PDA

View Full Version : Plantje introduced...



Plantje
4 juli 2007, 23:08
Hoi,

Eigenlijk zwerf ik nu al een tijdje hier op het forum rond, maar nu dan toch maar eens tijd om me voor te stellen.

Ik ben Plantje, maar ga in het dagelijks leven ook voor Rudi Hendrix door. Vooraf: Plantje heeft niets te maken met enige vorm van drugsgebruik. Velen die dit dachten gingen u voor :hippie:

Mijn relatie tot het gitaarwereldje? Sinds mijn 12e zoiets (of wellicht al wat eerder) speel ik nu gitaar. De eerste paar jaren heb ik les gehad.
In die tijd en daarna heb ik regelmatig in wat coverbands gespeeld.

Tevens heb ik al het één en ander aan versterkers, effectenapparaten enz versleten. Op het moment staat er het volgende:
-Fender Stratocaster Elite Deluxe (toevallig afgelopen Graspop nog gezien, dat de gitarist van Aerosmith ook een nummer op zo'n gitaar speelde :) )
-Squier Stratocaster
-Boss GT5
-Marshall TSL 100 top (is (binnenkort) waarschijnlijk te koop)
-Marshall JCM 900 Lead 1960 kastje

Waarom nu hier voorstellen op het forum?
Ik merk, dat de afgelopen jaren mijn baan (veel te) vaak voorrang heeft gehad. Ik wil het gitaarspelen weer oppakken, weer in een band spelen en bij voorkeur nog eens een CD met eigen nummers opnemen.
Onlangs verhuisd naar Zwolle en ik heb ook gemerkt, dat het toch wel heel prettig toeven is in een sfeertje van muzikanten en muziekfreaks.

Mijn doel?
Mijn muzikale interesse is zeer breed. Van Eagles, Gary Moore enz tot Children of Bodom, Nightwish, Dimmu Borgir en van Toy Dolls, The Offspring weer terug naar Eric Clapton, Dire Straits enz.
Qua techniek wil ik meer kunnen in de richting van Children of Bodom. Dus ook mijn oude gitaarcursussen maar weer eens uit de kast gepakt. Daaraan valt me tegen, dat het eigenlijk allemaal alleen maar beginners niveau is. Het is moeilijk iets te vinden voor ervaren gitaristen.
En vooral dus vroeg of laat weer eens op de planken staan! :)

rocker_71
7 juli 2007, 19:21
Welkom plantje! :dance:

Nevaratoiel
7 juli 2007, 20:42
Welkom op Gitaarnet Rudi. :)

hendrix_appendix
8 juli 2007, 02:46
Ik ben ook Zwollenaer, een echte Zwollenear!

Chill, waar woon je dan in Zwolle? (niet dat ik ej kom opzoeken hoor, puur uit nieuwsgierigheid)

Plantje
8 juli 2007, 09:58
Ik woon in Zwolle-Zuid; Ariënsware.

Een echte Swollenaer kan ik me nog niet noemen, maar het bevalt me hier prima!

Maar mocht je nog wat tips hebben dan hoor ik het graag! Big One heb ik al gevonden, maar het uitgaansleven daar moeten mijn vriendin en ik nog wat van ontdekken. :)