PDA

View Full Version : Ibanez Gax



Innieminnie
27 juni 2007, 09:35
Weten jullie of de ibanez Gax series redelijk goeie prijs kwaliteit gitaren zijn? Ik zoek een beginnersgitaar, maar ze zijn maar 160 euro of zo. T lijkt me zo weinig...

Squier4ever
27 juni 2007, 09:40
Weten jullie of de ibanez Gax series redelijk goeie prijs kwaliteit gitaren zijn? Ik zoek een beginnersgitaar, maar ze zijn maar 160 euro of zo. T lijkt me zo weinig...

daarom moet je ze ook vooral neit kopen.

Innieminnie
27 juni 2007, 09:45
Oké, k dacht t al wel, maar ben gewoon nog een beetje aan het uitzoeken wat het zal worden. Ik heb de ibanez artist series op het oog en denk dat het 1 van die zal worden, maar omdat ik nu even die andere zag staan, begon ik even te twijfelen... :p

johns
27 juni 2007, 10:51
De GAX-30 is maar 160 euro oid. De GAX 75 is iets van 100 meer. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wat afwerking beter dan een Epiphone van 500 euro, maar mindere elementen.

kenx
27 juni 2007, 10:53
Verkoop op Gitaarmarkt (http://www.gitaarmarkt.nl) svp.

mustaine
27 juni 2007, 14:09
ik heb zelf een tijdje de GAX 30 mogen lenen, en ik moet zeggen; voor de prijs speeltie best lekker. de elementen vielen wat tegen, maar voor startersgitaar zeker goed genoeg.

renier
27 juni 2007, 14:18
ach, een squier 51 kost ook maar 150 euro, en dat is een prima gitaartje. ik ben heel wat duurdere gitaren gewend maar speel hier toch regelmatig op, vanwege zijn eigen geluid en de lekkere bespeelbaarheid.

iwamoto
27 juni 2007, 14:20
idd niets mis mee, helaas is s4e een beetje alergisch voor ibanez etc. ik zou zeggen, testen, en als je hem leuk vind, waarom niet? ibanez is altijd wel goede prijs/kwaliteit

Squier4ever
27 juni 2007, 14:30
idd niets mis mee, helaas is s4e een beetje alergisch voor ibanez etc. ik zou zeggen, testen, en als je hem leuk vind, waarom niet? ibanez is altijd wel goede prijs/kwaliteit

ik zeg dit niet vanwege mij allergie voor ibanez, waar je op zich gelijk in hebt:D
heb die GAX-en wel eens vastgehad en ik vond het gewoon niks. kun je IMO beter dat geld uitgeven aan bijv. een squier, london city of richwood.

Innieminnie
27 juni 2007, 15:21
Bedankt allemaal voor de tips, k denk idd dat het uitproberen in de muziekwinkel zal worden :p

Nog veel speelplezier! :dance: