PDA

View Full Version : Kwaliteitsvraag!



a darker shade of grey
30 juni 2007, 14:33
Klik! (http://www.musik-schmidt.de/osc-schmidt/catalog/jackson-ps7-performer-midnight-wine-sale-p-19752.html)

Zoals de titel al aangeeft, is dit wat? Het is een made in Japan Jackson (die over het algemeen erg goed zijn) van een serie die volges mij al lang nie meer wordt gemaakt voor een hele puike prijs. e gitaar ZIET (let op: ziet) er heel aangenaam uit. Iemand ervaringen? Anders bestel ik hem ff snel denk ik, voor dat geld laat ik hem toch niet liggen! : P

Megadeth_
30 juni 2007, 17:15
'k Heb een randy rhoads performer en die klinkt lkkr. Was wel een gitaar met een nieuw prijs van 900 euro dus kweet echter niet of het vergelijkbaar is.

Robin.ke
30 juni 2007, 22:28
Performer serie gitaren zijn niet gemaakt in Japan maar in Korea naar mijn weten. De Professional serie is wel gemaakt in Japan en schijnt kwalitatief beter te zijn.

a darker shade of grey
1 juli 2007, 11:19
Performer serie gitaren zijn niet gemaakt in Japan maar in Korea naar mijn weten. De Professional serie is wel gemaakt in Japan en schijnt kwalitatief beter te zijn.

Dat dacht ik dus ook! Maarrr....klik nog es op die link en dan ff op het plaatje dat dat plaatje over de nekscroeven laat zien. Daar staat toch echt "Made in Japan". Daarom interesseerde ik me ook. De MIJ series zijn vaak erg goed van kwaliteit. En dit leek mij dus een of andere uitverkoop aanbieding, of een showroom model ofzo.....