PDA

View Full Version : request: black betty



vierkant_blokhoofd
3 juli 2007, 19:45
ik zoek een GOEDE tab van black betty - spiderbait .. want ik kan nergens een goede vinden

als er iemand er een vind kan hij hem hier posten

rocker_71
4 juli 2007, 10:27
Zit hier (http://www.ultimate-guitar.com/search.php?s=black+betty&w=songs)niets bij?

vierkant_blokhoofd
4 juli 2007, 15:44
Zit hier (http://www.ultimate-guitar.com/search.php?s=black+betty&w=songs)niets bij?


die zag ik ook maar sommige dingen kloppen niet helemaal

hendrix2
4 juli 2007, 18:04
die zag ik ook maar sommige dingen kloppen niet helemaal
misschien een idee om zelf even te zoeken hoe je ze kan laten kloppen.
Tot een aantal jaar terug moest een gitarist alles leren op het gehoor of door te kijken naar anderen of door boeken te kopen. Het internet heeft dat allemaal erg gemakkelijk gemaakt tegenwoordig, en dat is goed.
Maar, probeer toch jezelf nog wat te ontwikkelen als muzikant en ga niet alles klakkeloos aflezen en spelen want eigenlijk leer je daar muzikaal niets van bij. Ga je gehoor wat oefenen, zoek het nummer zelf eens uit, je zal er veel meer voldoening uit halen.

vierkant_blokhoofd
4 juli 2007, 18:27
misschien een idee om zelf even te zoeken hoe je ze kan laten kloppen.
Tot een aantal jaar terug moest een gitarist alles leren op het gehoor of door te kijken naar anderen of door boeken te kopen. Het internet heeft dat allemaal erg gemakkelijk gemaakt tegenwoordig, en dat is goed.
Maar, probeer toch jezelf nog wat te ontwikkelen als muzikant en ga niet alles klakkeloos aflezen en spelen want eigenlijk leer je daar muzikaal niets van bij. Ga je gehoor wat oefenen, zoek het nummer zelf eens uit, je zal er veel meer voldoening uit halen.


oke dat zal ik is gaan proberen!! bedankt

mijn gitaarleraar zegt precies hetzelfde :chicken: :P

hendrix2
4 juli 2007, 20:39
Het is zeker niet altijd gemakkelijk hoor, maar je leert er echt iets van bij.
En het is zalig wanneer je een nummer op de radio hoort dat je nog nooit gehoord hebt en 2 minuten later zit je het gewoon mee te spelen. Dan krijg je het gevoel dat je toch heel wat kan spelen :)

vierkant_blokhoofd
5 juli 2007, 18:45
ik zoek soms zomaar iets op youtube of video google en dan vind ik een leuk nummer die ik dan probeer mee te spelen maar als ik dat alleen op het gehoor zou moeten zou dat ind erg moeilijk zijn.. maar daarom heb ik liever een tab die helemaal klopt.. en dan kan ik er zelf dingen aan veranderen die ik mooier vind.. 8-)