PDA

View Full Version : Versterkers



Korner
26 juni 2007, 14:53
Ik ben in bezit van de Ibanez S 250

http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/ibanez-s470dxqmtl_350_fffef1_75.jpg
700 euries

nou ben ik aan het rondkijken voor een betere versterker ik doe het nog steeds met mn beginners versterker nu weet ik er zelf wel aardig wat vanaf maar wil toch meerdere meningen horen voordat ik een aankoop doe dus wat is een goeie versterker voor een ibanez en in het algemeen

Nick6am
26 juni 2007, 16:31
Hmmm.. ik zou inderdaad zeggen dat je verschillende dingen moet proberen. Het ligt er ook een beetje aan wat voor een sound je wil en welke prijsklasse.
De ibanez die ik op je foto zag is een zeer goede gitaar; goede dound, lekker ruig, en mooie tone. Ik zal gaan voor een Marshall, VOX, of een randall.

Nick ;)

The Mess
26 juni 2007, 16:34
Oké, ik zal het maar eens vragen: wat voor sound wil je hebben, speel je in een band, welke bands vind je tof, welke muziekstijl speel je etc?

bert k
26 juni 2007, 16:46
Gaat naar Moderne versterkers.

Squier4ever
26 juni 2007, 23:28
Hmmm.. ik zou inderdaad zeggen dat je verschillende dingen moet proberen. Het ligt er ook een beetje aan wat voor een sound je wil en welke prijsklasse.
De ibanez die ik op je foto zag is een zeer goede gitaar; goede dound, lekker ruig, en mooie tone. Ik zal gaan voor een Marshall, VOX, of een randall.

Nick ;)

je noemt volgens mij gewoon wat random namen op.
ik zou nl. altijd een marshall plexi aanraden zou lang mensen niet genuanceerd zijn in hun wensen/eisen.

@ korner:

wat is je stijl, budget enz zoals the mess al aangaf?

Rude Perception
26 juni 2007, 23:35
Sorry, maar zou je eerst even de FAQ en de zoekfunctie van dit forum willen gebruiken. Dan zal je lezen dat er verzocht wordt om logische, informatieve topictitels te maken. Aan 'versterker' hebben we niet veel, want dit hele subforum gaat over versterkers. Ook heb je dit topic eerst in het verkeerde subforum geplaatst.
Verder zijn er al heel veel topics als deze geweest. De zoekmachine moet genoeg informatie geven.

ExRxIxC
27 juni 2007, 08:45
alle versterkers van ongeveer 2000 euro zullen wel goed zijn