PDA

View Full Version : Custom ES-335 ?????



skabouter
15 januari 2003, 14:14
ik koop morgen avond een Custom ES-335 bij een particulier, van marktplaats.nl

kent iemand het merk "custom" ? dacht altijd dat het alleen een type is....
zou ie dan echt handgebouwd zijn ?

hij ziet er perfect uit, parelmoere block inleg, mooie body, en goede elementen enzo.
ik kon hem overnemen voor maar 125 euro !!
weinig, he ! echt vet blij met deze deal, altijd al een ES-335 willen hebben....

Luca P
15 januari 2003, 14:41
Custom??
Zal wel iets uit het verre Oosten zijn.
Ik weet er verder niks van.
Vertel maar meer als hij binnen is.

Marc Oblivian
15 januari 2003, 15:14
125E is wel weinig...kijk je wel uit dat je geen klotegitaar koopt?
Daarentegen kan je natuurlijk ook mazzel hebben...
Ben benieuwd.
Fotootje als je 'm binnen hebt?

Marc Oblivian
15 januari 2003, 15:16
Op 2003-01-15 14:14, schreef skabouter:
ik koop morgen avond een Custom ES-335 bij een particulier, van marktplaats.nl

kent iemand het merk "custom" ? dacht altijd dat het alleen een type is....
zou ie dan echt handgebouwd zijn ?

hij ziet er perfect uit, parelmoere block inleg, mooie body, en goede elementen enzo.
ik kon hem overnemen voor maar 125 euro !!
weinig, he ! echt vet blij met deze deal, altijd al een ES-335 willen hebben....






Custom is trouwens geloof ik een (goedkoop) merk.
Het betekent dus niet dat ie handgebouwd/custom is...das weer wat anders (dus niet zo als Les Paul Custom ofzo)

Moonchild
15 januari 2003, 15:22
Bij mijn gitaarschool ligt ook een custom, ik en mn gitaarleraar waren het erover eens, dat het de slechtste gitaar is die er stond, en dat terwijl er ook nog Squiers, en let op, Hondo's aanwezig waren :grin:

dus ja, een goeie gitaar is het niet, maar voor 125 wordt je denk ik niet off-geript (dat woord ook :grin: )

BLOK182
15 januari 2003, 16:17
Een vriendin van mij heeft voor 20 euro een Prince elektrische gitaar gekocht, kent iemand die?

koen_V
15 januari 2003, 16:27
De gitarist in mijn groep heeft ook een Prince elektro-accoustische gitaar...niet echt kwaliteit, de ijzeren baar die in de hals zit( hoe noemt dat ding trouwens?!?) komt er gewoon uit. Maarja, 20€ voor een gitaar, dan moet het al een heel slechte gitaar zijn voor je afgezet wordt.

Matje
15 januari 2003, 16:32
Op 2003-01-15 16:17, schreef BLOK182:
Een vriendin van mij heeft voor 20 euro een Prince elektrische gitaar gekocht, kent iemand die?


een chocoprince?

Chris Wolstenholme
15 januari 2003, 16:32
Als we het toch over goedkoop hebben, ik heb een stag(g) zien staan ergens voor weinig, nu bas ik, maar een vriend is op zoek naar een goedkoop gitaartje. Was dit voor merk?

skabouter
15 januari 2003, 20:04
ok, ik begrijp dus dat custom een kut merk is.

toch heb ik er wel 125 euro voor over, want er zit ook nog een es 335 case bij. die zijn nieuw al gauw 80 euro

maar hij is trouwens 25 jaar oud.

misschien is het toch wel een goeie, van vroeger ?? toen er nog niet zoveel kut B-merken waren ??

nouja, ben evengoed blij, want ik zoek al een tijd een es335, en voor ik geld heb voor een ECHTE is het een tijd verder.
kan ik met deze ff proberen of het wel bij me past.

BLOK182
15 januari 2003, 20:10
Stagg? Ik heb nu ook een Stagg strat, niet slecht, soort squier, en net zoals bij dat merk zitten er slechte en soms ook behoorlijk lekker spelende gitaren tussen.

Chris Wolstenholme
15 januari 2003, 23:00
block>> thanx, ik had al het vermoeden dat het zoiets was, maar dat zoekt ie dus niet :smile:

skabouter
15 januari 2003, 23:46
zin in morgen :smile: :smile:

nog zo`n 18 uur, en dan heb ik hem.......