PDA

View Full Version : drummer aangeboden



esteis
2 juli 2007, 20:45
Hallo allemaal,

Dit is offtopic want ik ben helemaal geen gitarist. Wie heeft er zin om in omgeving Groningen een puike nieuwe rockband op te richten?

groeten,
Sietse Ros
drummer

alfarinn
2 juli 2007, 20:46
Uhm.....dit kun je het best plaatsen in "Gezocht"

drap
2 juli 2007, 20:49
Je had eerder moeten zijn, wij zochten namelijk nog een drummer. Ook voor een band in Grunn. Dat bandje is ter ziele helaas... Hoe sta je trouwens tegenover stevige funkrock met de klemtoon op rock? We hebben opzich wel een drummer voor een nieuw bandje momenteel, maar die kan alleen op zondagavond en dat is toch wat problematisch. Ik ga er vanuit dat we daar een oplossing voor vinden, maar wie weet...

Blend
2 juli 2007, 21:15
Hallo allemaal,

Dit is offtopic want ik ben helemaal geen gitarist. Wie heeft er zin om in omgeving Groningen een puike nieuwe rockband op te richten?

groeten,
Sietse Ros
drummer


Ha, nog een drummer! Gezellig!

Ik drum zelf ook, maar goed. Ik heb het idee dat ik alles speel, behalve goed gitaar :chicken:

Strangegun
2 juli 2007, 21:44
Drummen is cool :cooler: ik doe het zelf ook naast gitaar spelen

esteis
3 augustus 2007, 19:46
Je had eerder moeten zijn, wij zochten namelijk nog een drummer. Ook voor een band in Grunn. Dat bandje is ter ziele helaas... Hoe sta je trouwens tegenover stevige funkrock met de klemtoon op rock? We hebben opzich wel een drummer voor een nieuw bandje momenteel, maar die kan alleen op zondagavond en dat is toch wat problematisch. Ik ga er vanuit dat we daar een oplossing voor vinden, maar wie weet...

Sorry voor de late reactie, ik kom hier niet zo vaak zie je.
Ik heb inmiddels een "sollicitatie" lopen bij een rockbandje maar weet nog niet of dat door gaat. Mocht jullie drummer het toch echt bij de zondag willen houden, laat het me weten (de snelste manier daarvoor is ******** want ik heb iets meer mogelijkheden ook doordeweeks.

Wat de stevige funkrock betreft: ik heb bijna alle albums van Primus.

esteis
21 januari 2013, 19:29
Kan dit topic verwijderd worden? Dit is natuurlijk erg verouderd. Bij voorbaat dank!

Han S
21 januari 2013, 19:39
Hij lag al jaren in de graftombe van Gitaarnet en nou graaf je hem zelf op. Niet meer over lullen, verdwijnt hij vanzelf weer naar de grafkelders.