PDA

View Full Version : Arrow op fm



Maurice_732
26 juni 2007, 21:15
Eindelijk mijn favoriete radio-zender op fm
Arrow classic rock heeft CAZ van sbs overgenomen
Kan ik eindelijk arrow in huis luisteren met goed geluid.
We hebben geen kabel dus dat kon eerst niet
http://www.arrow.nl/rock/index.php?option=com_content&task=view&id=823&Itemid=54

Sorry, weet niet of dit het goede plek is om dit onderwerp neer te zetten maar ik wist niet waar ik hem anders neer kon zetten :sssh:

vulvasonic
8 augustus 2007, 03:25
Ik vind het maar kut.
Thuis luister ik nooit naar de radio. Maar in m'n auto stond ie altijd op Arrow. Nu zitten ze dan op FM, maar dan wel op tig verschillende frequenties die allen doodleuk worden weggedrukt door andere zenders. Ik draai me een ongeluk, maar ik kan het niet vinden.

robby-C.rock
23 september 2007, 17:22
arrow is helemaal niet zo goed.

ik luister veel liever city fm.
mischien wel wat meer dezelfde nummers,
maar op arrow is zo verschrikkelijk veel poprock,
en daar is toch echt niet zo heel erg veel aan

Rouzy
23 september 2007, 17:58
ik zapp! naar m'n favo nummers :)
oohja op City FM is vandaag de beste solo's

BamBuFan1
23 september 2007, 22:28
Eindelijk mijn favoriete radio-zender op fm
Arrow classic rock heeft CAZ van sbs overgenomen
Kan ik eindelijk arrow in huis luisteren met goed geluid.
We hebben geen kabel dus dat kon eerst niet

Cool! Eindelijk 24 uur per dag Hotel California op FM! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/musicband.gif

Han S
23 september 2007, 22:36
Arrow CR is ongeveer de slechtst klinkende zender van deze planeet, veel plezier er mee.

vox
24 september 2007, 01:06
arrow is helemaal niet zo goed.

ik luister veel liever city fm.
mischien wel wat meer dezelfde nummers,
maar op arrow is zo verschrikkelijk veel poprock,
en daar is toch echt niet zo heel erg veel aan

kijk dat vind ik ook een lekkere zender.. op mijn werk eerst ff gelul van kicken en paparazzi en dan 9 uur de jukebox op city fm en voor de rest van de dag vast geroest op de zender.. heerlijk..

almarvk
24 september 2007, 09:56
Arrow CR is ongeveer de slechtst klinkende zender van deze planeet, veel plezier er mee.

Daar had je al een keer een topic over toch?! ;)

City FM is idd een stuk beter. Ik heb 'm thuis altijd aan staan op m'n 5.1 set. Dan klinkt het prima en stukken beter dan Arrow.

Han S
24 september 2007, 10:51
Daar had je al een keer een topic over toch?! ;)

City FM is idd een stuk beter. Ik heb 'm thuis altijd aan staan op m'n 5.1 set. Dan klinkt het prima en stukken beter dan Arrow.

Iemand had een paar MP3tjes gepost van hetzelfde nummer van Metallica, de een opgenomen van Arrow en de ander van een amateurzendertje in Breda.

Dat was een enorm verschil waarbij dat amateurtje wel duizend keer beter klonk.
Dat men muziek comprimeert om in de auto minder dynamiek te hebben snap ik, maar wat Arrow doet is prachtige muziek door de gehaktmolen stampen en dan nog een keer en nog een keer en vervolgens en drie keer met een wals van 30 ton er overheen rijden. En dan houd je een geluid over dat bestaat uit een plat laagje bagger.