PDA

View Full Version : Meest betrouwbare zender



sell
29 juni 2007, 09:45
Zonder in discussie te raken over het verschil tussen kabel en zender ben ik benieuwd naar de mening over wat de meest betrouwbare zender is.

Ik overweeg er 1 te kopen maar wil wel een betrouwbare, geld speeld daarbij niet echt een rol.

marcel

boss
29 juni 2007, 16:37
, geld speeld daarbij niet echt een rol.
Tja marcel, dan is the sky the limit lijkt mij....
Maar als een "goede" zender zoekt die geen godsvermogen kost, dan adviseer ik je om de Sennheiser serie eens nader te bekijken.
Ik heb zelf al jaren een EW-172 naar volle tevredenheid.

sell
29 juni 2007, 21:24
mmm ok maar ik was eigelijk benieuwd naar de ervaringen van diegenen die als een de "limit"hebben mogen ervaren.

ik heb zelf ook de sennheiser ew 172 gehad maar als ik aan de wandel ging viel het signaal soms weg.

boss
29 juni 2007, 22:05
mmm ok maar ik was eigelijk benieuwd naar de ervaringen van diegenen die als een de "limit"hebben mogen ervaren.

ik heb zelf ook de sennheiser ew 172 gehad maar als ik aan de wandel ging viel het signaal soms weg.
Dan doe jij dus iets niet goed, want in al die tijd dat ik dat ding gebruik heb ik nog nooit gehad dat het signaal wegviel!!

sell
29 juni 2007, 22:10
er valt toch niet zo heel veel fout te doen lijkt mij. zeker niet iets waardoor het signaal weg kan vallen. en destijds speelde ik zonder effecten of iets dergelijks alleen zender tuner marshall

boss
29 juni 2007, 22:49
er valt toch niet zo heel veel fout te doen lijkt mij. zeker niet iets waardoor het signaal weg kan vallen. en destijds speelde ik zonder effecten of iets dergelijks alleen zender tuner marshall
- Juiste opstelling van de ontvanger (niet te dicht bij, niet achter je amp of andere zaken).
- Antenne's met vrij zicht op jouw bewegingsruimte.
- Vrije frequentie (niet alleen andere draadloze systemen kunnen storen!).
- En regel het systeem af op jouw spullen.

Dus ja, er kan zeker wel wat fout gaan ook al gebruik je verder niets dan amp & gitaar.

sell
29 juni 2007, 23:16
dat waren zaken die in orde waren, maar goed ben nu vooral benieuwd naar de proffesionele klasse

Jayjay
30 juni 2007, 11:50
Ik ben zelf fan van NADY wireless systems...

sell
1 juli 2007, 09:41
iemand ervaring met de DB Technologies Draadloos systeem DWS 2400 Guitar?

advies prijs iets van 1200 euro en digitaal