PDA

View Full Version : hoe zit het met de fame versterkers??



oscarito
28 juni 2007, 17:45
hoe goed zijn de fame verstekers dit is er een

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewData-Start/440428459;pgid=hfiSBShVSfZObRg0000000000000lfbAsru N;sid=APIatC6cdp0atGgf0C_9yIZJ1jnhu_hX-_0=?JumpTarget=ViewProductDetail-ProductNotification&ProductUUID=kmDVqHzlg5EAAAETWIUdyGvt&CatalogCategoryID=SdnVqHzmgksAAAERuZsvKPl9&=

G.G.
28 juni 2007, 17:53
Eerst dit in een ander topic:


geen van de versterkers die jij noemt zou ik ooit kopen. micro cube is te klein, zou meteen een cube 30 halen, maar beter nog zoals gezegd de vox ad30vt.
klinkt geweldig voor zn geld.

die fame moet je helemaal van af blijven, troep is dat.


danke je keep on rockin :rockon:

en dan een kwartier later dit topic openen? Ik snap het niet meer.


hoe goed zijn de fame verstekers dit is er een

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewData-Start/440428459;pgid=hfiSBShVSfZObRg0000000000000lfbAsru N;sid=APIatC6cdp0atGgf0C_9yIZJ1jnhu_hX-_0=?JumpTarget=ViewProductDetail-ProductNotification&ProductUUID=kmDVqHzlg5EAAAETWIUdyGvt&CatalogCategoryID=SdnVqHzmgksAAAERuZsvKPl9&=

ben vanhoof
28 juni 2007, 18:12
Fame
De rockforce VII klonk verassend goed.
Overdrive neigt eerder naar marschall en clean valt ook wel iets mee te doen. Een groot nadeel van deze versterker is wel de gedeelde equilizer.


Wat dus ook gisteren te vinden was in het topic "namiddagje keulen"

Spitfire
28 juni 2007, 19:26
Oscarito z'n postcount is gelijk aan het aantal topics dat hij heeft geopend volgens mij....

Squier4ever
28 juni 2007, 19:29
let me rephrase my post:

fame versterkers zijn goed, vanaf het moment dat ze met buizen zijn uitgerust en je in de duurdere prijsklassen gaat kijken. dus die 15 watters, Studio reverb enz. die goedkope dingen moet je vanaf blijven dat is rotzooi.

Bruvtilov
28 juni 2007, 19:35
let me rephrase my post:

fame versterkers zijn goed, vanaf het moment dat ze met buizen zijn uitgerust en je in de duurdere prijsklassen gaat kijken. dus die 15 watters, Studio reverb enz. die goedkope dingen moet je vanaf blijven dat is rotzooi.

Misschien dat jij die versterkers rotzooi vindt, anderen denken er wellicht heel anders over. Zou van volwassenheid getuigen als je dit soort generalisaties voortaan achterwege laat.

@OP: ik heb zelf een GTA-40 van Fame en dat is voor het geld een heel leuke versterker.

Squier4ever
28 juni 2007, 19:48
Misschien dat jij die versterkers rotzooi vindt, anderen denken er wellicht heel anders over. Zou van volwassenheid getuigen als je dit soort generalisaties voortaan achterwege laat.

@OP: ik heb zelf een GTA-40 van Fame en dat is voor het geld een heel leuke versterker.

het is geen generalisatie. ik heb ze daar wel eens geprobeerd (bij gebrek aan beter) en ik vond het geen pan. kutding dus. heb toch niks gezegd over jouw amp, die zijn prima IMO, voel je dan ook niet op je teentjes getrapt.

matty
28 juni 2007, 20:08
het is geen generalisatie. ik heb ze daar wel eens geprobeerd (bij gebrek aan beter) en ik vond het geen pan. kutding dus. heb toch niks gezegd over jouw amp, die zijn prima IMO, voel je dan ook niet op je teentjes getrapt.

sommige mannen zijn heel blij met een cutding ;)

Squier4ever
28 juni 2007, 20:09
sommige mannen zijn heel blij met een cutding ;)

sommigen ook niet, daarom probeer ik diegenen te behoeden die troep te kopen.

LCH
28 juni 2007, 20:38
sommigen ook niet, daarom probeer ik diegenen te behoeden die troep te kopen.
Jawel, maar dat zo'n Fame-dingetje niet klinkt als een Dual Rectifier hoef je niemand te vertellen. Je moet het eerder vergelijken met ander transistor-low-budget spul: Vox DA-5 bijvoorbeeld. En hoe klinkt zo'n Fame dan?

Squier4ever
28 juni 2007, 23:06
Jawel, maar dat zo'n Fame-dingetje niet klinkt als een Dual Rectifier hoef je niemand te vertellen. Je moet het eerder vergelijken met ander transistor-low-budget spul: Vox DA-5 bijvoorbeeld. En hoe klinkt zo'n Fame dan?

southpark stijl: fuck fuckerdie fuck fuck fuck

matty
28 juni 2007, 23:49
sommigen ook niet, daarom probeer ik diegenen te behoeden die troep te kopen.

je snapte het mopje duidelijk niet :soul:

fame heeft zeer goeie amps, zoals de rad en de duo en high gainers en zelfs de studio reverb is een prima beginnersamp

ook de nieuwe kleintjes schijnen zeker niet slecht te zijn,
ze hebben ook zooi, maar bijna elk merk heeft ook zijn eigen zooi dus ...

oscarito
2 juli 2007, 21:24
Eerst dit in een ander topic:





en dan een kwartier later dit topic openen? Ik snap het niet meer.
als je het wil weten ik hoef niet alleen van een iemand zijn mening te horen er zijn ook goede fame versterkers

Geronimo
2 juli 2007, 22:05
misschien dat als je zoals iedereen hier wat duidelijker met punten en kommaas en andere daarvoor in het leven geroepen handige leestekens mooiere zinnen tikt je ook mooiere en bruikbaardere antwoorden krijgt

zeppo
2 juli 2007, 22:37
misschien dat als je zoals iedereen hier wat duidelijker met punten en kommaas en andere daarvoor in het leven geroepen handige leestekens mooiere zinnen tikt je ook mooiere en bruikbaardere antwoorden krijgt
Helemaal mee eens. Ben zo vrij geweest om even zijn andere posts te lezen, en het is echt triest. Totaal onleesbaar, maar laat me raden: 16, en al 6 jaar op een streng MSN-dieet ?

Wickerman
2 juli 2007, 22:47
Nu we toch offtopic gaan


southpark stijl: fuck fuckerdie fuck fuck fuck

You can't say fuck at school, fatass !

Squier4ever
3 juli 2007, 14:00
Nu we toch offtopic gaan



You can't say fuck at school, fatass !

het is wel you fuckin' fatass!

zeppo
3 juli 2007, 15:28
het is wel you fuckin' fatass!
Ja, laten we elkaar wel met (minstens) twee woorden blijven aanspreken he?

Maar voor het topic uit de hand gaat lopen wegens (niet begrepen) woordspelingen:

Over de Fame versterkers: ga zelf luisteren als je Fame versterkers wilt beoordelen! Ik vermoed dat er simpelweg erg / te weinig eerstehands ervaring hier is om er iets zinnigs over te zeggen.
Ik kan wel zeggen dat ik Fame versterkers de bom vind, maar als ik je niet erbij vertel dat ik ernstige gehoorschade heb, of dat mijn vorige versterker een Behringer was, wat zegt mijn mening dan?
Ik zou ervoor naar Keulen willen rijden (vanuit Haarlem), al was het maar om een hele dag in de candyshop te kunnen rondneuzen.
Vanuit Baarlo moet dat helemaal geen probleem zijn: je bent er echt zo!

Jim Haagmans
3 juli 2007, 18:27
misschien dat als je zoals iedereen hier wat duidelijker met punten en kommaas en andere daarvoor in het leven geroepen handige leestekens mooiere zinnen tikt je ook mooiere en bruikbaardere antwoorden krijgt

En jouw niveau van interpunctiegebruik vind je hoog genoeg om iemand anders te wijzen op zijn gebrek daaraan?

Ontopic:

Ik heb ook eens over zo'n Fame rockforce gespeeld en vond het ook een heel goede versterker. Over de goedkopere versterkers van Fame heb ik geen oordeel.

LCH
3 juli 2007, 18:49
En jouw niveau van interpunctiegebruik vind je hoog genoeg om iemand anders te wijzen op zijn gebrek daaraan?
Denk je niet dat de persoon in kwestie opzettelijk interpunctie achterwege heeft gelaten om te illustreren hoe vervelend dat wel niet is? ;)

Ontopic: Ik kan weinig vinden over die Fame Rockforce, hoe verhoudt 'ie zich met concurrerende amps? Ik beeld me vaak in dat je toch net even wat liever met een Vox of een Marshall de winkel uitloopt dan met een Fame.

Jim Haagmans
3 juli 2007, 19:00
ik hoop het wel voor hem, anders is het vrij dom.

En die fame moet je echt gewoon proberen. Ik dacht precies hetzelfde maarja ik ging eigenlijk speakers testen en die gast daar raadde me aan eens die rockforce gewoon te proberen. Gedaan ook en wauw niets mis mee hoor. Vond hem wel erg neutraal, dus niet echt een eigen karakter ofzo. Wel heel degelijk allemaal. Gewoon proberen!

zeppo
3 juli 2007, 20:53
En jouw niveau van interpunctiegebruik vind je hoog genoeg om iemand anders te wijzen op zijn gebrek daaraan?
Ehm, sarcasme, misschien?

xmichielx
4 juli 2007, 12:55
Genoeg geluld.probeer hem eens uit zou ik zeggen..heb zelf een mr hector en het geluid komt heel dicht bij een rectifier on fire..
En de amp heeft 2 master volumes, 50/100 watt..als je dan kijkt naar het simpele design en de goeie prijs kan het geen kwaad de amp eens uit te proberen.
Ik vind het een super amp (laboga mr hector..fame is clone van..)

oscarito
4 juli 2007, 18:02
Helemaal mee eens. Ben zo vrij geweest om even zijn andere posts te lezen, en het is echt triest. Totaal onleesbaar, maar laat me raden: 16, en al 6 jaar op een streng MSN-dieet ?
net niet 14 en 6 jaar msn-lover :sssh:

oscarito
4 juli 2007, 18:59
zijn nou de fame gta versterkers goed of zijn de versterkers gewoon helemaal ''klote!!!'' :hippie:

Squier4ever
4 juli 2007, 19:05
die schijnen wel oke te zijn. ga vooral testen en niet voor ieder lullig vraagje een nieuw topic openen.

robert-gitarist
4 juli 2007, 20:11
zijn nou de fame gta versterkers goed of zijn de versterkers gewoon helemaal ''klote!!!'' :hippie:

*gaap*
Lees je wel eens de reacties ofzo? :S
Bovendien het gaat er niet om of WIJ het een goede versterker vinden maar JIJ.

LCH
4 juli 2007, 20:32
zijn nou de fame gta versterkers goed of zijn de versterkers gewoon helemaal ''klote!!!'' :hippie:
Ja die zijn geweldig en koop nou maar zo'n ding dan zijn we van het gezeur af. :D

Wat ik in dat andere topic ook al aangaf, dit is echt zó nutteloos. Pak een gitaar en test die versterkers! Weten wij veel of zo'n Fame is wat je zoekt. De enige die dat kan bepalen ben jezelf. Succes! :)