PDA

View Full Version : 2 nieuwe cabs (Bag end s12-d)



BeeJee
28 juni 2007, 13:40
Ik heb sinds gisteren 2 Bag ends erbij. Damn, wat klinken die dingen lekker. Superveel definitie en zeer uitgebalanceerd, en wat een druk! Ik heb ook 2 mesa boogie open backs met EV-speakers. T.o.v. die Boogies moest ik mijn volume echt flink terugschroeven. Het knalde anders iets te hard uit die Bag ends voor de repetitie. Mijn planning is om op wat grotere gigs de Bag ends en de Boogies samen in te zetten en zo de voordelen van closed back en open back te combineren. Iemand ervaringen daarmee? En wat zou in jullie ogen de beste opstelling zijn? closed back onderop en open back erop, of andersom en waarom?

Jimi Hendrix
28 juni 2007, 23:45
ik heb geen ervaring met de bag-end/boogie combinatie, maar ben het wat betreft de bad-ends met je eens: zeer goed!

morris
29 juni 2007, 00:09
gewoon even proberen zou ik zeggen.
Probleem lost zich waarschijnlijk zelf op, want na de S12d's wil je de Boogies waaschijnlijk toch niet meer horen ;-)

El Bastardo
29 juni 2007, 07:46
gewoon even proberen zou ik zeggen.
Probleem lost zich waarschijnlijk zelf op, want na de S12d's wil je de Boogies waaschijnlijk toch niet meer horen ;-)

+1 ik vind de bag ends ook stukken beter. Daar zul je heel lang tevreden mee zijn totdat je een keer de PL cabs probeert, dus doe dat maar niet...

BeeJee
29 juni 2007, 20:47
Ik heb afgelopen woensdag alleen over de Bag ends gespeeld. Dat ging zo lekker dat ik er niet aan toe kwam om ze alle 4 aan te sluiten. Komende week eens met alle 4 checken. Open back geeft in principe wel meer spreiding. Ik hoop dus om de druk van closed met de spreiding van open te combineren (uiteraard alleen voor grotere gigs).