PDA

View Full Version : Hallo, even voorstellen



MichielvdB
27 juni 2007, 15:13
Hoi allemaal,
mijn naam is Michiel 29, jaar en speel al vanaf mn 14e.
Helaas door omstandigheden de laatste 7(!) jaar nauwelijks meer gespeeld/geoefend.. Belachelijk natuurlijk, en misde het enorm. Daar sinds kort weer verandering in gebracht en het gitaarspelen is wederom weer terug als een grote passie in mijn leven (zoals het hoort).
Heb een grote interesse in instrumentale muziek, vanwege mijn ambitie als filmmuziekcomponist en heb een voorliefde voor instrumentale post-rock zoals Mono, Explosions in the Sky, Mogwai en Godspeed you!black emperor. ben een groot fan van het geluid van Tom Morello en puur als hobby ben ik al zn nummers aan het leren. Daar kwam mn recentelijk aangeschafte Whammy pedal mooi bij van pas.
Ben mn pedalboard aan het samenstellen en kwam maar keer op keer op gitaarnet.nl terecht met ontzettend handige informatie!

Tot nu toe bezit ik :

- Digitech whammy
- Big Muff Pi
- Small stone
- Boss DD-5
- Dunlop Wahwah

en deze week verwacht ik een 2e hands boss ge-7, puur als booster voor de Tom Morello toggleswitch acties.
Mijn hoofdgitaar op het moment is een Squier telecaster ' 62, totdat ik ooit geld heb voor mn droom Jazzmaster..
Hou het hier maar bij, beetje lang verhaal, maar zit op mn werk en had even niet zo'n zin om te animeren (mijn baan);)

Groeten Michiel

Don Capo
27 juni 2007, 16:02
Hoi Michiel,

Ook jij welkom op het forum.