PDA

View Full Version : Vrouwen vinden mannen die gitaarspelen aantrekkelijker! (mij



Eric Clapton is God
15 januari 2003, 14:52
Is dat zo?

Lucky
15 januari 2003, 14:57
mijn vrouw zegt dat ik raar adem als ik gitaar speel.....

Pickslide
15 januari 2003, 14:58
Versterker harder zetten dan :razz:

basswasp
15 januari 2003, 15:25
Op 2003-01-15 14:52, schreef Eric Clapton is God:
Is dat zo?


Laten we 't hopen...

Moonchild
15 januari 2003, 15:32
Bij sommige mensen zie ik dat ze echt een vaag hoofd trekken als ze gitaar aan het spelen zijn, denk aan glazige blik, tong uit mond, lippen tussen tanden etc etc etc.

Lightner
15 januari 2003, 15:51
Mijn vriendin is verliefd op me geworden toen ik gitaar speelde...

Toch gek, want het was een oud, vals, goedkoop spaans kreng, van mn vorige school en verkleurd door het zonlicht..

Het zal dus wel :grin:

sash
15 januari 2003, 16:03
Denk het wel, je krijgt iig meer aandacht van iedereen.

Kitaarhiero
15 januari 2003, 16:43
"Oh speel jij gitaar? wat leuk/goed! hoe lang al? zit je in een bandje? schrijf je zelf liedjes? mag ik er een keer een horen? kun je je gitaar eens mee nemen en voor ons/mij spelen?"

:grin:
Een gitaar was een enorme boost voor mijn populairiteit bij het andere geslacht :smile:
Ineens kijken ze je zeer geďnteresseerd aan en willen ze er vanalles over weten...
Glimlach... grote pupillen... rode Kitaar.

Negative K3 fan
15 januari 2003, 16:48
hahahahaha
dila
hahahaha

basswasp
15 januari 2003, 17:36
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:

Ibanez
15 januari 2003, 17:39
Op 2003-01-15 16:48, schreef Negative K3 fan:
hahahahaha
dila
hahahaha
Ik vind dila nog knapper dan jouw vriendin :razz:

Negative K3 fan
15 januari 2003, 18:04
Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


dat is zo stom, dat dee ik in ded 2e toen ik nauwelijks gitaar kon spelen, de halve school stond bij de deur van het lokaal en ik heb er nog een week complimentjes van moeten horen (terwijl ik haast niks dee!) gelukkig is het muzieklokaal nu verplaatst naar een locatie waar we minder last van andeere hebben en het lokaal is een stuk geluidsdichter.

Murphy
15 januari 2003, 19:01
Als ik geen gitaar had gespeeld had ik nooit de vrouw gehad die ik nu heb, maar was ik een loser gebleven.... :smile:

Kitaarhiero
15 januari 2003, 19:15
als ik geen gitaar had gespeeld was ik ook niet op dit forum gekomen... met alle gevolgen van dien... voor mij vooral een groot negatief gevolg... dan was ik nu nog steeds vrijgezel.

Murphy
15 januari 2003, 19:16
tip: stop met gitaarspelen.

Negative K3 fan
15 januari 2003, 20:45
Op 2003-01-15 19:16, schreef Murphy:
tip: stop met gitaarspelen.


idd!

sash
15 januari 2003, 20:55
Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


Wij hebben geen muzieklokaal. Er is bij ons op school zelfs geen blokfluitje te bekennen.

Negative K3 fan
15 januari 2003, 20:56
Op 2003-01-15 20:55, schreef sash:


Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


Wij hebben geen muzieklokaal. Er is bij ons op school zelfs geen blokfluitje te bekennen.


Hoezo dat???

BLOK182
15 januari 2003, 20:57
Oeh wat een foute school :wink:

sash
15 januari 2003, 20:58
Geen idee. Ze doen gewoon niet aan muziek, iedereen is bij ons geobsedeerd door voetbal en andere sporten. Ik zit namelijk op een school met speciale sport en topsportklassen. Er is in elk jaar ook een reguliere klas en daar zit ik dus in. Verona van de Leur (die turnster) zit bij mij op school.

sash
15 januari 2003, 21:04
Er zitten trouwens ook maar 3 gitaristen bij mij op school.

Negative K3 fan
15 januari 2003, 21:24
ahh

bij mij zitten ook geen noemenswaardige gitaristen. De enige met een beetje niveau is het meisje uit 6vwo met wie ik samen op gitaarles zit. De rest zijn allemaal van die E A G akkoord gitaristen.

Sjaak
15 januari 2003, 22:07
Hehe hier heb ik nog een leuk verhaal over. Was op een open podium in een cafe bij ons en er waren nog wat meiden van school gekomen. En die meiden waren helemaal gek van de band voor ons en hadden dus geen oog voor mij. Toen kwam ik met de band waarin ik speel het podium op en deeden ons ding en ik heb nog heel wat speciale aandacht gehad van die meiden. Dussss

Casey
15 januari 2003, 22:18
Op 2003-01-15 15:51, schreef Lightner:
Mijn vriendin is verliefd op me geworden toen ik gitaar speelde...

Toch gek, want het was een oud, vals, goedkoop spaans kreng, van mn vorige school en verkleurd door het zonlicht..

Het zal dus wel :grin:


Wat , je vriendin ?

:grin:

sash
15 januari 2003, 22:35
Op 2003-01-15 22:18, schreef Casey:


Op 2003-01-15 15:51, schreef Lightner:
Mijn vriendin is verliefd op me geworden toen ik gitaar speelde...

Toch gek, want het was een oud, vals, goedkoop spaans kreng, van mn vorige school en verkleurd door het zonlicht..

Het zal dus wel :grin:


Wat , je vriendin ?

:grin:



HAHAHAHAHAHAHA YOU THE MAN!! :grin:

habberdoedas
15 januari 2003, 23:30
Ooit in een band gespeeld met een zeer aantrekkelijke zangeres. Ze was single en toen ze bij ons kwam zingen werd ze verliefd op me. "DUS BIJ DEZE EEN ZEER ERNSTIGE WAARSCHUWING" Nooit met een zangeres klooien in je band. Het was snel over en de band ook!!!!!!!!!!!!!

basswasp
15 januari 2003, 23:32
Op 2003-01-15 18:04, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


dat is zo stom, dat dee ik in ded 2e toen ik nauwelijks gitaar kon spelen, de halve school stond bij de deur van het lokaal en ik heb er nog een week complimentjes van moeten horen (terwijl ik haast niks dee!) gelukkig is het muzieklokaal nu verplaatst naar een locatie waar we minder last van andeere hebben en het lokaal is een stuk geluidsdichter.


Als niet kan spelen is dat idd behoorlijk stom... niet alleen omdat je dan voor lul staat voor 't publiek... maar ook het @#$@#$%-irritant is voor iemand die wel kan spelen om zoiets aan te moeten zien... (en ik heb regelmatig 2e klassertjes gezien dat maar een potje zaten te kloten daar :mad:)

basswasp
15 januari 2003, 23:33
Op 2003-01-15 20:55, schreef sash:


Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


Wij hebben geen muzieklokaal. Er is bij ons op school zelfs geen blokfluitje te bekennen.


Misschien heb je de verkeerde school gekozen :wink:
Bij ons staat de complete band-set er, met meerdere akoustische gitaren, keyboards en natuurlijk alle xylofoon en houtblokjes-troep... en al is 't misschien niet van grote kwaliteit... 't is toch wa! :grin:

gertdm
15 januari 2003, 23:41
hi ha ho

Neals
15 januari 2003, 23:46
habbernogwattus ik ken het probleem....

gitaar is zeker goed geweest voor me sex appeal...
vooral ballads of pop nummers...

Kitaarhiero
16 januari 2003, 10:08
idd... Scar tissue en Californication waren echte meidemagneten :wink:

en. over het stoppen met gitaarspelen: als ik nu stop... hoe word ik dan ooit nog een goede gitarist? nu oefen ik tenminste... en ik speel echt stukken beter dan de meesten van jullie denken op basis van wat jullie gehoord hebben op dit forum.

hoofd
16 januari 2003, 10:21
laat dat dan een keer horen, i.p.v. de gewoonlijke schijtbagger die je produceert (no offence hoor).

Kitaarhiero
16 januari 2003, 10:22
JA JA JA!
als ik de kans krijg zal ik dat zeker doen.
maar wees niet ongeduldig... want dat ben ik blijkbaar ook geweest en dat heeft mijn reputatie hier geen goed gedaan. :sad:

Negative K3 fan
16 januari 2003, 12:10
Op 2003-01-15 23:32, schreef basswasp:


Op 2003-01-15 18:04, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


dat is zo stom, dat dee ik in ded 2e toen ik nauwelijks gitaar kon spelen, de halve school stond bij de deur van het lokaal en ik heb er nog een week complimentjes van moeten horen (terwijl ik haast niks dee!) gelukkig is het muzieklokaal nu verplaatst naar een locatie waar we minder last van andeere hebben en het lokaal is een stuk geluidsdichter.


Als niet kan spelen is dat idd behoorlijk stom... niet alleen omdat je dan voor lul staat voor 't publiek... maar ook het @#$@#$%-irritant is voor iemand die wel kan spelen om zoiets aan te moeten zien... (en ik heb regelmatig 2e klassertjes gezien dat maar een potje zaten te kloten daar :mad:)


dat niet alleen, ik was toen nog in de fase dat ik E A en G akkoordjes speelde. Vorig jaar toen ik al een stuk verder was maar door bepaalde omstandigheden toch een EAG liedje aan het rammen was op een acoustische werd de hele klas stil en kwam er een lerares (frans) langs die het helemaal geweldig vond... het is gewoon vervelend populair te zijn omdat je slecht gitaar kunt spelen :smile:

basswasp
16 januari 2003, 12:13
Op 2003-01-16 10:08, schreef Kitaarhiero:
idd... Scar tissue en Californication waren echte meidemagneten :wink:


Californication doet 't altijd goed :smile:

basswasp
16 januari 2003, 12:14
Op 2003-01-16 12:10, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-01-15 23:32, schreef basswasp:


Op 2003-01-15 18:04, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-01-15 17:36, schreef basswasp:
De taktiek: ga in een pauze met wat lui het muzieklokaal van de school in, pleur alles vol open (zijn toch kleine versterktjes), zet alle ramen/deuren open... en voor je 't weet staat 't lokaal voor de helft vol (en natuurlijk nog wat mensen buiten)... :grin:

Altijd leuk als dan iemand vraagt hoelang ik al speel en vergeet te vragen wie ik ben (of is dat inmiddels al bekend door de school?)

:smile:


dat is zo stom, dat dee ik in ded 2e toen ik nauwelijks gitaar kon spelen, de halve school stond bij de deur van het lokaal en ik heb er nog een week complimentjes van moeten horen (terwijl ik haast niks dee!) gelukkig is het muzieklokaal nu verplaatst naar een locatie waar we minder last van andeere hebben en het lokaal is een stuk geluidsdichter.


Als niet kan spelen is dat idd behoorlijk stom... niet alleen omdat je dan voor lul staat voor 't publiek... maar ook het @#$@#$%-irritant is voor iemand die wel kan spelen om zoiets aan te moeten zien... (en ik heb regelmatig 2e klassertjes gezien dat maar een potje zaten te kloten daar :mad:)


dat niet alleen, ik was toen nog in de fase dat ik E A en G akkoordjes speelde. Vorig jaar toen ik al een stuk verder was maar door bepaalde omstandigheden toch een EAG liedje aan het rammen was op een acoustische werd de hele klas stil en kwam er een lerares (frans) langs die het helemaal geweldig vond... het is gewoon vervelend populair te zijn omdat je slecht gitaar kunt spelen :smile:


Speel dan gewoon iets goeds...

Eric Clapton is God
17 januari 2003, 01:14
Ik denk dat het de combi is zo met een gitaar en die mooie klanken. Het liefst er nog bij zingen en ze zijn verkocht!

moretel
17 januari 2003, 10:54
Nou dan is mijn opvoeding aardig mislukt,
mijn dochters zijn naarstig op zoek naar vriendjes die in ieder geval GEEN gitaar spelen. Daar hebben ze ws. genoeg van gehoord :smile:

Rutger
17 januari 2003, 10:58
Mwah, wat vaak het irritante is, dat als je iets goeds aan het spelen bent en helemaal uit je dak staat te gaan je de volgende opmerking krijgt:

Speel eens een liedje?

Nou, en dan ga je diep teleurgesteld maar een nummertje van Anouk doen en dan ben je helemaal The Man.

:sad:

Snap jij het?

moretel
17 januari 2003, 11:03
Vrouwen willen snel een liedje en dan mag je een week later een nieuw liedje spelen maar als je dan oefent ontdekken ze dat dat tijd kost die niet aan hen wordt besteedt en daar kunnen de meesten niet tegen.

sash
17 januari 2003, 11:33
Het perfecte nummer voor vrouw en gitarist: Doyle Bramhall II - Cry. Het begin is fantastisch voor vrouwen, die kwijlen er helemaal bij weg. M'n ex zei zelfs, goh wat een leuk liedje, totdat het eind kwam, dat was voor mij :grin:

Kitaarhiero
17 januari 2003, 12:56
Op 2003-01-17 10:58, schreef Rutger:
Mwah, wat vaak het irritante is, dat als je iets goeds aan het spelen bent en helemaal uit je dak staat te gaan je de volgende opmerking krijgt:

Speel eens een liedje?

Nou, en dan ga je diep teleurgesteld maar een nummertje van Anouk doen en dan ben je helemaal The Man.

:sad:

Snap jij het?


Het is trouwens uitermate belangrijk dat je als je een liedje gaat spelen er ook bij zingt als het gewoon een akkoorden liedje is.. zeker als je er meer dan een speelt, dan is het van "speel nou maar eens een ander liedje, je speelt al de hele tijd hetzelfde"... horen ze het verschil dan niet?

DOLBY
17 januari 2003, 14:04
het probleem is dat die ene vrouw (dat goedkope spaanse kreng die verkleurt is in de zon) die dan uiteindelijk voor je gevallen is, je niet met andere vrouwen wilt delen. dus dan is dat gitaar spelen ineens minder leuk, want dat trekt de aandacht van andere vrouwen.
Ook komen ze er achter dat er toch wel heel veel tijd gaat zitten in dat speeltje van je.

Electrical Storm
17 januari 2003, 17:28
Bij mij in de klas spelen naast mij 3 andere mensen gitaar en zijn er 3 die basgitaar spelen...

suzanne
17 januari 2003, 22:48
HALLEU, je kan ook gewoon als vrouw zelf gitaar spelen hoor! zoals ik dus.het maakt mij geen reet uit hoeveel tijd mijn vriend in zn gitaar zou steken, ik luister wel!
en jah laat ons dan misschien liedjes mooier vinden!!

Ic3gl0vE
17 januari 2003, 23:06
Suzanne.. dit topic is alleen maar positief hoor!

Als ik op een feest ben ofzo en een gitaar in m'n handen gedrukt krijg speel en zing ik altijd wel even wat. Zorgt idd altijd weer voor positieve aandacht. Alleen krijg ik wel vaak de opmerking 'wil je misschien iets spelen dat we allemaal kennen?'. Maar als iemand me een beetje kent weet die iemand wel dat ik over het algemeen geen top40 muziek hoor en speel

piezo
19 januari 2003, 14:54
Volgens mij is het zo dat vrouwen niet vallen voor gitaristen maar voor zangers!
Een vent die zingt (liefst voor haar) en zichzelf begeleidt op een akoestische gitaar, is romantisch! De ouwerwetse mistreel dus!
Een vent die een toffe gitaarsolo speelt, niet. Daar vallen jongens (al dan niet met Luftgitarre "in hun handen") meer op.

Ik heb een vriendin gehad die smolt als ik voor haar zong+speelde en meestal zelfs begon te huilen van ontroering.

En om jullie maar voor te zijn: nee, het was niet omdat ik zo beroerd speelde en ja, ze was zelf ook muzikaal genoeg om dat te beoordelen.

Ic3gl0vE
19 januari 2003, 16:10
dat is wel heel mooi als je dat bereikt!

suzanne
19 januari 2003, 16:32
haha ja ok!
ik kan me dat helemaal voorstellen, als een jongen een mooie stem heeft en ook nog eens goed gitaar kan spelen daar zou ik ook echt van kunnen genieten!

basswasp
19 januari 2003, 16:51
Jaaaa.... da's echt mooi :smile:

Maar welke nummers dan?

Fluffy
19 januari 2003, 16:55
ja.. ik woon wel in de buurt van nijmegen :wink:

basswasp
19 januari 2003, 16:58
Euh hmmm? Wat maakt dat uit? :smile:

Edit: deze was aan Fluffy

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: basswasp op 2003-01-19 16:59 ]</font>

piezo
19 januari 2003, 16:58
Suzanne, afgaande op je naam ben je een vrouw. Ja, Sherlock Holmes kan van mij nog wel iets leren.
Ik ben benieuwd of je kunt beamen dat vrouwen vooral vallen voor zangers, al dan niet met gitaar. En zo ja, ook als die niet al te knap zijn?
We kennen allemaal het voorbeeld van Kane natuurlijk. Om al die beau garcon "bandjes" maar niet te vergeten.

piezo
19 januari 2003, 17:07
Op 2003-01-19 16:51, schreef basswasp:
Jaaaa.... da's echt mooi :smile:

Maar welke nummers dan?


Vooral akoestische ballades natuurlijk. Jim Croce deed het altijd goed (Time in a bottle bijvoorbeeld), Leonard Cohen (waar ze fan van was), Magna Carta etc.
Maar het allermooiste .........................
Zelf gemaakte nummers natuurlijk.

Kitaarhiero
19 januari 2003, 19:51
Op 2003-01-19 14:54, schreef piezo:
Volgens mij is het zo dat vrouwen niet vallen voor gitaristen maar voor zangers!
Een vent die zingt (liefst voor haar) en zichzelf begeleidt op een akoestische gitaar, is romantisch! De ouwerwetse mistreel dus!
Een vent die een toffe gitaarsolo speelt, niet. Daar vallen jongens (al dan niet met Luftgitarre "in hun handen") meer op.

Ik heb een vriendin gehad die smolt als ik voor haar zong+speelde en meestal zelfs begon te huilen van ontroering.

En om jullie maar voor te zijn: nee, het was niet omdat ik zo beroerd speelde en ja, ze was zelf ook muzikaal genoeg om dat te beoordelen.


Idd, je moet er eigenlijk wel bij zingen... virtuositeit trekt mannen aan, liedjes met zang vrouwen..

MADdie86
19 januari 2003, 20:41
Ik moet toegeven mannen met gitaren vinden vrouwen wel wat. Maar ook als je een ander instrument zoals Piano speelt trekt hun wel aan.
Ik heb mijn ex leren kennen nadat ik mee deed aan de Grote Prijs, een soort talenten scout van mijn oude school. http://www.degroteprijs.nl
Ze vond het hartstikke cool en geweldig dat ik na 6 maanden al Dust in the wind en andere moeilijkere nummers kon spelen.

Wat bij mij een echte magneet is is om Tears in heaven te spelen en te zingen vooral meerstemmig met 2 andere jongens. Road trippin' ook. Maar als je dan ineens begint met Hey joe of No woman no cry dan haken ze af :grin: ik weet ook niet waarom.

Waar ik me nu wel aan hou is dat ik niet wil uitgaan met iemand die alleen met me wil uitgaan omdat ik gitaar speel. Ook niet iemand die zelf gitaar speelt en altijd wel iets bij wil leren. Dat heb ik gemerkt bij mijn ex, zodra ze dan iemand anders leren kennen die beter dan je is zijn ze ineens weg. p.s. zij speelde dus gitaar.

Mitch
19 januari 2003, 21:05
Op 2003-01-19 20:41, schreef MADdie86:
Ik moet toegeven mannen met gitaren vinden vrouwen wel wat.


Verrek ja zeg ! Ik ben een man met gitaar en ben dol op vrouwen !!!!!
Maar er zullen ook best homo's onder gitaristen zijn ?
:grin:

sash
19 januari 2003, 21:17
Ik zal geen namen noemen :grin:

suzanne
19 januari 2003, 21:35
nah degene die lightning crashes voor me kan spelen en zingen mag komen!! fluffy? :wink:

haha nou ik denk dat dat zanger of gitarist wel meevalt! maar ik denk dat vrouwen en ik spreek misschien dan nu een beetje voor mezelf, ook wel houden van een gitaar in combinatie met zang! ik denk niet dat daarbij uiterlijk altijd een rol speelt maar natuurlijk ga je daar het eerst op af omdat je een bekende gitarist niet persoonlijk kent.

Neals
20 januari 2003, 12:20
en als je met de vrouwen erbij plugged speelt, ga dan eens wat fanatiek rammen..
succes verzekerd

suzanne
20 januari 2003, 13:30
not!

alhambra
20 januari 2003, 13:41
Jongens laten we nou eerlijk zijn dat zijn toch vaak de zelfde snollen als die je s'avonds laat alleen aan de tap ziet hangen en die zich aan elke man klampen die haar aandacht geeft.
Van die nono's met geblondeerd haar van 50 die te vaak de opzij hebben gelezen maar toch niet zonder man kunnen en dan het liefst 1 die gitaar speelt of iets met kunst doet omdat dat zo Turksfruitachtig overkomt.

pimmetje
20 januari 2003, 13:52
Die trutten die bij optredens naar je toe komen zijn idd vaak van die gore wijven met maximaal 2 (ruzie makende) hersencellen.

Die laat je door je zanger naaien omdat hij toch al dronken is... of ze worden maar weer door de barman (met chronisch overgewicht en tekort schietende kennis over deo) genomen net als iedere zoveelste dag van de week als 't weer hun beurt is.

Grieten die muzikanten interessanter vinden dan andere mensen moet je bij uit de buurt blijven als je de rest van je leven zonder geslachtsziekte en met enig zelfrespect wilt leiden.

Eric Clapton is God
20 januari 2003, 14:39
Yeah Pim gefrustreerd?

pimmetje
20 januari 2003, 14:46
Frustratie heeft er weinig mee te maken. Ik zit in een bluesband. Heb je ooit gezien hoe blueswijven eruit zien? Om eerlijk te zijn vaak even goor als metal-wijven, jaren70-rock wijven, en al het vrouwelijks dat zich te veel met muziek bezig houdt.

Al die tijd lijkt wel ten koste van de tijd voor persoonlijke verzorging te gaan.

Misschien moet je voortaan na je solo'tje je ogen weer open doen :grin:.

basswasp
20 januari 2003, 18:38
Op 2003-01-19 21:35, schreef suzanne:
nah degene die lightning crashes voor me kan spelen en zingen mag komen!! fluffy? :wink:


Laaaaiiiightniiiight Craaaasheees....
Aan neeeew moother criiiiiieeees...
:grin:

Nog even oefenen, heb je trouwens een foto van jezelf? :wink:

suzanne
20 januari 2003, 21:02
klinkt briljant!!!!!
nou jij durft om aan de enigste vrouw op dit forum een foto te vragen!!! :wink:
ik heb er wel een maar raa raa hoe kom je eraan?!!! :grin:

suzanne
20 januari 2003, 21:04
uh bijna enigste vrouw bedoel ik he! :smile:

bassopotmus
21 januari 2003, 20:35
maar zijn gitaristen nu populairder dan bassisten, heb vaak gevoel van wel.

Meiden hebben vaak alleen oog voor
1) Zanger
2) gitarist
3) rythem gitarist

en dasn pas de bassist want dies toch niet zo belangrijk

basswasp
21 januari 2003, 21:46
Op 2003-01-20 21:02, schreef suzanne:
klinkt briljant!!!!!
nou jij durft om aan de enigste vrouw op dit forum een foto te vragen!!! :wink:
ik heb er wel een maar raa raa hoe kom je eraan?!!! :grin:


Euhja, over internet ben ik vrij aggresief... maar eigenlijk ben ik een hele rustige jongen hoor :razz:

basswasp
21 januari 2003, 21:47
Op 2003-01-21 20:35, schreef bassopotmus:
maar zijn gitaristen nu populairder dan bassisten, heb vaak gevoel van wel.

Meiden hebben vaak alleen oog voor
1) Zanger
2) gitarist
3) rythem gitarist

en dasn pas de bassist want dies toch niet zo belangrijk



In't geval van di-rect gaat er ook nog aandacht naar de drummer... trouwens, als je tijdens optredens een beetje laat zien dat je kan spelen, zal dat vast wel opvallen hoor... bij mij op school heeft iig iedereen een 'gelijke status' :smile:

suzanne
21 januari 2003, 22:31
nou ik ken toevallig ook een hele leuke drummer, dus het gaat echt niet altijd om de zanger, maar je let wel altijd op de zanger omdat die het meeste opvalt, later ga je een beetje kijken welke bandleden er zijn, tenminste zo doe ik dat....

uh bass als je echt wil zien wie er achter mijn naam schuilt moet je me maar toevoegen aan je msn: suzannebax@hotmail.com
je vroeg het best beleeft hoor! :wink:

hoofd
22 januari 2003, 00:35
Op 2003-01-21 20:35, schreef bassopotmus:
maar zijn gitaristen nu populairder dan bassisten, heb vaak gevoel van wel.

Meiden hebben vaak alleen oog voor
1) Zanger
2) gitarist
3) rythem gitarist

en dasn pas de bassist want dies toch niet zo belangrijk




Valt wel mee hoor, ik ken een meisje dat juist valt op bassisten (heeft te maken met de grootte van het instrument ten opzichte van een gewone gitaar :wink:).

sash
22 januari 2003, 15:07
Op 2003-01-21 22:31, schreef suzanne:
uh bass als je echt wil zien wie er achter mijn naam schuilt moet je me maar toevoegen aan je msn: suzannebax@hotmail.com
je vroeg het best beleeft hoor! :wink:


En als ik het nou beleefd vraag, mag ik je dan ook toevoegen? :smile: Pleeeeeeeeeeeease? :wink:

basswasp
22 januari 2003, 15:56
Op 2003-01-21 22:31, schreef suzanne:
uh bass als je echt wil zien wie er achter mijn naam schuilt moet je me maar toevoegen aan je msn: suzannebax@hotmail.com
je vroeg het best beleeft hoor! :wink:


Beleefdheid is niet echt m'n sterkste kant :grin:
Maar 'k voeg je niet toe hoor, 't was maar een geintje... bovendien kan je vast met sash veel beter opschieten :grin:

sash
22 januari 2003, 16:00
Tis dat je het zegt... :grin:

suzanne
22 januari 2003, 18:59
sash, wat jij wil, ik ben de beroerdste niet!

ilovemyguitar
24 januari 2003, 15:26
hmmm er word nooit echt leuk gereageerd als ik met een metal band aan het oefenen ben in het muzieklokaal..
meestal spelen we nummers van metallica en als je dan nothing else matters (walgelijk nummer) speelt,
staat er ineens 14 man voor de deur
toch gek....

basswasp
24 januari 2003, 23:06
Op 2003-01-22 18:59, schreef suzanne:
sash, wat jij wil, ik ben de beroerdste niet!


Ik zei 't; ik zei 't...

Oh baby! :wink:

basswasp
24 januari 2003, 23:08
Op 2003-01-24 15:26, schreef ilovemyguitar:
hmmm er word nooit echt leuk gereageerd als ik met een metal band aan het oefenen ben in het muzieklokaal..
meestal spelen we nummers van metallica en als je dan nothing else matters (walgelijk nummer) speelt,
staat er ineens 14 man voor de deur
toch gek....


Bekende nummer worden veel eerder gewaardeerd... gewoon een stukje herkenning... toch wel jammer dat je het supertechnische kan laten vallen voor zo'n ballad...

Ic3gl0vE
24 januari 2003, 23:19
Op 2003-01-21 20:35, schreef bassopotmus:

Meiden hebben vaak alleen oog voor
1) Zanger
2) gitarist
3) rythem gitarist


Oeh.. ik voldoe aan 1, 2 en 3...
let's see what it'll bring :smile:

Kitaarhiero
26 januari 2003, 22:01
Eens kijken wat voor reacties ik krijg als ik woensdag m'n gitaar mee neem naar school... ('s middags soundcheck voor optreden in studentencafé).

Shay
26 januari 2003, 22:58
Op 2003-01-21 20:35, schreef bassopotmus:
maar zijn gitaristen nu populairder dan bassisten, heb vaak gevoel van wel.

Meiden hebben vaak alleen oog voor
1) Zanger
2) gitarist
3) rythem gitarist

en dasn pas de bassist want dies toch niet zo belangrijk



ik weet niet wat voor muziek jij speelt maar in veel andere genres is de bassist belangrijker dan een gitarist ..

grappige topic trouwens

Shay
26 januari 2003, 23:01
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Als ik een gig heb let ik alleen op de bandleden en ben ik helemaal in een ander wereld. Ik let niet op individu's op de dansvloer ... Even een look om te kijken of er mensen dansen maar niet naar wat of wie ..

Waar speel je gitaar voor??? Chicks????
Ik heb 5 jaar met mijn vriendin maar die hoort niet eens het verschil tussen een drummer en blokfluitist .. ze houdt van goed muziek en wil lekker dansen.

Shay
27 januari 2003, 12:03
Ik kan me wel voorstellen dat een vrouw een gitarist verkiest boven een 35 jarige postpuberale gamer die super mario bros na 15 jaar nog niet heeft uitgespeeld :grin:

basswasp
27 januari 2003, 14:55
Op 2003-01-26 22:01, schreef Kitaarhiero:
Eens kijken wat voor reacties ik krijg als ik woensdag m'n gitaar mee neem naar school... ('s middags soundcheck voor optreden in studentencafé).


Morgen neem ik m'n bas mee naar school... even in de pauze jammen en na school nog met de schoolband oefenen...


maar mij kennen de meesten al...

Harry
27 januari 2003, 16:59
Op 2003-01-27 12:03, schreef Shay:
Ik kan me wel voorstellen dat een vrouw een gitarist verkiest boven een 35 jarige postpuberale gamer die super mario bros na 15 jaar nog niet heeft uitgespeeld :grin:


een complete man heeft beide kanten in zich...

Shiva
27 januari 2003, 20:21
Ooohhhh.........Geef mij het nummer van je vriendan dan?

LOL LOL

LiZzY
1 februari 2003, 13:22
Ik als vrouw zijnde kan dat bevestigen... De meeste jongens die gitaar spelen vind ik gewoon interresanter (en het in makkelijker om met ze te praten omdat je toch al een onderwerp hebt om over te praten :wink: )

GrEeTzZz LiSa

LiZzY
1 februari 2003, 13:27
Oké nou nog ff een vraag voor de mannen/jongens hier...Vinden jullie vrouwen die gitaar spelen dan ook aantrekkelijker???

GrEeTzZz Lisa

FragDaddy
1 februari 2003, 13:52
Geef mij het nummer van je vriendan dan?


JAH! hier ben ik! ik speel online-games, zoals counter strike en quake3 en ik speel gitaar!

kommaaar kommaaaaar kommaaaaaaar!!

piezo
1 februari 2003, 18:59
Op 2003-02-01 13:22, schreef LiZzY:
Ik als vrouw zijnde kan dat bevestigen... De meeste jongens die gitaar spelen vind ik gewoon interresanter (en het in makkelijker om met ze te praten omdat je toch al een onderwerp hebt om over te praten :wink: )

GrEeTzZz LiSa


Dan is het dus gewoon net als je hond uitlaten om in contact te komen met die anderen die hun hon uitlaten.

basswasp
1 februari 2003, 22:21
Maar met een lief klein hondje maak je natuurlijk eerder contact dan met zo'n grombeest...

is 't dan ook beter om een Gibson LP te kopen in plaats van een BC Rich? :grin:

basswasp
1 februari 2003, 22:22
Op 2003-02-01 13:27, schreef LiZzY:
Oké nou nog ff een vraag voor de mannen/jongens hier...Vinden jullie vrouwen die gitaar spelen dan ook aantrekkelijker???

GrEeTzZz Lisa


Als ze 't een beetje kunnen wel natuurlijk :smile: Helaas moet ik wel even zeggen dat ik zo'n vrouw nog niet tegen ben gekomen... Voor de duidelijkheid: dat is helaas en niet tegen vrouwen gericht bedoeld... :smile:

LiZzY
2 februari 2003, 10:16
Aloha,
ff voor de duidelijkheid...ik ben duzz niet gitaar gaan spelen om met jongens in contact te komen hoor

GrEeTzZz LiSa

basswasp
2 februari 2003, 11:41
Nee? Oh jammer :razz:

sash
2 februari 2003, 16:13
:grin:

suzanne
2 februari 2003, 16:45
dat zou wel erg triest zijn ja als je daarvoor gitaar zou moeten gaan spelen haha!

sash
2 februari 2003, 19:14
Zo'n gedachte was eigenlijk geeneens bij me op gekomen...

LiZzY
2 februari 2003, 20:51
En zo triest ben ik nou ook weer niet :grin:

GrEeTzZz
Lisa

(waarom kan ik geen smilies gebruiken?????)

Negative K3 fan
2 februari 2003, 20:52
Op 2003-02-02 16:45, schreef suzanne:
dat zou wel erg triest zijn ja als je daarvoor gitaar zou moeten gaan spelen haha!


...toch komt het voor.

LiZzY
2 februari 2003, 20:57
Oké, 'k kan duz blijkbaar wél smilies gebruiken...

john.3001
4 februari 2003, 13:38
Als ik echt intensief bezig ben op m'n gitaar, schijnt m'n mond half open te hangen. Not very charming I guess...

Harry
4 februari 2003, 14:00
Op 2003-02-04 13:38, schreef john.3001:
Als ik echt intensief bezig ben op m'n gitaar, schijnt m'n mond half open te hangen. Not very charming I guess...


maar misschien dat dat draadje kwijl vertederend werkt?

Antal
4 februari 2003, 17:55
Op 2003-02-01 22:21, schreef basswasp:
Maar met een lief klein hondje maak je natuurlijk eerder contact dan met zo'n grombeest...

is 't dan ook beter om een Gibson LP te kopen in plaats van een BC Rich? :grin:


Jij vergelijkt een Gibson LP met een lief klein hondje??? De mijne maakt anders aardig lawaai voor een lief klein hondje.

Kitaarhiero
4 februari 2003, 19:05
qua uiterlijk en vergeleken met de BC Rich is het toch een ander verhaal.

burt
13 februari 2003, 00:16
Lieve mensen, ik heb een woord voor jullie:

V I N G E R V L U G H E I D !

'nuff said, geloof ik. ;->

schaap
13 februari 2003, 14:39
Op 2003-02-13 00:16, schreef burt:
Lieve mensen, ik heb een woord voor jullie:

V I N G E R V L U G H E I D !

'nuff said, geloof ik. ;->

snappen jullie dit ?

FragDaddy
13 februari 2003, 17:37
snappen jullie dit ?


ARG! ja, snap jij het niet? denk eens na wat je met die behendige vingertjes allemaal kunt doen? wat zou een vrouw nou leuk vinden aan die vingertjes van jou ???

DOH!

Electrical Storm
13 februari 2003, 21:53
Hahahaa en toen was het stil in het langste topic onder 'diversen'!!

sash
14 februari 2003, 22:00
Ze hopen natuurlijk ook dat je haar net zo goed kunt bespelen als die gitaar :wink:

suzanne
14 februari 2003, 22:11
zozo wat een praatjes! :wink:

Negative K3 fan
14 februari 2003, 22:14
Op 2003-02-13 14:39, schreef schaap:


Op 2003-02-13 00:16, schreef burt:
Lieve mensen, ik heb een woord voor jullie:

V I N G E R V L U G H E I D !

'nuff said, geloof ik. ;->

snappen jullie dit ?


ik snap hemn wel, beetje puberaal.

basswasp
15 februari 2003, 09:16
Idd, stomme puberale grap...

Maar dan maar weer even snel weer terug naar het serieuzere geklets hierzo. Wat zou nou beter zijn? Met of zonder plectrum spelen?
Zonder plectrum heeft natuurlijk wel meer het idee van onder-het-balkon-met-het-mooie-meisje-liefdesliedjes-spelen-met-een-roos-in-je-mond idee...

Kitaarhiero
15 februari 2003, 13:35
Op 2003-02-13 00:16, schreef burt:
Lieve mensen, ik heb een woord voor jullie:

V I N G E R V L U G H E I D !

'nuff said, geloof ik. ;->


J E N N I F E R B A T T E N

:razz:

piezo
17 februari 2003, 18:32
De franse naam voor die sensuele vingervlugheid is volgens een boek van Wolkers toch ook jouer la mandoline of zo?

Nikkie
18 februari 2003, 19:26
Op 2003-02-01 13:22, schreef LiZzY:
Ik als vrouw zijnde kan dat bevestigen... De meeste jongens die gitaar spelen vind ik gewoon interresanter (en het in makkelijker om met ze te praten omdat je toch al een onderwerp hebt om over te praten :wink: )

GrEeTzZz LiSa


haha je kan ook met ze over voetbal praten :smile:

burt
19 februari 2003, 18:39
Beetje verdacht dat mensen dit interpreteren als puberale grap _en_ hem niet kunnen waarderen. Puberaal? Zeker! Grappig? Hopelijk. Waar? Zeker weten.

Tenminste, dat heb ik me al menig maal toe laten kermen. (-:

Kitaarhiero
20 februari 2003, 16:28
Zoek dan maar eens even een nummer van Jeniffer Batten op, want die schijnt erg snel te zijn (Vai kaliber).

Ic3gl0vE
21 februari 2003, 13:11
Op 2003-02-15 09:16, schreef basswasp:

Zonder plectrum heeft natuurlijk wel meer het idee van onder-het-balkon-met-het-mooie-meisje-liefdesliedjes-spelen-met-een-roos-in-je-mond idee...


Met natuurlijk, en het liefst een beetje een afgesleten plectrum. Het wordt vast wel gewaardeerd als je die dan aan haar geeft met de boodschap erbij dat het je lievelingsplectrum is :smile:

en spelen met een roos in mijn mond? lijkt me nogal pijnlijk als ik ga zingen.. al die stekels in m'n lippen

basswasp
21 februari 2003, 13:23
Die plectrum is wel een goed idee :smile:

Die roos moet natuurlijk even uit als je gaat zingen, die kan je dan samen met de plectrum aan haar geven... :smile: