PDA

View Full Version : Vol verwachting....; De Vulvasonic Zone van Hot Wire Audio



vulvasonic
29 juni 2007, 23:29
Jawel, na slechts enkele dagen izzie gereed en verzonden; mijn eigen door Speeddemon gemaakte custom pedaal, de Vulvasonic Zone! :cheerup:

Heel misschien krijg ik 'm morgen al binnen. Helaas, doch iets waarschijnlijker, pas maandag. Maar HIJ KOMT ERAAN!!!!!
En ik word GEK van de spanning! http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a035.gif

Volg het topic een paar dagen, want zodra ie binnenkomt, zal ik een uitgebreide review geven. Uiteraard met foto's.

En om even te prikkelen: zo komt ie er ongeveer uit te zien (Speedy heeft nog een verrassing voor me in petto....!). Het is een booster, vergelijkbaar met de Z-VEX Super Hard On. De belangrijkste verschillen, behalve het uiterlijk, zitten 'm in de mogelijkheid om het pedaal te voeden middels eenvoudige adapter (itt de SHO, die alleen op batterijen werkt) EN een extra low cut schakelaar, die het laag, indien nodig, een weinig weg kan filteren.

Vele GN Forummers hebben reeds mogen genieten van Speedy's werk. Nu is het MIJN beurt! :rockon:

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/Vulvasonic_Boost.jpg

dePerik
29 juni 2007, 23:37
http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/Vulvasonic_Boost.jpg
Het is en blijft een vet ende wreed ontworpen pedaaltje :rockon:

boss
29 juni 2007, 23:50
Het ziet er nu al prachtig uit :)
Ben benieuwd naar je review.

marc_o
29 juni 2007, 23:52
Jawel, na slechts enkele dagen izzie gereed en verzonden; mijn eigen door Speeddemon gemaakte custom pedaal, de Vulvasonic Zone! :cheerup:

Heel misschien krijg ik 'm morgen al binnen. Helaas, doch iets waarschijnlijker, pas maandag. Maar HIJ KOMT ERAAN!!!!!
En ik word GEK van de spanning! http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a035.gif

Volg het topic een paar dagen, want zodra ie binnenkomt, zal ik een uitgebreide review geven. Uiteraard met foto's.

En om even te prikkelen: zo komt ie er ongeveer uit te zien (Speedy heeft nog een verrassing voor me in petto....!). Het is een booster, vergelijkbaar met de Z-VEX Super Hard On. De belangrijkste verschillen, behalve het uiterlijk, zitten 'm in de mogelijkheid om het pedaal te voeden middels eenvoudige adapter (itt de SHO, die alleen op batterijen werkt) EN een extra low cut schakelaar, die het laag, indien nodig, een weinig weg kan filteren.

Vele GN Forummers hebben reeds mogen genieten van Speedy's werk. Nu is het MIJN beurt! :rockon:

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/Vulvasonic_Boost.jpg

Hey, da's vrij vlot!!!
De mijne duurde ietsje langer, maar ik weet wat je krijgt, bij mij zit ie in m'n HWA-pedaal ingebouwd als het goed is, maar dat zal Speedy ons beter kunnen vertellen...

Fuhgawz
30 juni 2007, 13:18
Duchtig ontwerp idd! Is dat trouwens een roze LED? :)

bluegate
30 juni 2007, 13:54
Gefeliciteerd met je nieuwe pedaal, hopelijk heb je 'm snel binnen.

Heb zelf nu 4 HWA pedalen op mijn pedalboard zitten en ben er zeer
tevreden over.

Speeddemon
30 juni 2007, 14:35
Duchtig ontwerp idd! Is dat trouwens een roze LED? :)
UV. :cooler:

De "verrassing" is overigens maar zeer subtiel, maar wel 3-voudig en degelijk.

@Marc, nog 1000x sorry voor destijds, maar zat ook op een 'ander' moment in m'n leven met een hoop 'logistieke hobbels', zullen we maar zeggen. :chicken:

Dude
30 juni 2007, 17:16
kan die ook vibreren ?

drap
30 juni 2007, 21:10
Zit er haar op?

vulvasonic
1 juli 2007, 22:48
Morgen is het zover!

En gisteren heb ik mijn pedalenkist voor het eerst getest en meegenomen naar huis. Lieve heer, wat een bakbeest!
Niet te tillen zo zwaar!!!!

Maar wel zeer compleet, zeer solide en ongelofelijk slim gebouwd!
Als ik alles erop heb aangesloten, waaronder de Vulvasonic Zone en een loopertje, dan zal ik de foto's laten zien.

Tot dan dan! :rockon:

rhcp_schipper
2 juli 2007, 00:07
Morgen is het zover!

En gisteren heb ik mijn pedalenkist voor het eerst getest en meegenomen naar huis. Lieve heer, wat een bakbeest!
Niet te tillen zo zwaar!!!!

Maar wel zeer compleet, zeer solide en ongelofelijk slim gebouwd!
Als ik alles erop heb aangesloten, waaronder de Vulvasonic Zone en een loopertje, dan zal ik de foto's laten zien.

Tot dan dan! :rockon:


Ben meer dan benieuwd naar de pics van je pedalboard.

Ik wacht zelf met spanning op mijn HWA FA-1!!!! Kan echt niet wachten!

pietvanbuiten
2 juli 2007, 00:24
ik heb het floorboard gister gezien......
damn, wat een bakbeest, wel gave pedalen trouwens,
mooi stukje werk van Rieks in ieder geval!

Nog lekker gespeeld op het dijkfeest Mario?


groeten, piet

vulvasonic
2 juli 2007, 10:55
ik heb het floorboard gister gezien......
damn, wat een bakbeest, wel gave pedalen trouwens,
mooi stukje werk van Rieks in ieder geval!

Nog lekker gespeeld op het dijkfeest Mario?


groeten, piet

Dank je, Piet!
Nee, echt lekker heb ik niet gespeeld. Het was onze fout. Niet dat het slecht was, maar bij dit soort gelegenheden moet je gewoon van begin tot eind doorknallen en niet teveel proberen het publiek te betrekken bij allerlei Peppi en Kokkie-achtige tafereeltjes. Daarmee leg je de boel steeds stil en dat komt de sfeer niet ten goede. Bij zalen tot 600 man werkt het perfect, maar als het groter wordt, moet je de set aanpassen. Dat hebben we verzaakt en dat is niet slim.

Desalniettemin hebben we een hele leuke avond gehad en vele leuke reacties gekregen. :)


En vandaag komt de postbode langs met een pakketje! :cheerup:

pietvanbuiten
2 juli 2007, 13:57
das ook toevallig,
in het dagelijks leven ben ik postbode.....


maar niet in Nijmegen en omstreken haha
groet, piet

Kim Wilson
2 juli 2007, 13:59
das ook toevallig,
in het dagelijks leven ben ik postbode.....


maar niet in Nijmegen en omstreken haha
groet, piet
Da's toevallig, ik ook niet in Nijmegen en omstreken!



Ik ben trouwens ook geen postbode... :chicken:

schizo910
2 juli 2007, 14:03
Da's toevallig, ik ook niet in Nijmegen en omstreken!



Ik ben trouwens ook geen postbode... :chicken:

Hey flauwerd, ga je eens op vakantie! :satisfie:

Struik
2 juli 2007, 14:41
DIJKFEEST?????

Wel potjandorie, spelen de heren bij mij om de hoek en ik heb het niet eens in de gaten :angry: :angry: :angry:

Speeddemon
2 juli 2007, 15:35
Die post bij jullie is ook niet echt van La Grouppe Rapidemente, of wel? :roll:

vulvasonic
2 juli 2007, 16:40
Die post bij jullie is ook niet echt van La Grouppe Rapidemente, of wel? :roll:

Ze is reeds gearriveerd!
Dus je begrijpt dat ik me hier op m'n werk zit te verbijten en de klok voortdurend in de gaten houd, om me zo spoedig mogelijk naar huis te snellen.

Toch een prettig vooruitzicht.

Nog 25 minuten en dan taai ik 'm af hier. Kwartiertje rijden......... en YES!!!!! :cheerup:

Realeigo
2 juli 2007, 18:15
over 6 minuten zou ik toch dus op zn minst een foto of geluidsample willen zien/horen! Zit al de hele dag met spanning af te wachten wat dat nou voor een wonderlijke machine moet worden.

FruscianteFan
2 juli 2007, 18:26
Ik denk dat Vulvasonic de komende weken niet meer hier zit, werk en gezin verwaarloost en alleen maar gitaar zit te spelen.

Realeigo
2 juli 2007, 18:29
Nee want je weet toch door afwenningsverschijnselen aan gitaarnet beginnen zn vingers te jeuken en daardoor kan hij dan niet meer spelen op zijn gitaar.

Speeddemon
2 juli 2007, 18:34
Ze is reeds gearriveerd!
Dus je begrijpt dat ik me hier op m'n werk zit te verbijten en de klok voortdurend in de gaten houd, om me zo spoedig mogelijk naar huis te snellen.

Toch een prettig vooruitzicht.

Nog 25 minuten en dan taai ik 'm af hier. Kwartiertje rijden......... en YES!!!!! :cheerup:
16:40u + 25 minuten + 15 minuten = 17:20u.

Het is nu 18:35u. :listen:

EDIT: het is nu 19:20.
Mario, in 2 uur kun je hebben gegeten, je vrouw een beurt gegeven, gedouched EN het pedaal getest. :rockon:

Bruce
2 juli 2007, 19:42
Duuurt Langgg!!

Ash ketchum
2 juli 2007, 19:55
komop! Zo'n machtig stukje techniek, gebrouwen door een forum-held moet snel een waardige review krijgen!! :rockon:

jasper159
2 juli 2007, 20:04
Inmiddels 20.04

Komaan Mario, enlighten us!

Dirk_Hendrik
2 juli 2007, 21:20
Mario,

sneller~!!!















;)

boss
2 juli 2007, 23:35
23.30u geweest inmiddels, nog eens kijken of er al wat staat....
Nog niets!!!!!!!!!

Kom op met die pics en review!!!!!!! :rockon:


;)

Thom TK
2 juli 2007, 23:47
Ja Mario, dit topic is nu ook voor mij relevant geworden, dus ff OPSCHIETEN met je LUIE REET, JA?!

:D

Cheetoria
2 juli 2007, 23:49
uh-oh....precies wat ik al dacht....

meteen verslaafd...

vulvasonic
3 juli 2007, 01:07
:seriousf:

Tsja sorry jongens!
Ik ben soms wat van de vergeetachtige, net als mijn held 'Kluk kluk'. :D

Het punt is (en ja, daar schaam ik me voor), dat ik op dit moment geen enkele manier heb om het pedaal aan te sluiten. Ik heb er dus helaas alleen nog maar naar mogen kijken. Maar DAT is al een orgasme waard!

Een batterijtje had ik niet liggen thuis en mijn pedalenbak kan alleen van stroom worden voorzien middels een kabel met zo'n echte professionele plug die ik nog niet heb!
Vrijdag krijg ik de daarvoor benodigde kabel. En dan kan ik 'm uitgebreid gaan testen. Meteen onstage!

Ik zal er meteen foto's van maken. Van de Vulvasonic Zone alswel van de pedalenbak (die dan ook af moet zijn, als het allemaal goed gaat).

http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s045.gif

Roy K.
3 juli 2007, 01:34
Dus je moet wachten tot vrijdag?

Respect voor je geduld! 8)

Quink
3 juli 2007, 10:58
Een batterijtje had ik niet liggen thuis en mijn pedalenbak kan alleen van stroom worden voorzien middels een kabel met zo'n echte professionele plug die ik nog niet heb!

Heb nog wel een batterij en/of een adapter die je mag lenen hoor! :cheerup:

:D

Speeddemon
3 juli 2007, 14:10
Mario, heb ik me daarvoor 't leplazarus gehaast tijdens m'n tentamenperiode?
:sneaky:











:hippie:

GeofJackon
3 juli 2007, 14:28
wat een anticlimax :D

artnaz
3 juli 2007, 14:44
Godverre... godverre...godver.......

Ok.... wat is dat jammer...:hippie:

jonesd
9 juli 2007, 08:31
En?


(Ben best nieuwsgierig)

Harry
10 juli 2007, 12:12
ik ga ervan uit dat we het ding vrijdag in actie zullen horen, dus....

Hallie
10 juli 2007, 23:19
hit me!

wat ik leuk vindt aan het ontwerp is die Fender volume knop :satisfie: .

old skool

Speeddemon
10 juli 2007, 23:22
hit me!

wat ik leuk vindt aan het ontwerp is die Fender volume knop :satisfie: .

old skool
Da's een witte Gibson Speed knop, welke ook op de DiMarzio Very Metal zitten.
Die zijn dus gedeeltelijk transparant, wat Fender knoppen niet zijn.

AriaProII
11 juli 2007, 08:27
Ten eerste: dat boost-pedaal: KWIJLLLLLLL! wat een gaaf ding. Als het op de SHO gebaseerd is, komt speedy dan binnenkort met een super-duper? Want daar zou ik zeker weten oren naar hebben...

Ten tweede; dat wachten tot vrijdag ken ik ook. 'K ben de vorige week niet thuis kunnen zijn, maar op vrijdag was ik er weer, en lag er ook ee nieuw pedaal op me te wachten: een DOD fx75c flanger, via marktplaats. Heerlijk pedaal: niet zo super jet-geluid megaflanger, maar meer subtieler, en toch is het geen chorus. Afijn, moeilijk te beschrijven. Het volstaat te zeggen dat hij nu al een vaste plaats in mijn keten heeft.

Veel plezier met de booster.

Mike McCready
12 juli 2007, 20:00
Duurt ff, zo'n fotootje maken ;)

jaap-regelink
12 juli 2007, 21:47
ja, zo te zien ;), klik ,en hij is klaar .
ben razendd benieuwd :D

Mike McCready
12 juli 2007, 22:53
Remco, heb jij geen foto gemaakt voordat je hem de deur uit deed?

Speeddemon
13 juli 2007, 00:02
Remco, heb jij geen foto gemaakt voordat je hem de deur uit deed?
ja zeker wel, maar ik vind na al die lekker-makerij, dat Vulva 'needs to step up the plate'... :cooler:

jimihattricks
13 juli 2007, 10:00
http://www.suggestafix.com/style_emoticons/default/pull%20hair.gif

I'm collapsing! kom op met dat ding Vulva!!

:hippie:

Quink
13 juli 2007, 10:18
Denk dat Vulva ff wat anders aan zijn hoofd heeft. Halve familie in de lappenmand en zo.... En hoe geweldig de pedaaljes van SD ook zijn mogen, die verhuizen dan toch naar de 2e plaats.





Of hij heeft nog steeds geen batterij kunnen vinden..... :o

:D

Dweezman
13 juli 2007, 11:03
er is iets vreselijk mis, ben ik bang...




Vúúúlvaaah?

zjanke
14 juli 2007, 17:50
Het was weer erg lekker gisteren, maar is de dader in kwestie ook tevreden?

jasper159
14 juli 2007, 18:23
Vulva jongen, stel ons niet teleur!

vulvasonic
14 juli 2007, 23:17
Sorry jongens...., ik heb er gewoon een vrij lange tijd voor nodig gehad om m'n bek weer uit de kaakkramp te krijgen die ik opliep toen ie van verbazing open viel! :seriousf:

Ten eerste ziet het pedaal er schitterend uit (foto's heb ik helaas nog niet, sorry).

Maar het belangrijkste; het ding klinkt ECHT waanzinnig goed!
En daar is geen woord van gelogen. Verbazingwekkend hoe een eenvoudig, klein pedaaltje als dit je geluid zo enorm kan opkrikken.

Tot nog toe heb ik maar 2 problemen kunnen ontdekken:

Eigenlijk zou je er twee moeten hebben; over een cleane amp en de knop van het pedaal op 3, hoor je ineens een diepte en helderheid die ik werkelijk niet voor mogelijk had gehouden. Ik heb een goede versterker, maar met die Vulvasonic Zone....., geen woorden voor zo mooi!
Tegelijkertijd, als je de knop verder open draait tot 7 of 8 en je speelt op een overstuurd kanaal, dan begint dat ding te scheuren!!!!!!!
Echt waanzinnig!
Geen high gain ofzo. Maar ook hier voegt het pedaal zoveel definitie toe (terwijl het toch heerlijk smerig blijft klinken!!!!), dat je er stijl van achterover slaat.
Ergo; een dubbele uitvoering zou een geschenk uit de hemel zijn!
De Vulvasonic Zone is TE GOED om 'm te gebruiken waarvoor ik 'm in eerste instantie bedoeld had; het opkrikken van enige tonesuck icm het gebruik van de EHX Frequency Analizer. En omdat die EHX, indien je er twee tonen bij laat genereren, enorm wollig gaat klinken, heb ik op advies van Remco een low-cut schakelaar erbij laten zetten.
De kans is echter heeeeeeeel erg groot dat ik 'm gewoon lekker apart ga gebruiken, met name voor de cleane sounds. Hij is gewoon te goed!
Remco, ik ben geweldig tevreden!!!!!!! :)

drap
14 juli 2007, 23:45
Congratuliere! :cheerup:

Zoals jij het beschrijft, zo ongeveer heb ik het ook ervaren toen ik een cleane booster begon te gebruiken. Vooral clean krikt het je geluid geweldig op. Het pushed echt je accoorden eruit, waardoor alles veel sprankelender en dynamischer begint te klinken. Vooral met singlecoils vind ik het heerlijk klinken. Wat eigenlijk een simpel pedaal wel niet kan doen met je geluid :)

edit: Wat ook vreselijk kicken is, is een tele in combinatie met een cleane booster en dan de knop flink opendraaien, standje 7 a 8 ongeveer en hard aanslaan. Rrrrrrauwww!!!

AriaProII
16 juli 2007, 13:10
Eigenlijk zou je er twee moeten hebben; over een cleane amp en de knop van het pedaal op 3, hoor je ineens een diepte en helderheid die ik werkelijk niet voor mogelijk had gehouden. Ik heb een goede versterker, maar met die Vulvasonic Zone....., geen woorden voor zo mooi!
Tegelijkertijd, als je de knop verder open draait tot 7 of 8 en je speelt op een overstuurd kanaal, dan begint dat ding te scheuren!!!!!!!
Echt waanzinnig!
Geen high gain ofzo. Maar ook hier voegt het pedaal zoveel definitie toe (terwijl het toch heerlijk smerig blijft klinken!!!!), dat je er stijl van achterover slaat.
Ergo; een dubbele uitvoering zou een geschenk uit de hemel zijn!


De Super-Duper! De Zone was toch gebaseerd op de originele Super Hard-on van Zvex? Als er ooit een HWA versie van de superduper komt, koop ik em zeker (mits mijn bankrekening weer es boven het vriespunt uitkomt, hehe).

Negative K3 fan
16 juli 2007, 13:35
ja, zo'n SHO met lo-cut schakelaar werkt echt perfect met ac30s :)

ik heb er ook 1, een HWA SHO clone dan, geen ac30...

Speeddemon
16 juli 2007, 13:50
De Super-Duper! De Zone was toch gebaseerd op de originele Super Hard-on van Zvex? Als er ooit een HWA versie van de superduper komt, koop ik em zeker (mits mijn bankrekening weer es boven het vriespunt uitkomt, hehe).
Ik denk dat het interessanter is om 2 boosts in 1 behuizing te stoppen, en beide met hun eigen in- en outputs. Op die manier zou je de één als een preamp boost/buffer kunnen gebruiken en de ander als een lead-boost.
Een Super-Duper werkt volgens mij niet zo.

vulvasonic
16 juli 2007, 14:38
Ik denk dat het interessanter is om 2 boosts in 1 behuizing te stoppen, en beide met hun eigen in- en outputs. Op die manier zou je de één als een preamp boost/buffer kunnen gebruiken en de ander als een lead-boost.
Een Super-Duper werkt volgens mij niet zo.

Klopt, ik heb de specs van de Super-Duper bekeken en die werkt inderdaad anders.
Gisteren heb ik er weer mee gespeeld en ik heb 'm gewoon de hele avond aangehad, hahahaha. Standje 4 of 5. Het geeft over de volledig breedte van je geluid net even dat beetje extra wat je nodig hebt (waar je dat voordien nooit gedacht had....).

Foto's heb ik nog steeds niet.
Remco?

Negative K3 fan
17 juli 2007, 18:30
met welke gitaar heb je hem tot nu toe het meest gebruikt? ik heb hem eigenlijk alleen uitvoerig gespeeld en getest met mn les paul, icm mn ac30 was dat prachtig, maar met mijn zelfbouwer werkt het niet zo lekker...

vulvasonic
20 juli 2007, 03:12
Remco, ik heb eigenlijk niet de mogelijkheid om GOEDE foto's te nemen. Bovendien zit de Vulvasonic Zone nu vast in m'n pedalenbak en die ligt in een truck ergens in Verweggistan.

Zou jij, indien mogelijk, zo vriendelijk willen zijn om dit wonderschone pedaal aan de mensen te tonen middels een mooie foto? :)

En ik ben er nog steeds zooooooooo blij mee!

Speeddemon
21 juli 2007, 14:59
Remco, ik heb eigenlijk niet de mogelijkheid om GOEDE foto's te nemen. Bovendien zit de Vulvasonic Zone nu vast in m'n pedalenbak en die ligt in een truck ergens in Verweggistan.

Zou jij, indien mogelijk, zo vriendelijk willen zijn om dit wonderschone pedaal aan de mensen te tonen middels een mooie foto? :)

En ik ben er nog steeds zooooooooo blij mee!
het duurde effe, maar bij deze:

http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/vulvaboos.jpg

:soul:

boss
21 juli 2007, 15:04
Erg mooi pedaaltje!
Strakke lay-out, heel netjes.

artnaz
21 juli 2007, 15:08
Wow! Een lust voor het oog!

Tristan
21 juli 2007, 20:09
Inderdaad, mooi man, een beetje spacy... :D

jimihattricks
22 juli 2007, 15:24
eindelijk! :satisfie:

netjes weer hoor remco..! welke kleur heeft de LED?

Valoosj
22 juli 2007, 16:52
zijn die dingen te bestellen Remco? ik heb wel interesse, en zeer binnenkort CASH!

Speeddemon
22 juli 2007, 21:52
LED-kleur is UV/blauw paars. Niet mijn favo kleur, aangezien
a) de LEDs onevenredig duur zijn (net zoals witte)
b) het een bijna gevaarlijke licht-golflengte heeft. Te lang inkijken en je ziet vlekken, en zo helder stel ik ze ook niet af.

@Valoosj, PM me voor een custom order, maar precies zoals deze kan ie niet worden, want dan zou Vulva geen uniek pedaal meer hebben.

dano
22 juli 2007, 22:03
heu dat zier er verdomt gelikt uit zeg! hulde

Valoosj
22 juli 2007, 22:39
Vulv waar blijft die soundsample? of mss een filmpje... :D

En nog meer PM voor Speeddemon

vulvasonic
3 augustus 2007, 19:55
FF omhoog schoppen, dit topic!

Ten eerste wil ik NOGMAALS een dikke veer in Remco's reet steken (bij deze), want het pedaal is gewoon top gebouwd!

En ten tweede, als aanvulling op mijn eerdere commentaar, het geluid is verslavend!
Het gevolg is dat het pedaal per definitie ALTIJD aan staat. Alles klinkt gewoon beter. In het begin, toen ik het pedaal net binnen kreeg haar uit ging testen, vond ik 'r het mooist klinken (icm een clean signaal dan) als ik de boost niet verder dan 9 uur draaide. En bij een overstuurd signaal vond ik 'r het mooist als ik de knop bijna open zette.
Nu, na haar enige tijd te hebben gebruikt, laat ik de knop gewoon halverwege staan en staat het pedaal dus gewoon altijd aan.
Het gevolg is dat ik min of meer gedwongen ben om veel dynamischer te spelen, wat sowieso ten goede komt aan mijn spel (ieders spel voor wat dat aangaat). Wil ik ECHT clean, ben ik gedwongen de volumeknop van m'n gitaar wat terug te draaien. En wil ik ECHT smerig, dan moet ik gewoon KEIHARD aanslaan. Onder ALLE omstandigheden is zowel mijn totaalgeluid als mijn spel er op vooruit gegaan. En dat vind ik nogal wat voor zo'n klein stukje electronica.

Remco, BEDANKT!!!!!!!!

:cheerup:

Negative K3 fan
3 augustus 2007, 20:24
bedankje richting meneer vex is denk ik meer op zn plaats, niet om de pret te drukken ofzo, maar tis wel zo.

Speeddemon
3 augustus 2007, 20:27
bedankje richting meneer vex is denk ik meer op zn plaats, niet om de pret te drukken ofzo, maar tis wel zo.
Azijnpissers blijf je houden hè? :cheerup:

Vulva schreef toch:
"Ten eerste wil ik NOGMAALS een dikke veer in Remco's reet steken (bij deze), want het pedaal is gewoon top gebouwd!"

Vex kan nog 1001 circuits verzinnen, maar hij laat mij er niet beter door solderen, boren, labellen en wat niet meer. :hippie:

anyway, thanks Mario! :satisfie:

robert-gitarist
3 augustus 2007, 21:43
Oh ik zie dat ik nooi heb gereageerd in dit topic. Hmm...verdacht :D

Mooi pedaal Remco en Mario! De lay out etc ziet er zeer gelikt uit!