind. ik heb een brede muzikale interesse. op dit moment ben ik op zoek naar een meer blues in mijn spel en naar vormen van begeleiding.

gr Gerrit

ik denk niet dat fred nog erg actief is op het forum, dit topic is 3 jaar oud en zn enige 2 posts staan hierzo..

RB-1
7 augustus 2010, 19:01
ik denk niet dat fred nog erg actief is op het forum, dit topic is 3 jaar oud en zn enige 2 posts staan hierzo..Maar als Gerrit wil kan ik hem wel met Fred in contact brengen.
Ik zit redelijk diep in de bluegrass scene hier.... :grouphug:
En ook al een tijdje. Hij weet b.v vast niet dat Jerry Gout niet zo ver bij hem vandaan woont.
Ik hoor het wel....

ernieman
7 augustus 2010, 22:17
waarom staat dit hier en niet bij de "muzikanten gezocht" afdeling?

Gerritw
8 augustus 2010, 17:45
wel RB-1 ik zit nooit op forums en bedacht net dat ik naar de datum had moeten kijken. Ik zou het waarderen als je me met Fredski of andere muzikanten in contact kunt brengen.

bvd gerrit

don marco
9 augustus 2010, 12:03
Ff off topic


Hendrix2, ik ben op zoek naar een groep of muzikanten om zelf een groep te starten in de buurt van Gent. Ik woon in Gentbrugge en zou graag kleinkunst of folk spelen. (maar andere stijlen zijn zeker bespreekbaar) Interesse, of kan je mij een paar contacten bezorgen?

Graag een mailtje op ben.lommelen@gmail.com a.u.b.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Is dit Ben lommelen die in Leuven oppe Keizersberg op kot heeft gezeten?

RB-1
13 augustus 2010, 00:19
wel RB-1 ik zit nooit op forums en bedacht net dat ik naar de datum had moeten kijken. Ik zou het waarderen als je me met Fredski of andere muzikanten in contact kunt brengen.

bvd gerrit
Komt voor elkaar, maar nog even geduld, want ik zit dit weekend op het Saltburn Folkfestival.