PDA

View Full Version : ibanez versterker



mustaine
27 juni 2007, 10:36
momenteel heb ik een heel leuk H & K stack staan.
maar vanwege gebrek aan ruimte in de ''tourbus'' ben ik opzoek naar een combo'tje, maar wel een met genoeg vermogen om mee op te treden. vanwege een klein budget ben ik gekomen op de ibanez TBX150R.

mijn vraag is of de ibanez versterkers het wel waard zijn, en of iemand heel toevallig ervaring heeft met deze combo. ik heb nl nooit geweten dat ibanez ook versterkers maakte.

mijn stijl is overigens hardrock, metal.

Squier4ever
27 juni 2007, 12:19
daar ibanez versterkers vrij onbekend zijn, zullen er denk ik weinig mensen zijn die ervaring hebben met die dingen. realiseer je dat de verkoopwaarde van zo'n versterker ook flink lager is dan een willekeurige marshall of ander bekend merk, omdat ze niet echt bekend zijn. ga vooral ook nog eens andere versterkers testen, bijv. randall, marshall, H&K, line6, vox enz.

mustaine
27 juni 2007, 14:02
ik heb al een en ander getest. en ik realiseer me ook dat de versterkers van ibanez vrij onbekend zijn.
daarnaast is mijn budget niet extreem hoog, enis het meer een versterker voor erbij.

mustaine
27 juni 2007, 18:35
ik zal eens testen bij de locale versterkerboer. dieheeft ze bijna allemaal staan.

DeiDRagonas
27 juni 2007, 22:42
En sinds wanneer ben jij moderator Squier?

Squier4ever
27 juni 2007, 22:47
En sinds wanneer ben jij moderator Squier?

niet, maar ik wijs nieuwe leden die dit niet weten graag even op deze regels.

maar ik solliciteer bij dezen :D
als er een vacature is ben ik beschikbaar :P

DeiDRagonas
27 juni 2007, 23:02
Is ook goed man, t was alleen ff je toon.

Laters, Roy.

AART
27 juni 2007, 23:09
Randall RG75 of Marshall Valvestate 8080.

Beide zeer goede zombo's voor metal/hardrock en allebei rond de 200 euro 2ehands te vinden.

vermogen genoeg.