PDA

View Full Version : beginner ...



pieter-jan1
26 juni 2007, 21:59
hallo allemaal, ik speel nu een maand en een week gitaar (electrisch). ik zou graag ook een akoestische gitaar hebben, maar hier weet ik dus totaal niks van af. ik heb een bedrag van ongeveer 100 euro (mag iets meer zijn).
dus ... mijn vraag: wat raden jullie me aan als zijnde goede gitaar voor dit bedrag? (mag ook 2de hands zijn) :noob:

Liefhebber
26 juni 2007, 22:17
Moderator even wakker worden!

Blend
26 juni 2007, 22:25
Wat denk je nou zelf?
Mag het ook iets meer dan 100 euro zijn? Dan zou ik eens naar Taylor of Martin kijken. Dat schijnen héle goede gitaren te zijn. Ook Gibson schijnt goede akoestiese gitaren te hebben.









Psst :sssh: , gebruik de zoekfunctie es!

pieter-jan1
26 juni 2007, 23:03
Wat denk je nou zelf?
Mag het ook iets meer dan 100 euro zijn? Dan zou ik eens naar Taylor of Martin kijken. Dat schijnen héle goede gitaren te zijn. Ook Gibson schijnt goede akoestiese gitaren te hebben.









Psst :sssh: , gebruik de zoekfunctie es!

lijke me niet echt een goede optie ... alle gitaren die ik vind als ik op deze merken zoek zijn er van meer van 1000 euro ..... ;) (ik heb maximum 130 euro)

Wausser
26 juni 2007, 23:07
kun je niet gewoon nog ff wachten en doorsparen todat je wat fatsoenlijks kunt kopen?

pieter-jan1
26 juni 2007, 23:13
kun je niet gewoon nog ff wachten en doorsparen todat je wat fatsoenlijks kunt kopen?

eventueel wel ja. heb je voorstellen? :p

Wausser
26 juni 2007, 23:18
nee ik heb zelf eem semi akoustische Yamaha APX500, maar verder heb ik de ballen verstand vam akoustische gitaren.

Don Capo
26 juni 2007, 23:21
Sorry hoor, maar aan het aantal posts te zien snap je het forum al wel. Je kan de zoekfunctie gebruiken en de stickies raadplegen. Deze gaat op slot