ThrusT
28 juni 2007, 17:06
Hey,
Ik heb wat advies nodig ivm het aanschaffen van een nieuwe gitaar. :)
Ik heb voorheen een Fender Mex Telecaster en Stratocaster gehad maar ik zoek nu iets met meer ballen maar toch ook nog die fijngevoeligheid. :satisfie:
Ik speel graag, maar ik heb geen geld voor een PRS of Gibson, twordt dus een replica.
Na heel wat info gelezen te hebben, komen bij mij de volgende gitaren in aanmerking :
Cort
-M520 €333
-M600 €398
-MGM-1 €398
PRS
-Santana SE €435
Epiphone
-Les Paul €400
OLP
-OL-MMSPG John Petrucci Signature €388
Ik heb ook al heel wat goede dingen gehoord over London City, maar ik kan niet bijzonder veel dealers hiervan vinden?
Van al deze gitaren heb ik alleen nog maar op de Epiphone gespeeld, en ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk was.
Welke gitaar zouden jullie nemen en waarom?
Iemand die 1 vd gitaren heeft mag gerust zijn mening hierover geven. :satisfie:
Alvast bedankt
Grtz
Ik heb wat advies nodig ivm het aanschaffen van een nieuwe gitaar. :)
Ik heb voorheen een Fender Mex Telecaster en Stratocaster gehad maar ik zoek nu iets met meer ballen maar toch ook nog die fijngevoeligheid. :satisfie:
Ik speel graag, maar ik heb geen geld voor een PRS of Gibson, twordt dus een replica.
Na heel wat info gelezen te hebben, komen bij mij de volgende gitaren in aanmerking :
Cort
-M520 €333
-M600 €398
-MGM-1 €398
PRS
-Santana SE €435
Epiphone
-Les Paul €400
OLP
-OL-MMSPG John Petrucci Signature €388
Ik heb ook al heel wat goede dingen gehoord over London City, maar ik kan niet bijzonder veel dealers hiervan vinden?
Van al deze gitaren heb ik alleen nog maar op de Epiphone gespeeld, en ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk was.
Welke gitaar zouden jullie nemen en waarom?
Iemand die 1 vd gitaren heeft mag gerust zijn mening hierover geven. :satisfie:
Alvast bedankt
Grtz