PDA

View Full Version : Gitaar afstellen in Gouda e.o. ??



giannini
26 juni 2007, 14:08
Hallo,

Ik zoek een adres waar ik mijn gitaren (1x nylon & 1x staal) voor een afstel- en/of onderhoudsbeurt heen kan brengen in de omgeving van Gouda.

Iemand suggesties??

Alvast bedankt

Buzz
26 juni 2007, 15:05
Zit MHR daar nog steeds op de Kattensingel?

giannini
26 juni 2007, 16:15
Zit MHR daar nog steeds op de Kattensingel?

Nee die zijn er per 16 juni helemaal mee gestopt.

Buzz
26 juni 2007, 16:58
Denk eens aan Vox Humana in Vlaardingen. 't Is effen reizen, maar 't zijn wel vaklui.

wbz
26 juni 2007, 18:26
van vliet muziek in woerden, 10 minuutjes met de trein en een kwartiertje lopen vanaf het station

www.vanvlietmuziek.com

giannini
26 juni 2007, 22:39
van vliet muziek in woerden, 10 minuutjes met de trein en een kwartiertje lopen vanaf het station

www.vanvlietmuziek.com

Heb je goede ervaringen met hun kwaliteit en service?? Ik heb op de site gekeken en het leek me meer een adres voor piano's e.d.

nielsduursma
26 juni 2007, 23:06
Nee die zijn er per 16 juni helemaal mee gestopt.
En terecht.... Wat was dat een ontiegelijke schijtzaak!

Buzz
27 juni 2007, 10:14
En terecht.... Wat was dat een ontiegelijke schijtzaak!

Vertel!!





(ik ben een ex-Gouwenaar, vandaar...:sssh: )

wbz
27 juni 2007, 10:26
Heb je goede ervaringen met hun kwaliteit en service?? Ik heb op de site gekeken en het leek me meer een adres voor piano's e.d.

speel nog maar kort dus echt zelf ervaring heb ik niet, maar de zaak staat als erg goed bekend (google maar eens), en piano's is een aparte winkel

zie bv ook http://www.gitaarnet.nl/dealervandemaand/vanvliet.php3

giannini
27 juni 2007, 13:41
speel nog maar kort dus echt zelf ervaring heb ik niet, maar de zaak staat als erg goed bekend (google maar eens), en piano's is een aparte winkel

zie bv ook http://www.gitaarnet.nl/dealervandemaand/vanvliet.php3

Hoi, bedankt voor deze aanvulling. Ziet er inderdaad beter uit dan ik dacht. Als ik niets dichterbij kan vinden moet ik maar eens langsgaan.