PDA

View Full Version : Wat voor Gitaar ?



anoniem
23 november 2001, 14:12
Beste mensen,

Misschien hebben jullie weleens bepaalde nummers van Craig David gehoord. Dan doel ik o.a op de Live optredens van hem. Craig David intresseerd mij echter niet, maar wel de gitaar die 9 van de 10 keer gebruikt word. Mijn vraag was of iemand weet, wat voor soort Gitaar dit is.

Groetjes en Bedankt,

Marieke

anoniem
23 november 2001, 15:42
Het is een houten gitaar met daarop 6 snaren gemonteerd.

Pee
1 december 2001, 20:55
6 snaren en een houten bak......wacht even.......
Jaja, die heb ik ook al eens gezien.

anoniem
5 december 2001, 11:05
Oh, ja, DIE gitaar met die houten toestand! Natuurlijk!

Noot Muskaat
15 oktober 2005, 13:40
Wat een kinderachtige reacties!

AlterEgo
15 oktober 2005, 13:55
waarom ben je al die oude topics omhoog aan het kicken, noot?

Noot Muskaat
15 oktober 2005, 14:06
Ow sorry, ik wist niet dat je op oudere topics niet meer mocht reageren.

jpb
19 oktober 2005, 15:36
Ow sorry, ik wist niet dat je op oudere topics niet meer mocht reageren.Mag wel, maar het is dan handig als je ook iets zinnigs te melden hebt.
De topicstarter moet er ook nog maar zijn. Mischien heeft ze inmiddels drie kinderen en heeft ze al jaren geen gitaar meer aangeraakt :D

robert-gitarist
19 oktober 2005, 22:14
Hehe inderdaad :D

topic van 4jaar oud naar boven trappen..
Ach is mij ook wel eens overkomen (A)

robert-gitarist
19 oktober 2005, 22:14
Hehe inderdaad :D

topic van 4jaar oud naar boven trappen..
Ach is mij ook wel eens overkomen (A)

Noot Muskaat
20 oktober 2005, 00:19
Ow sorry, ik wist niet dat je op oudere topics niet meer mocht reageren.Mag wel, maar het is dan handig als je ook iets zinnigs te melden hebt.
De topicstarter moet er ook nog maar zijn. Mischien heeft ze inmiddels drie kinderen en heeft ze al jaren geen gitaar meer aangeraakt :D

Ja...of...ze zoekt nog steeds naar die ene gitaar die ze maar niet kan vinden omdat jullie haar niet willen helpen en heeft ze daardoor nog steeds geen tijd gehad om aan die drie kinderen te beginnen wat naast die ene gitaar haar grootste wens was, dus eigenlijk is het julle schuld dat ze nu die gitaar niet heeft en die drie kinderen nog steeds niet heeft.

MonkeyFace
21 oktober 2005, 14:17
het is dat ik betere dingen te doen heb en ik niet bepaald een optimist ben, anders zou ik dit middagje opofferen om te kijken of NootMuskaat ook al een inhoudelijk NUTTIGE post heeft geplaatst op dit forum...

Maarja, een pessimist is een optimist met inzicht

jpb
21 oktober 2005, 15:56
het is dat ik betere dingen te doen heb en ik niet bepaald een optimist ben, anders zou ik dit middagje opofferen om te kijken of NootMuskaat ook al een inhoudelijk NUTTIGE post heeft geplaatst op dit forum...

Ik denk het niet, maar Lennart (Neg. K3) is ook met zulke posts begonnen en het het is helemaal goedgekomen met hem :D :wink:

Noot Muskaat
21 oktober 2005, 19:30
Er is hoop.

elie
21 oktober 2005, 20:42
on topic
een foto van de gitaar zou handig zijn

Noot Muskaat
23 oktober 2005, 20:44
Ik ga meteen zoeken!, goed idee van je! thx!!!

Droffie
24 oktober 2005, 16:00
Fraser Smith is de gitarist van Craig David. Hij staat ook vermeld op de Taylor site.
Het is niet goed te zien maar ik denk dat het de Taylor 812ce is.

http://www.smh.com.au/ffximage/2005/07/03/live11_gallery__550x365.jpg

http://www.taylorguitars.com/guitars/images/800/812ce_detail_full_front.jpg