PDA

View Full Version : ik ben een beginner en ik weet niet welke versterker ik moet kopen



oscarito
27 juni 2007, 19:32
ik ben een beginner en ik wil een goede versterker maar dan moet ik niet teveel kwijt zijn hoef niet perse heel hard kunne maar ook gewoon goeie effecten en moet clean ook heel goed klinke ik heb al zelf zitte zoeke :
-glx dan 35 w
-roland micro cube
-of deze http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewAuction-Start;pgid=hfiSBShVSfZObRg0000000000000nMk3kbK7?Au ctionUUID=movVqHzlLScAAAET4WMdwUlr&CatalogCategoryID=Ay1Rrd26VoEAAAEOXmUt3tFW

almarvk
27 juni 2007, 19:35
Ik verplaats 'm naar Moderne Versterkers

ExRxIxC
27 juni 2007, 19:38
vox ad..vt serie!

Squier4ever
27 juni 2007, 22:49
geen van de versterkers die jij noemt zou ik ooit kopen. micro cube is te klein, zou meteen een cube 30 halen, maar beter nog zoals gezegd de vox ad30vt.
klinkt geweldig voor zn geld.

die fame moet je helemaal van af blijven, troep is dat.

Wausser
28 juni 2007, 00:06
aan die microcube heb je al snel genoeg, en gebruik je alleen als je ergens wilt pielen
Mijnes staat nu stoffig te worden en ik gebruik nu m'n Ashdown Five Fifteen(Bas versterker) om op te spelen todat ik genoeg heb voor een andere fatsoenlijke versterker...

Maar er zittten wel leuke effectjes op :cheerup:

Goeiemorguh
28 juni 2007, 08:59
De vox ad..vt serie is geweldig voor clean/crunch en wat lekkere distortion maar de echte highgain geluiden zijn niet echt geweldig. Dus, wat speel je zoal en wat wil je er maximaal aa uitgeven?

oscarito
28 juni 2007, 17:30
geen van de versterkers die jij noemt zou ik ooit kopen. micro cube is te klein, zou meteen een cube 30 halen, maar beter nog zoals gezegd de vox ad30vt.
klinkt geweldig voor zn geld.

die fame moet je helemaal van af blijven, troep is dat.
danke je keep on rockin :rockon:

oscarito
28 juni 2007, 19:25
ik ben van plan om een vox ad30vt te gaan kopen

Squier4ever
28 juni 2007, 19:30