PDA

View Full Version : Epi SG G400 vintage faded brown gescoord!!



ijzerbroot1
26 juni 2007, 23:59
Zo, net op gitaarsafari geweest,en de buit: 1 retemooie Epiphone G400 vintage faded brown.
Ding heeft een mahonie nek en body, met een mooie aged binding en trapezium inlays op een rosewood fretboard. Hoe ze versterkt gaat klinken weet ik echt nog niet, maar morgen is ze de eerste! Heb 'r al welgetest op een Marshall 50 watt buizencombo (paars ding, blauwe lampjes, vaaaag) en dat brulde als een dolle neushoorn. Anyway, fotootje opgeschareld op het internot, eigen foto's zal ik bij gelegenheid maken.
http://img.luthman.se/ProductImages/HiRes/101307.jpg

Kostdat:359 euro. En voor dat geld: geen minpuntje kunnen ontdekken. Rechtstreeks uit de doos goed afgesteld en dat maak je wel eens anders mee. Fijne satin finish en een lekkere chunky hals.
Mijn rug is er ook blij mee want het scheelt nogal wat gewicht vergeleken met mijn geliefde explorer. Maar goed, ben benieuwd hoe ze klinkt over mijn 100 watt SL!!

Dekkz0r
27 juni 2007, 09:03
feutoooooooss!

DaveItUp
27 juni 2007, 10:18
Maar goed, ben benieuwd hoe ze klinkt over mijn 100 watt SL!!

ANGUS.

Zo klonk een g400 over mijn SL iniedergeval hehe.

JorikDekkers
27 juni 2007, 11:47
NICE!

wat mij betreft de mooiste epiphone SG die te koop is :p
die dingen spelen inderdaad prima, alleen jammer dat ze kopzwaar zijn, helemaal met een gladde strap.

ijzerbroot1
27 juni 2007, 13:18
Hmm ik vind dat kopzware nog wel meevallen eigenlijk. Maar daar heeft mijn explorer ook last van dus het went ergens wel.

ACSlater
27 juni 2007, 13:57
=Mooi! Jammer dat Epiphone altijd de kleine slagplaat erop zet terwijl de meeste Gibson SG´s de grotere hebben. Die slagplaten zijn los ook nog eens nergens te vinden.

zeppo
27 juni 2007, 14:38
=Mooi! Jammer dat Epiphone altijd de kleine slagplaat erop zet terwijl de meeste Gibson SG´s de grotere hebben. Die slagplaten zijn los ook nog eens nergens te vinden.

Tuurlijk wel:
http://www.pickguards.us/pricesg.html