PDA

View Full Version : zijn deze peavey's goed of niet



oscarito
4 juli 2007, 17:55
ik heb gezocht en heb deze versterkers gevonden wilt iemand alsjeblieft zo vriendelijk zijn of deze wel goed zijn of ze lekker clean spelen, allemaal tips kunnen ook handig zijn :rockon: :rockon: :gitarist: :hippie:

Evil-Payasos
4 juli 2007, 17:55
en de versterkers zijn?

Mr.Bluesbreaker
4 juli 2007, 17:56
Het kan ook handig zijn als je ons het type vertelt?
Peavey maakt bagger oefenversterkers tot en met te gekke buizenamps zoals de Satriani sig. en de 5150, dus het kan vanalles zijn.

oscarito
4 juli 2007, 17:59
ik heb gezocht en heb deze versterkers gevonden wilt iemand alsjeblieft zo vriendelijk zijn of deze wel goed zijn of ze lekker clean spelen, allemaal tips kunnen ook handig zijn :rockon: :rockon: :gitarist: :hippie:
sorry hier zijn de versterkers

1. http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0009356-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

2. http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgSBShVSfZObRg000000000000EMVzVV2z?Ca talogVideo=&ProductUUID=ImLVqHzlzZYAAAESkTZ_Z_HA&CatalogCategoryID=SdnVqHzmgksAAAERuZsvKPl9&JumpTo=OfferList

Lexvandoef
4 juli 2007, 18:03
Ik zou voor de Windsor Studio gaan. Dat is en blijft een buizenversterker. En compacter en lichter en vind ik leukere geluiden.

Ik heb vaak zat over een Bandit gespeeld, leuke versterkers, maar toch niet mijn ding. Bovendien maakt zo'n 15 Watt buizencombo voldoende lawaai, dat doet mijn AC15 ook :rockon:

gothax
4 juli 2007, 18:05
Die transistor peavey's gaan hard en dat is het ook wel.. die Windsor Studio zou trouwens al een tijdje binnen moeten zijn (2 mnd. geleden ofzo mailde ik music-store en ze zouden binnen 2 weken binnen zijn.. NOT)

matty
4 juli 2007, 18:33
ik vond de bandit een hele hele leuke amp, lekker veelzijdig en te gebruiken op alle volumes dankzij de volume switch op de achterkant, ik denk dat dit voor zowat iedereen de beste aankoop is als "eerste versterker ooit"

gothax
4 juli 2007, 18:39
dat wel, en ze zijn natuurlijk gebouwd als een tank! :)

robert-gitarist
4 juli 2007, 18:50
Satriani sig. en de 5150

En vergeet de triple X niet :rockon: Vind ik persoonlijk de beste Peavey :)