PDA

View Full Version : Beginnende feestband zoekt gitarist(e)



extreem
1 juli 2007, 17:25
Wij zijn een beginnende feestband en zijn op zoek naar een gitarist(e).
We zijn een ontzettend leuke gezellige band waar plezier,lol en de goede sfeer voorop staat.Kan jij je vinden in een feestband die bestaat uit een drummer,basgitarist,toetsenist,zanger,zangeres en weet je wat een feestrepertoire inhoudt dan zoeken we jou.Onze leeftijd varieert van 25 tot 42 jaar,maar leeftijd vinden we niet belangrijk.We oefenen 1x per 2 weken op de zaterdagmiddag van 13.30 tot 17.30 in Wehl 2 km bij Doetinchem vandaan in een eigen oefenruimte met pa zanginstallatie aanwezig.Bandervaring en een hoog niveau is bij ons niet vereist.Wel dat je je kunt vinden in een feestrepertoire.Goede sfeer is een eerste vereiste,maar zeer zeker worden podium optredens in de toekomst niet uitgesloten.Muziek gernes,pop/rock jaren 70 tot heden top 40,maar ook duitse schlagers,nederlands en de echte feestkrakers.Welke gitarist(e) wil ons komen versterken.Wil je meer informatie over de band de website en of een keer aanwezig zijn bij onze repetitie voor een kennismaking of wil je informatie dan kun je mailen met info@moonshadows.nl

Iedereen die reageert krijgt een reactie terug.

Groetjes bandleden moonshadows.

Realeigo
1 juli 2007, 17:44
Kut te ver weg! anders had ik zeker zin gehad om met jullie te spelen.

extreem
1 juli 2007, 20:36
Dat is nou jammer dat het te ver weg is.

jamx
2 juli 2007, 15:04
Helaas voor mij ook erg ver weg! :o

Suc6 met zoeken

the sure thing
3 juli 2007, 21:02
... ik heb op zich wel interesse en ik woon in de buurt.... maar SCHLAGERS!?!?!

extreem
7 juli 2007, 07:49
Om even een aanvulling te geven van de band en wat we ongeveer spelen en verwachten van een gitarist(e) kan je op de volgende site kijken http://www.moonshadows.nl deze site is nog in aanbouw,maar je kan hier de verdere ontwikkelingen zien.

Wij hopen alsnog een geschikte gitarist te vinden die in onze band past.

Groetjes moonshadows