PDA

View Full Version : eindelijk!



Valoosj
27 juni 2007, 19:14
Vanmiddag kreeg ik telefoon, mijn Vox wah was binnen. Deze had ik besteld in februari. Geen wonder dat ik de titel van meest geduldige klant kreeg.

Omdat ik er nog niet helemaal mee bekend ben met die sound vroeg ik om even te mogen testen. Geen probleem natuurlijk, het is een winkel met vriendelijke medewerkers.

5 minuten heeft het geduurd. Toen stond ik voor de neus van Jeroen om te zeggen dat ik m kapot had gekregen.
Dat stukje met tandjes dat tussen het voetstuk en dat draaiend spul zit was in 2 gebroken.

Nu maar hopen dat ik geen 5 maand moet wachten op de volgende :angry: :angry:

Nog mensen die dit kapot hebben gekregen bij een Vox?

Mitch
27 juni 2007, 19:16
Ik zou je de titel "Grootste sloper" geven in plaats van "meest geduldige Klant" :D Ik heb nog nooit gehoord dat dit kapot is gegaan, laat staan zo snel.

robert-gitarist
27 juni 2007, 20:09
hahaha Sloper...Met de hoofdletter S :P Hoe krijg je dat in vredesnaam kapot? Ik ben echt een sloper soms maar das mij zelfs nog nooit gelukt. Hoe krijg je het voor mekaar :D

Valoosj
27 juni 2007, 20:22
ik weet het zelf niet :(
t is niet dat ik erop aan het springen was ofzo. het ding brak gewoon af, ik heb het zelfs pas gemerkt toen ik probeerde te wah wah-en (als dit al een werkwoord is) en t ding niets deed.

ze hadden er zelf nog nooit van gehoord dat t ding kapot ging,blijkbaar nog niet veel voorgevallen.

Wickerman
27 juni 2007, 20:31
Vertel een keer wat de reactie van de verkoper was ?

Valoosj
27 juni 2007, 20:33
die vonde t erg voor me, ik heb al heel lang moeten wachten, waar ze zich al vaak voor hebben verontschuldigt. ze hopen me zo snel mogenlijk een andere te kunnen geven.

Wickerman
27 juni 2007, 20:38
Is goed.
Voor 't zelfde geld;
'Sorry, jij hebt 'm het laatst gebruikt, hij was nog intact, betalen die handel'

robert-gitarist
27 juni 2007, 20:44
Raar dan.
Misschien zat er een klein scheurtje in het plastic ofzo. Ik heb het ook nog nooit mee gemaakt.

Valoosj
27 juni 2007, 21:04
Is goed.
Voor 't zelfde geld;
'Sorry, jij hebt 'm het laatst gebruikt, hij was nog intact, betalen die handel'

dat ze dan degelijk materiaal geven. ik zou die stelling begrijpen als ik ermee aan het gooien was, en er op stond te springen. maar die pedalen zijn eigenlijk gemaakt om veel te kunnen verdragen. het is tenslotte geen behringer.
toen ik het zag verschoot ik ervan da ze t in plastic hadden gemaakt dat stukje, lijkt mij toch HET punt om in metaal te maken

zoon van Piet
27 juni 2007, 21:10
ik heb wahs van dertig, bijna veertig jaar. sommige zijn jarenlang ernstig misbruikt in vele optredens en repetities. Maar kapotte tandjes? nooit meegemaakt, zelfs nooit gezien.
Die dingen ( Heugels heten ze, als ik me niet vergis) zijn altijd van plastic, trouwens...

Heel knap van je, dus. Mag je trots op zijn. Ik ben nooit verder gekomen dan het complete deksel van een boss aan barrels.. ok moi.

Valoosj
27 juni 2007, 21:18
t zijn niet de tandjes zelf die kapot zijn, het ding met die tandjes is in 2 geknapt

Hallie
27 juni 2007, 22:24
hmm wat balen zeg, haha ik moet eigenlijk ook wel lachen :p .
want je hebt zoolang gewacht.. en je probeert 'm heel even. en je kan weer4-5 maanden wachten.

maar ga naar een andere winkel? of bestel het zelf via internet.. noway dat dat 4 maanden gaat duren

Valoosj
27 juni 2007, 22:30
ik geef ze 3 weken. ze doen daar veel moeite, maar het lag bij de leverancier. en ik kan er wel eens prijsjes krijgen in die winkel. toen ik zei dat ik over een jaar ofzo een Bogner wil, dan zei hij dat hij die normaal niet levert, maar voor mij wel een prijsje ging probere maken.

en hopelijk zijn er nog wahs bij de leverancier, dan duurt het een weekje, of nog niet zelfs

DeiDRagonas
27 juni 2007, 22:47
Klinkt als een fabricagefoutje... Heb t zelf ook nog nooit meegemaakt. Wat weeg je trouwens???
lol...

Valoosj
27 juni 2007, 22:48
ik ben een mager ventje van 1m70, daar zal het dus niet aan liggen. als je soms gitaristen ziet met een buik van 1m70...

Hallie
27 juni 2007, 23:22
je bent best klein dus :p .

Valoosj
27 juni 2007, 23:27
en jij bent 3m? 1m70 is toch vrij gemiddeld dacht ik :satisfie: