PDA

View Full Version : Fruity Loops + EZdrummer (Recording Noob Alert)



M Kactus
3 juli 2007, 16:32
Oké, ik heb een klein probleempje. Ik heb geïnvesteerd om wat opnames te maken, in FL6 en EZDrummer. Maar nu loop ik toch weer vast in FL, en heb ik twee vraagjes:
1. Hoe doen jullie het ? Maken jullie voor elke trom een aparte channel (kick, snare) in de step sequencer, of doen jullie het met een keyboard, op één channel ?
2. En de "grooves" die je kan laten spelen, hoe krijg je die in een track ? Want die laten afspelen en op record drukken, lukt niet.

Sorry voor de belachelijke vragen, maar ik heb de help-files al uitgespit, en het forum al doorzocht. I need help :).

madman
3 juli 2007, 16:35
weet niet hoe het in FL zit, maar ik kan de loops vanuit ezdrummer gewoon naar m'n track "drag&drop-pen"

edit; op je andere vraag; ik stuur ze vanuit ezdrummer naar verschillende kanalen om ze allemaal individueel uit te kunnen mixen, maar gebruik dus maar één midi-track

M Kactus
3 juli 2007, 16:49
weet niet hoe het in FL zit, maar ik kan de loops vanuit ezdrummer gewoon naar m'n track "drag&drop-pen"

edit; op je andere vraag; ik stuur ze vanuit ezdrummer naar verschillende kanalen om ze allemaal individueel uit te kunnen mixen, maar gebruik dus maar één midi-track

:chicken:Crap. Bedankt :) Altijd gênant, zo'n dingen!