PDA

View Full Version : 28 juni RHCP op tv



Rinze
28 juni 2007, 11:58
Vanavond anderhalf uur docu bij de VPRO over de Red Hot Chili Peppers eind jaren 80 begin 90. Met waarschijnlijk de helikopterpiemel van Frusciante en ook de heroïnedocu over diezelfde Frusciante. En tevens beelden met Hillel!

Reel Big Fish
28 juni 2007, 11:59
Helikopterpiemel... wtf?!

Rinze
28 juni 2007, 12:20
Helikopterpiemel... wtf?!

Hij demonstreerde een rotorbeweging met zijn geslachtsdeel, een beetje zoals sommige dames doen met hun borsten bij bepaalde niet nader te omschrijven gelegenheden.

savecracker85
28 juni 2007, 19:21
Dit zijn echt legendarische docu's van de peppers.. Tis dat tegenwoordig alles op youtube staat..Maar een aantal jaar geleden waren dit echt zeldzame beelden.

Kijken dus!

Pilitev
29 juni 2007, 22:42
Moiuh wat zag die john eruit zeg tijdens zijn verslaving!! Die was echt op het randje bezig toen, en toen ging die ook nog een stukje 'spelen/zingen' het was echt tenenkrommend, brengt nog eens goed in beeld wat zo'n drugsverslaving met je doet. Verder wel een interessante docu, had het nog nooit eerder gezien.

Maurice_732
29 juni 2007, 22:47
Echt een geweldige docu
En geweldige beelden.
Ik wist dat die gasten niet normaal waren maar zo erg

Rinze
29 juni 2007, 23:14
Moiuh wat zag die john eruit zeg tijdens zijn verslaving!! Die was echt op het randje bezig toen, en toen ging die ook nog een stukje 'spelen/zingen' het was echt tenenkrommend, brengt nog eens goed in beeld wat zo'n drugsverslaving met je doet. Verder wel een interessante docu, had het nog nooit eerder gezien.

Het mafste vond ik dat je ondanks dat ie er niks van bakte toch kon horen dat er wel iets in die muziek zat. Verder inderdaad ontluisterend, die ogen ook van die man... Mooi dat ie toch helemaal teruggekomen is.

BamBuFan1
30 juni 2007, 00:35
Moiuh wat zag die john eruit zeg tijdens zijn verslaving!! Die was echt op het randje bezig toen, en toen ging die ook nog een stukje 'spelen/zingen' het was echt tenenkrommend, brengt nog eens goed in beeld wat zo'n drugsverslaving met je doet. Verder wel een interessante docu, had het nog nooit eerder gezien.

Ik zag dat verslag destijds in Loladamusica (of hoe het muziekprogramma van de VPRO destijds heette) en was echt een dag of twee volledig van slag. Je kon de dood gewoon in de ogen van Frusciantes zien...

En nu kreeg ik weer kippenvel en moest ik af en toe even wegkijken. Wat was die vent toen ver heen...