PDA

View Full Version : probleem met pedalboard



kenx
28 juni 2007, 16:09
hoy

keb een tijd geleden een korg toneworks ax1000g aangekocht en bij sommige effecten begint die keihard te brommen dak et geluid moe afzette of men snaren aanraken en by andere effecten is dat gewoon dan hoor je geen brom of dergelijke

is hier iets aan te doen?

groetjes kenny :gitarist:

jimihattricks
28 juni 2007, 16:12
1) bij welke effecten begintie te brommen..?

overdrive/distortion of modulatie (phase/flange etc.)..?

2) wat voor gitaar heb je..?

--

ik stuur hier aan op een feedback-probleem, dat zou mijn eerste gedachte zijn

InternEd
28 juni 2007, 16:12
[vertaling]
Hoi,

Ik heb een tijd geleden een Korg Toneworks ax1000g gekocht en bij sommige effecten begint ie keihard te brommen zodat ik het geluid moet afzetten of m'n snaren aanraken en bij andere effecten dan hoor je geen brom of dergelijke. Is dat gewoon?

is hier iets aan te doen?

groetjes kenwel :gitarist:

schizo910
28 juni 2007, 16:16
Bedankt InternEd, maar als een poster geen moeite neemt om duidelijk te zijn, dan doe ik tegenwoordig persoonlijk geen moeite meer om een antwoord te typen. :chicken:

InternEd
28 juni 2007, 16:19
Ik ook niet, daarom typte ik de vraag maar :D

kenx
28 juni 2007, 16:21
hoy,

mensen wat is dat hier ik had hier een vraag gesteld en welke onozelaar is die

intern ED wel dit is hier nog altijd een forum om vragen te stellen
----------------------------------------------------------------------------
beste jimihattricks ja het is bij de genoemde effecten en heb een pruts beginnersgitaartje maar ga tele aanschaffen zou dan het probleem weg kunnen zijn?

groetjes kenny

kenx
28 juni 2007, 16:23
ene internED als ge een bitje moeite doe hé dan verstade datte wel :mad: :angry: 8) :gitarist:

Rutger
28 juni 2007, 16:25
maar iedereen legt hier het loodje, want door gebrek aan leestekens weten we niet wanneer we moeten ademhalen :dontgeti:

kenx
28 juni 2007, 16:29
jaja hoor is ok.
maar ik vind dat ze zo niet hoeven te doen hoor.
dat is toch voor niets nodig.

groetjes kenny

jimihattricks
28 juni 2007, 16:31
het topic ontspoort na 6 posts.. is dat een record..? iemand moet er maar s met de stopwatch naast gaan zitten :)

persoonlijk heb ik nu ook wat minder zin om antwoord te geven op je vraag, maargoed;

heeft je 'pruts'gitaartje enkelspoelers of humbuckers..? (enkelspoelers hebben de neiging wat eerder te feedbacken). Het kan overigens ook gewoon aan de kwaliteit (of eerder het gebrek daaraan) van je gitaartje en dus de elementen liggen (ze willen nog weleens microphonisch zijn op de goedkopere plankjes)

en hoe stel je je overdrive danwel distortion in..? veel gain en veel volume..?

--

en ik ben het met je eens; soms is het voor niets nodig idd :satisfie: die bullebakken hier ook altijd 8-)

InternEd
28 juni 2007, 16:31
mensen wat is dat hier ik had hier een vraag gesteld en welke onozelaar is die intern ED wel

Allez, onnozelaar dan hè ;)

Dekkz0r
28 juni 2007, 16:33
het topic ontspoort na 6 posts..

Eerder al, na 2,5 posts

AriaProII
28 juni 2007, 16:34
had kenx niet nog een vraag ofzo? of is dit het gesteggel-over-spelling-en-interpunctie-forum?

schizo910
28 juni 2007, 16:38
Spelling en interpunctie fouten zijn helemaal niet erg.

Maar zodra een tekst volkomen onleesbaar en/of onbegrijpbaar is dan mag daar best iets van gezegd worden. Als je wilt dat iemand de moeite doet om een vraag van jou te beantwoorden, dan mag je best verwachten dat diegene die de vraag stelt er ook moeite voor doet deze vraag duidelijk te formuleren.

kenx
29 juni 2007, 08:39
ja ok u heeft volkomen gelijk maar hoeft dat dan op zo'n manier? en ja sorry hoor is helemaal geen belediging en dat was vlaams dialect had er niet bij stilgestaan dat dit een nederlandse site was.

groetjes kenny :speed: