PDA

View Full Version : Musicstore



fenderke
26 juni 2007, 16:52
Hellowz,

Ik ben van plan om men gitaar te kopen in de musicstore in köln in duitsland.
heeft iemand zijn gitaar daar ook al gehaald en is het er betrouwbaar ?

timbo
26 juni 2007, 16:53
ja het is een goede en bekende winkel dat zit wel snor

fenderke
26 juni 2007, 16:57
en als je hem via internet besteld hoelang duurt het dan dat je gitaar bij je thuis is ?
en vinden jullie de fender highway one new! een goede voor beginner

Orgasmocaster
26 juni 2007, 17:06
ik vind de Fender Highway one Old! beter
*dejavu moment

fenderke
26 juni 2007, 17:07
en waarom vindt ge hem beter hebt ge de nieuwe al geprobert ?

Danieldg
26 juni 2007, 17:31
Ik vind het een kutwinkel.

Ongelofelijk weinig gitaren, weinig testhokjes+ brol amps etc en al de gitaren zijn minstens 10 jaar oud en totaal afgespeeld(al de modellen die er omhoog hangen toch). Ga er zeker niet heen voor te testen. Weet je welke gitaar je wilt dan is best wel interessant kwa prijs, maar je bent beter af met een goede relatie met de muziekwinkel van de stad.

flyswatter
26 juni 2007, 17:40
Ik heb mijn versterker bij Musicstore besteld, perfecte afhandeling, een paar dagen later kwam hij al aan. Op vlak van service heb ik niet te klagen dus, maar ik vind het persoonlijk wel delicaat om een gitaar te kopen die je niet hebt vastgehad, maar ja, das mijn mening...

Petekay
26 juni 2007, 18:24
ik heb m' n gitaar gekocht op hun webwinkel. Binnen enkele dagen in huis. 1 probleempje is dat ze mijn huisadres niet goed hadden ingevuld. Even gebeld naar UPS en het was geregeld (je krijgt zo'n track&trace nummer)

even een tip voor iedereen.
Doe je bestelling niet op hun site maar mail je wens naar:
export-nl@musicstore.de

dan krijg je nog een aardige korting!

Badman
26 juni 2007, 22:03
Fender Strat daar besteld, duurde een week ofzo eer ik hem had... perfect ingepakt, niets op aan te merken.

Braindead
27 juni 2007, 18:17
Ik heb een keer telefonisch een bestelling geplaatst bij Music Store. Het was een preamp en ze boden me uit zichzelf al een korting aan. Netjes bezorgd, prima zaak.

vidar
27 juni 2007, 19:23
en wat ik ook niet onbelangrijk vind: GHS boomers voor 3,30 :)

oscarito
27 juni 2007, 19:40
Ik vind het een kutwinkel.

Ongelofelijk weinig gitaren, weinig testhokjes+ brol amps etc en al de gitaren zijn minstens 10 jaar oud en totaal afgespeeld(al de modellen die er omhoog hangen toch). Ga er zeker niet heen voor te testen. Weet je welke gitaar je wilt dan is best wel interessant kwa prijs, maar je bent beter af met een goede relatie met de muziekwinkel van de stad.
ik ben het helemaal met je eens maaar jah hun keus :dance:

Guitarik
9 augustus 2007, 14:43
ik heb m' n gitaar gekocht op hun webwinkel. Binnen enkele dagen in huis. 1 probleempje is dat ze mijn huisadres niet goed hadden ingevuld. Even gebeld naar UPS en het was geregeld (je krijgt zo'n track&trace nummer)

even een tip voor iedereen.
Doe je bestelling niet op hun site maar mail je wens naar:
export-nl@musicstore.de

dan krijg je nog een aardige korting!

Hoezo dat?

Gitarezzo
10 augustus 2007, 18:23
Ik hem m´n squier bij hun besteld. Hij was na een week ofzo al binnen en goede kwaliteit (leuke prijzen ook!).

Als de gitaar je niet bevalt kun je 'm ook zo terugsturen, is geen probleem.

Evil-Payasos
10 augustus 2007, 19:56
Hebben ze daar kleine test rooms? waar 1 man in past? of is het soort van: orgie-testkamer-iedereen-tegelijk-door-mekaar-spelen?

FruscianteFan
10 augustus 2007, 20:04
en wat ik ook niet onbelangrijk vind: GHS boomers voor 3,30 :)Helaas hebben ze mijn setjes niet :(

Tin
10 augustus 2007, 20:10
Thomann (http://www.thomann.de) heeft ook GHS boomers voor 3.30
Misschien heben hun wel jouw favo setje.

EDIT: 3.33

FruscianteFan
10 augustus 2007, 20:13
Dank u zeer. Alleen, ik ken Thomann allang, heb er onlangs flink wat GHS besteld - en ontvangen. Overigens kost mijn setje .012 daar 3,60 :)

Tin
10 augustus 2007, 20:19
No Probs.

En weer ff ontopic.

Thomann vindt ik persoonlijk beter dan musicstore.

Al verschillende malen besteld bij hun en altijd zeer snel binnen.

Klachten handelen ze ook prima af.

Heb daar mijn zoom G7 besteld was wat mis met het lampje.

Dus gemailt en binnen 2 dagen stond UPS voor de deur om het optehalen.
En binnen 1 week had ik me nieuwe zoom binnen.

Musicstore wou ik een keer wat bestellen maar die order hab k geannuleerd omdat ze niet aan de levertijd konden voldoen die op de site stond.

ThrusT
10 augustus 2007, 22:50
No Probs.

En weer ff ontopic.

Thomann vindt ik persoonlijk beter dan musicstore.

Al verschillende malen besteld bij hun en altijd zeer snel binnen.

Klachten handelen ze ook prima af.

Heb daar mijn zoom G7 besteld was wat mis met het lampje.

Dus gemailt en binnen 2 dagen stond UPS voor de deur om het optehalen.
En binnen 1 week had ik me nieuwe zoom binnen.

Musicstore wou ik een keer wat bestellen maar die order hab k geannuleerd omdat ze niet aan de levertijd konden voldoen die op de site stond.
Net hetzelfde hier.
Erg tevreden over Thomann, ze waren bij mn bestelling eens een multipack snaren vergeten, deze hebben ze nadien gratis opgestuurd en ik kreeg er nog enkele pakjes snaren gratis bij, weliswaar van Harley Benton. :rockon:
Op aanvraag kan je ook een gitaar bestellen uit het magazijn en niet uit de winkel waar er al op gespeeld is.

Bovendien zijn zij over het algemeen de goedkoopste shop.

Bij Musicstore al enkele malen besteld omdat zij alleen Fame verkopen, niet over te klagen maar ook niet super.
Als iets niet in stock is dan is de kans klein dat dat binnen de 2 maand wel in stock zal zijn, ik spreek uit ervaring..

dr.distortion
10 augustus 2007, 23:04
Same here, mijn eminence governor speakers bij Thomann besteld. Zeer snelle afhandeling en bezorging. Ik werd per sms geinformeerd dat de speakers werden verzonden. Dat is service! Bij musicstore langer moeten wachten, ook aan hun vragen gesteld per email; vaak geen antwoord ontvangen en dat is een zichtbaar verschil met Thomann. Wat mij betreft bestel ik daar alleen nog maar tenzij het niet anders kan.

Knbr
11 augustus 2007, 13:28
Hebben ze daar kleine test rooms? waar 1 man in past? of is het soort van: orgie-testkamer-iedereen-tegelijk-door-mekaar-spelen?

Ik ben er gister geweest en ik kon gewoon mijn gitaar testen in een test room met ruime keus aan boxenversterkers


Op aanvraag kan je ook een gitaar bestellen uit het magazijn en niet uit de winkel waar er al op gespeeld is.

Krijg je anders altijd eentje uit de winkel dan?
vind ik een beetje raar want die worden toch als demo verkocht voor minder geld?

ThrusT
11 augustus 2007, 14:34
Ik ben er gister geweest en ik kon gewoon mijn gitaar testen in een test room met ruime keus aan boxenversterkers



Krijg je anders altijd eentje uit de winkel dan?
vind ik een beetje raar want die worden toch als demo verkocht voor minder geld?
Ik weet niet hoe dat juist zit, maar toen ik, nu al enkele jaren geleden, mn Ibanez daar kocht dan was deze duidelijk wel al eens bespeeld.
Dan ook een Fender daar gekocht en toen specifiek gevraagd achter een model uit het magazijn en toen kreeg ik er eentje dat nog perfect glansde en geen gebruikssporen had.