PDA

View Full Version : Arrow Classic Rock 2007 a.s zaterdag



DTmaster
26 juni 2007, 10:05
gaan er nog mensen naartoe


Rock Garden

21.15 - 22.45 Aerosmith »
19.05 - 20.30 Toto »
17.00 - 18.15 Riders on the Storm »
15.15 - 16.30 Scorpions »
13.30 - 14.30 INXS »




Rock Palace

18.45 - 20.15 The Australian Pink Floyd Show »
16.30 - 18.00 Steve Vai »
14.30 - 15.45 Thin Lizzy »
13.00 - 14.00 Tesla »




Open Airrow Rockstage

17.30 - 19.00 Europe »
16.00 - 17.00 Roger Hodgson »
14.15 - 15.15 Outlaws »

Murdock
26 juni 2007, 10:14
Ga er ook heen, hopen dat het weer een beetje meezit.


www.inhaze.nl

Classic Rock Band

The_W85
26 juni 2007, 10:27
Ben ook van de partij, zal mij benieuwen hoe de opzet is vergeleken met Fields bijna 2 weken terug

Primitive
26 juni 2007, 17:07
Ik loop er natuurlijk ook weer rond, niet als bezoeker maar als medewerken, als je een grote stevige jongeman met een portofoon langs ziet lopen ben ik het :rockon:

Maurice_732
26 juni 2007, 18:23
Ik mag niet heen van mn ouders :angry: :(
Omdat ik zondaar naar de red hot chili peppers ben geweest

duckman
29 juni 2007, 17:11
scorpions en riders on the storm hebbne van plaats gewisseld.

whoe hooe ik heb er wel zin in.



ahum...

Spam/

ik heb nog 4 kaartjes over, een speciale prijs voor mede GNetters :sssh:

/Spam

JorikDekkers
29 juni 2007, 18:52
ik wil ZOO graag... vooral voor Toto!

Maarja zit midden in mn tentamens

Pegasus
29 juni 2007, 21:57
Ik ga er ook heen. Jammer dat er zoveel overlappingen in het programma zitten. Ik wil ze namelijk allemaal zien.

DTmaster
1 juli 2007, 10:48
Hallo


Mischien is het leuk om te horen van mensen hoe ze vonden op de 5e editie van Arrow Rock , ik ben zelf niet geweest dus wil dat weten

Agent_Smith
1 juli 2007, 12:53
Okee dan.
Allereerst wil de organisatie complementeren met het fantastisch geregelde festival. 4 uur in de file gestaan in die kl*te polder. Waren ze vergeten de parkeerplaatsen open te gooien!?! Dus de helft gemist van het programma w.o. Thin Lizzy, één van de twee bands waar ik voornamelijk voor kwam.
Ik kwam binnen toen vai net begon. En als ik ergens niet op zit te wachten... Van ellende dus maar ver weggerend van die tent.
Op naar de Scorpions. Op zich okee, maar is natuurlijk weg behoorlijk passé.
De andere band waar ik voor kwam na de superervaring in 013 vorig jaar: Europe. Helaas viel erg tegen. Ze deden hun best maar het kwam er helaas niet echt uit. Het leek of John Norum wat pech had ofzo. Het was vrij levenloos. Jammer.
Toto was op zich goed. Je moet ervan houden natuurlijk, maar het klonk heel goed. Wle liep er volgens mij hier en daar een band mee. Verder is Toto op het podium vrij emotieloos.
Dus Aerosmith moest de dag toch nog proberen goed te maken. En dat deden ze dan ook! Wat geweldig! Wat een beesten zijn dan! Echt ongeloofelijk goed.

Maar als het festival in B'huizen blijft kom ik er nooit meer. In Lichenvoorde was het perfect, maar dit zuigt mega.

Maurice_732
1 juli 2007, 13:00
Okee dan.
Allereerst wil de organisatie complementeren met het fantastisch geregelde festival. 4 uur in de file gestaan in die kl*te polder. Waren ze vergeten de parkeerplaatsen open te gooien!?! Dus de helft gemist van het programma w.o. Thin Lizzy, één van de twee bands waar ik voornamelijk voor kwam.
Ik kwam binnen toen vai net begon. En als ik ergens niet op zit te wachten... Van ellende dus maar ver weggerend van die tent.
Op naar de Scorpions. Op zich okee, maar is natuurlijk weg behoorlijk passé.
De andere band waar ik voor kwam na de superervaring in 013 vorig jaar: Europe. Helaas viel erg tegen. Ze deden hun best maar het kwam er helaas niet echt uit. Het leek of John Norum wat pech had ofzo. Het was vrij levenloos. Jammer.
Toto was op zich goed. Je moet ervan houden natuurlijk, maar het klonk heel goed. Wle liep er volgens mij hier en daar een band mee. Verder is Toto op het podium vrij emotieloos.
Dus Aerosmith moest de dag toch nog proberen goed te maken. En dat deden ze dan ook! Wat geweldig! Wat een beesten zijn dan! Echt ongeloofelijk goed.

Maar als het festival in B'huizen blijft kom ik er nooit meer. In Lichenvoorde was het perfect, maar dit zuigt mega.
Hoe was riders on the storm (doors)
Die hebben nu toch een nieuwe zanger?

Agent_Smith
1 juli 2007, 13:12
Hoe was riders on the storm (doors)
Die hebben nu toch een nieuwe zanger?

Dus ook gemist.

kassie
1 juli 2007, 13:49
riders on the storm vond ik aardig vet, maar m'n kammeraad die al jaren erg fan van de doors is was minder over de zanger te spreken. het scheen dat de vorige zanger het beter deed. INXS vond ik ook super, ze hadden nog een mooie cover van Johnny Cash die ze op een eigen smaakvolle manier ten gehore brachten vond ik. En Aerosmith dat was wel heavy ja, wat een rocksterren zeg. Veel hits gespeeld, alhoewel ik het jammer vond dat ze 'back in the saddle' niet speelden.

dr.distortion
1 juli 2007, 14:10
Wij hadden wat meer geluk; het laatste half uur van Thin Lizzy meegepikt en dat was een geweldig optreden. Verder Scorpions, mwa...heb het er niet warmer van gekregen, wel leuk maar niet top. Hoogtepunt van de dag was voor mij The Australian Pink Floyd...iemand die nog gezien? Dit was echt de topper voor mij...

Blokkie
1 juli 2007, 15:26
Keurig vanuit Amsterdam 3.5 uur over gereden/stil gestaan. We kwamen binnen toen Thin Lizzy zijn slotakkoorden eruit ramde. Europe en Toto vond ik aardig. Aerosmith was extreem gaaf. Vooral Joe Perry. Wat een held!

Primitive
1 juli 2007, 16:05
vond het een leuk festival heb zelfs nog een aantal dingen kunnen horen,
Europe altijd leuk om een keer The final Countdown te horen en tot ook lang gehoord en natuurlijk Aerosmith wat erg goed klonk.

verder lekker gewerkt natuurlijk en niks gezien verder.

Nog wel door een grote plas gereden met een autotje terwijl er veel mensen langs liepen en die werden zeikerds nat :rockon:

duckman
1 juli 2007, 18:01
Ik was om 09:30 uit Utrecht vertrokken en ruim op tijd aanwezig.Zo rond 11:00 uur.

Ik heb de volgende bands gezien:
Tesla - vond ik altijd een erg goede band, nu de kans om live te zien.Was erg goed.

Thin Lizzy - ze hadden er lol in, geluid was wel erg hard, maar ze speelde een superset. ALm ijn favo TL songs kwamen voorbij. Ook de drumsolo van Aldridge was erg goed.

Steve Vai - een paar numemrs gekeken, maar ik was al steeds in de tent geweest ,dus evne rondlopen. Vai heb ik ondertussen zo vaak gezien.

Stukje scorpions.Ik ben tussendoor wegelopen.Het was aardig. The zoo, rock you like a hurricane en still loving oyu vind ik goed nummers, maar daartussen ook veel minder materiaal.

Europe een stukje gezien -was zeker niet slecht.Veel beter als van wat ik kende.
Moet eens wat later materiaal gaan beluisteren.
de aust. Pink Floyd tribute was mega, wat een goede tribute band is dit.
Aerosmith was goed, beetje standaard stadion show.De feel die een Thin Lizzy kan overbregne lukte hen niet, maar goed ik was oo kwel moe zo op het eind.

Terug reis ging ook goed, kon snel van het terrein af vertrokken na Aeromsith zo rond 12:00 uur en waren om 1 uur thuis.

Ik vond de organisatie wel erg goed! Tot volgend jaar wat mij betreft.

Orpheo
1 juli 2007, 18:19
ik heb genoten!


thin lizzy: WOW!!!! sykes is geweldig! nja, de hele thin lizzy van nu is super! al mijn favo songs, ik heb een toptijd daar gehad.

toen riders on the storm. Leuk om ze gezien te hebben, maar ik vond 't kwalitatief niet goed. maar wel leuk om te kunnen zeggen 'ik heb oude leden van the doors gezien'. want zo lang hebben ze ook niet te leven.

the scorpions. WOW. WOW!!!!!!!!! wat een sound! Klaus zong geweldig, rudolph speelde GEWELDIG slag, matthias' solo's knalden lekker uit de speakers, de drum was precies goed; niet teveel, niet te weinig, en die bassist: geweldig persoon! ik stond helemaal vooraan, tegen de catwalk aan, en ik heb zelden, nee, nooit, zo'n goed concert gezien, van welke band ook. Rock you like a hurricane, 321, still loving you, the zoo, love em or leave em, tease me please me, blackout, coast to coast, hour 1, humanity, dynamite, en volgens mij nog een stuk of 2 3 meer, maar ik weet niet meer welke. De band was in topvorm, de liedjes waren gewoon waanzinnig goed. M'n vriendin zei al 'zoiets goeds als dit kan gewoon niet van de aarde zijn; t moet buitenaards zijn!". vind ik ook. absoluut! ik heb waaaanzinnig veel foto's gemaakt, bij genoeg animo post ik ze nog wel eens hier.

Toto: wat een k-band. kutband, kutzanger (net n opgezwollen maffiabaas), kutgitarist, kutsound, kutliedjes. verschrikkelijk. Een positieve opmerking: ze hielden op te spelen.

Aerosmith. Heel hoge verwachtingen, viel heel erg tegen. Wat een arrogante eikels zeg. Mijn god, niet normaal. Steven had te grote schoenen aan, en was zo ontiegelijk vol van zichzelf. bij de scorps was t veel meer naturel; de show was de band zelf, met de muziek. bij aero was de show teveel geregiseerd. ik stond zover vooraan dat ik de autocue kon zien, en dus ook zag de regieaanwijzingen. Ook met de insert 'guitarsolo Joe' bij nummers die eigenlijk veel meer een jamnummer zijn, veel meer een kloot-maar-aan mentaliteit nodig hebben dan zo'n strakke regie (was bij baby please dont go, onder andere). Dat gedoe met die vlammen bij dream on... leuk bedacht, maar totaal niet spontaan. Helemaal niet leuk of interessant. Joe vond ik ook gewoon de arrogantie zelve. Zo vol van zichzelf. de uistraling 'ik ben de beste, en ik hoef niet te spelen om ervoor te zorgen dat de verwachtingen van het publiek niet uitlopen tot een teleurstelling'.

Ik vond dat matthias van scorpions gewoon speelde, zo goed als hij kon op dat moment. Je zag aan 'm het plezier in t spelen. Hij heeft denk ik al een keer of 1000 'blackout'gespeeld, EN NOG vond ie t leuk om t te spelen. Gemaakt plezier, zoals bij steven, dat zie je, als je op 1 meter afstand staat van die gasten.

hoe dan ook; ik vond de scorps de beste band gisteren, en een van de beste bands ter wereld op t moment. Aero is heel erg hard van een voetstuk gevallen, en thin lizzy heeft zij status alleen nog maar verder vastgemetseld.

De scorps blijven voor mij toch echt DE band van t moment.

stringer
1 juli 2007, 19:31
De bands:

Tesla: gave band, maar een wat brave setlist. Klonk allemaal prima en dit was ook een van de bands die ik absoluut wilde zien. (en horen natuurlijk)

Outlaws: tja, soms is retrorock niet leuk. Totaal achterhaald.

Thin Lizzy: welke idioot zet deze band in de tent ??? Die horen op het hoofdpodium. Resultaat: we hebben buiten de tent gestaan. Klonk allemaal super goed.

APFS: Klonk helemaal als PF, muzikaal perfect maar verrekte saai.

Scorpions: Die ouwe lullen hadden er zin in. Ik heb er van genoten. Show was goed en muzikaal was het idd echt eerlijk.

Het restantje Doors hoorde in mijn beleving niet op het festival. Ik vond het trouwens helemaal vlak en weinig interessant.

Steve Vai: Ben geen VAI-fan maar het is een blijft natuurlijk een fenomenale gitarist. Klonk prima, maar had allemaal wat harder en heftiger gemogen.

Europe: Flarden gehoord tijdens het versterken van de inwendige mens. Geluid viel tegen en het klonk plichtmatig.

Toto: Erg glad, maar wel goed.

Aerosmith: Het klopt: erg Amerikaans, over the top, kitscherig enz. Maar wel super. Jammer dat ze zelfs 2 nummers deden van die Honking on Bobo-cd. Daar hadden nog wel wat andere hits voor gespeeld worden. Het optreden was trouwens wel precies binnen de tijd, er kon zelfs maar 1 toegift af.

De organisatie:

Gewoonlijk Arrow een prima georganiseerd; tenminste tot gisteren dan. De 3 podia zorgden ervoor dat je de hele dag aan het lopen was en ook delen van optredens moest missen. (het was een kruising tussen de avondvierdaagse en een braderie)
Bij het vertrekken hebben we ruim 2 uur in de file gestaan op het parkeerterrein. (anderen 4 uur in de file naar het festival toe)
Ik zou zeggen: volgend jaar weer gewoon op de oude plek en niet meer in Biddinghuizen.

Orpheo
1 juli 2007, 22:26
De bands:

Tesla: gave band, maar een wat brave setlist. Klonk allemaal prima en dit was ook een van de bands die ik absoluut wilde zien. (en horen natuurlijk)

Outlaws: tja, soms is retrorock niet leuk. Totaal achterhaald.

Thin Lizzy: welke idioot zet deze band in de tent ??? Die horen op het hoofdpodium. Resultaat: we hebben buiten de tent gestaan. Klonk allemaal super goed.

APFS: Klonk helemaal als PF, muzikaal perfect maar verrekte saai.

Scorpions: Die ouwe lullen hadden er zin in. Ik heb er van genoten. Show was goed en muzikaal was het idd echt eerlijk.

Het restantje Doors hoorde in mijn beleving niet op het festival. Ik vond het trouwens helemaal vlak en weinig interessant.

Steve Vai: Ben geen VAI-fan maar het is een blijft natuurlijk een fenomenale gitarist. Klonk prima, maar had allemaal wat harder en heftiger gemogen.

Europe: Flarden gehoord tijdens het versterken van de inwendige mens. Geluid viel tegen en het klonk plichtmatig.

Toto: Erg glad, maar wel goed.

Aerosmith: Het klopt: erg Amerikaans, over the top, kitscherig enz. Maar wel super. Jammer dat ze zelfs 2 nummers deden van die Honking on Bobo-cd. Daar hadden nog wel wat andere hits voor gespeeld worden. Het optreden was trouwens wel precies binnen de tijd, er kon zelfs maar 1 toegift af.

De organisatie:

Gewoonlijk Arrow een prima georganiseerd; tenminste tot gisteren dan. De 3 podia zorgden ervoor dat je de hele dag aan het lopen was en ook delen van optredens moest missen. (het was een kruising tussen de avondvierdaagse en een braderie)
Bij het vertrekken hebben we ruim 2 uur in de file gestaan op het parkeerterrein. (anderen 4 uur in de file naar het festival toe)
Ik zou zeggen: volgend jaar weer gewoon op de oude plek en niet meer in Biddinghuizen.

van dat laatste hadden wij geen last :D wij hadden de auto 4 km van t festival geparkeerd, en moesten wel anderhalf uur wandelen, maar op de terugweg was dat een pre: GEEN FILE! we waren zó thuis (amsterdam).

Michael AE
2 juli 2007, 00:35
Ik stond ook 4 uur in de file en dat was heel erg klote. Moest sowieso vroeger weg omdat ik zelf ergens moest spelen. Heb dus alleen Vai en Europe kunnen zien, maar ik had wel een backstagebandje, dus ik kon ook even het podium op en de Gibson bus in enzo, dus het was de moeite waard.

Vai was wel vet met zijn nieuwe band met die violisten. Wel een beetje saai vond ik. Vee mensen hielden het dan ook voor gezien.

Europe vond ik ook wel okay. Beetje gay, maar Norum was cool.

wiltin
2 juli 2007, 07:45
Arrows te beginnen met de organisatie: Deze was dit maal helemaal ingesteld om zoveel mogelijk geld binnen te halen en er zo min mogelijk voor terug te doen. Vele mensen die 4 uur hebben moeten wachten voor ze het terein op konden. Doordat op last van de politie gestopt moest worden van het vragen van 5 euro voor parkeren hebben velen alsnog een paar bands kunnen zien.
De opstelling van de podia's en de overlappingen van de optredens waren ronduit belachelijk. Het podium waar o.a. Europe optrad lag ingeklemd tussen de 2 andere grote podia's waardoor een band als Europe helemaal in de knel kwam te zitten. Muntjes.. Er waren maar 2 verkooppunten op het terein met als gevolgd lange wachtrijen, en munten alleen vanaf minimaal 5 stuks te verkrijgen. Vond de drankprijzen nogal meevallen dacht ik toen ik de prijslijsten zag maar kwam bedrogen uit daar de inhoud van de bekers bijna de helft was van de drank bij voorgaande festifals.

Voor mij geen volgend arrows meer als er organisatorisch niet drastisch iets veranderd en vooral...terug naar de oorspronkelijke lokatie in Lichtenvoorde.

Bands:

Tesla: stuk van gezien en het klonk in tegenstelling tot mijn verwachting heel erg goed!

Inxs: Goed optreden klonk lekker en hadden wat mij betreft wel wat later op de dag mogen spelen.

Outlaws: maar een paar nummers van gezien maar is absoluut niet mijn ding.

Thinlizzy: Hier kon je je echt afvragen waarom deze band in de tent gepropt was.. Mensen probeerde in dikke rijen buiten nog wat mee te pikken, De heren hadden er duidelijk zin in en het was dat ook een fantastische show.

Riders on the Storm: hier maar even neergestreken om mn benen wat rust te geven... ik vond het de op 1 na slechtste band op het festifal een zekker geen ZZ-top vervanger waardig.. en dat nog op het hoofd podium ook.

Rodger hodgson: Veel oude Supertramp nummers kwamen voorbij.. maar deze heer moet onderhand echt met pensioen..het geheel was kaal opgezet het miste sfeer en de man heeft duidelijk zn stem niet meer het klonk vaak letterlijk vals.

Scorpions: Was gewoon goed heb deze band wel vaker gezien en telkens was het goed.. niet bijzonder maar gewoon goed!

Europe: helemaal verneukt door de programatie op een verkeerd podium totaal in de verdrukking.

TAPFS: Dit was het hoogtepunt van het festifal voor mij tjee wat zijn die lui goed!

Toto: ben ik niet geweest was bij tapfs maar vrouw en zoon hadden voor Toto gekozen toen ik ze later weer opzocht zag ik balende gezichten ze vonden er geen bal aan en hadden spijt niet naar tapfs te zijn gegaan.

Airosmith: in een woord geweldig!!!

Magical
2 juli 2007, 09:27
waardeloze ...zooi.
File, file, file, 11.30 uur weg 16.30 binnen, Vai was aardig, niet bijzonder, Europe was niets ging niet lekker, Scorps leuke band om weer eens te zien, Australian Pink Floyd geweldige band. De afsluiter Aerosmith maakte van de dag heel veel goed, goede show maar.......1 nummer als toegift is wel erg mager.

Ikwil ervoor pleiten dat Lichtenvoorde een veel beter lokatie was, bier goedkoper, en het belangrijkste veel minder overlap tussen de bands.
Volgend jaar in Lichtenvoorde anders voor mij geen Arrow, behalve als AC/DC komt dan moet ik maar een uitzondering maken.

DTmaster
2 juli 2007, 20:37
nou nou wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben, ik wou voor Vai gaan.
Maar ik kwam de dag voor het festival (zonder kaartje) erachter dat hij ook in de Melkweg kwam , heerlijk toch :)


als ik mij bedenk hoe het festival vorig jaar was dan wil ik het niet eens weten hoe het nu is want dat beeld was erg mooi !!

Baker
2 juli 2007, 23:01
Heel apart om te zien dat ze van een perfect festival terrein. (want dat is het dankzij lowlands) toch nog de organisatie weten te verneuken.

(file, bier te duur, te weinig sanitaire voorzieningen. Per camping veld stonden een paar volgescheten dixies!!!)

But anyway

Thin lizzy.
Geweldige show. Wel erg hard en overgained. Je zou toch zeggen dat die ouwe rockers weten hoe ze met een volume knop om moeten gaan...
Maar ik vond het wel een geweldig optreden. Leuk ook om te zien hoe de kersverse bassist uit zijn dak ging.

Scorpions.
Vind ik gewoon echt geen reet aan.

Europe.
Wat bij Thin lizzy te hard was, was bij Europe te zacht.
Het podium was gewoon te klein voor ze. En het leek wel of de PA te weing power had voor een buiten optreden.
Maar... ik was wel aangenaam verrast door hun performance!
Ze deden erg hun best en ik heb erg genoten van de show.
En the final countdown is gewoon een giller! Ik heb op dit nummer het hardst gesprongen van het festival. :D

Aerosmith.
Wat een beesten idd. In 1 woord geweldig!
Een uitzondering, ik vond living on th edge een beetje saai gespeeld.
Te langzaam leek het wel.
Maar wat een feest en een waardige afsluiter.

Pegasus
3 juli 2007, 00:13
Leuk hoe anders iedereen het festival ervaart.

Voordat ik eenmaal bij het terrein was eerst nog een uur in de file gestaan. Ik dacht dat dat lang was maar er schijnen dus heel wat mensen nog veel langer in de file te hebben gestaan.
Het einde van Tesla heb ik nog meegepakt, een prima optreden. Vervolgens Thin Lizzy gezien. Optreden was goed. Echter, ik vond John Sykes nogal arrogant overkomen, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. ;) Overigens vond ik het geluid ook erg hard.
Daarna Steve Vai gezien. Opnieuw een prima optreden van hem met een aantal nummers die hij nog niet veel vaker heeft gespeeld, zoals Tender Surrender. Leuk voorproefje voor 18 juli.
Vervolgens op weg naar het grote podium. Onderweg zag ik dat Europe nog bezig was.
Toto vond ik als vanouds weer erg goed en allesbehalve emotieloos, zoals hier eerder werd vermeld. Eindelijk speelden ze 'Stop Loving You' weer op de origenele manier. Nog steeds een geweldig nummer. Jammer echter dat van die mensen voor mij die zo vals en uit de maat stonder mee te zingen. :eek:
Daarna was het de beurt aan Aerosmith, die vond ik erg goed. Maar dat mag ook wel als je al zolang met elkaar speelt.
Daarna begon de ellende: Bijna twee staan wachten voordat we weg konden met de auto. De artiesten waren uitstekend maar de organisatie vond ik slecht.

stinkhippie
3 juli 2007, 18:11
Wij hadden wat meer geluk; het laatste half uur van Thin Lizzy meegepikt en dat was een geweldig optreden. Verder Scorpions, mwa...heb het er niet warmer van gekregen, wel leuk maar niet top. Hoogtepunt van de dag was voor mij The Australian Pink Floyd...iemand die nog gezien? Dit was echt de topper voor mij...

één van de grootste onzindingen die ik ooit gezien heb, zowiezo dat hele classick ruk festival is een lachtertje. Allemaal nepbands die drijven op een naam en waarvan de de helft allemaal al dood is.
Voor 5 euro kun je net zo goed naar een coverband in een kroeg gaan, wat een flauwekul zeg, zo'n australian pink floyd show.
Steve Vai heb ik hoofdpijn van gekregen.
Riders On The Storm was ook erg genant, twee bejaarden die lopen te gillen dat iedereen drugs moet nemen en hun minds moeten expanden. Robbie Krieger maakte fout na fout. Vreselijk.
Toto was erg netjes gedaan. Aerosmith was ook okay, alleen erg routinematig optreden, maar altijd nog prettig om te zien

Maurice_732
3 juli 2007, 18:17
één van de grootste onzindingen die ik ooit gezien heb, zowiezo dat hele classick ruk festival is een lachtertje. Allemaal nepbands die drijven op een naam en waarvan de de helft allemaal al dood is.
Voor 5 euro kun je net zo goed naar een coverband in een kroeg gaan, wat een flauwekul zeg, zo'n australian pink floyd show.
Steve Vai heb ik hoofdpijn van gekregen.
Riders On The Storm was ook erg genant, twee bejaarden die lopen te gillen dat iedereen drugs moet nemen en hun minds moeten expanden. Robbie Krieger maakte fout na fout. Vreselijk.
Toto was erg netjes gedaan. Aerosmith was ook okay, alleen erg routinematig optreden, maar altijd nog prettig om te zien
Waarom ben je dan heen gegaan als je het toch allemaal ouwe lullen vond :chicken:
Alsof je het zelf beter kan

stinkhippie
3 juli 2007, 18:20
ben voor aerosmith en zz top gegaan. Dat zijn tenminste nog echte bands en niet één of ander half uit elkaar gevallen gaar bandje waarvan alleen nog maar de bandnaam bestaat maar verder geen bestaansrecht meer heeft.
Helaas viel ZZ Top uit, maar goed khad me kaartje al dus....

Wie gaat er nu zoveel geld neertellen voor een omhooggevallen coverband die noot voor noot nummers naspeelt van een andere groep?

Baker
4 juli 2007, 12:38
ben voor aerosmith en zz top gegaan. Dat zijn tenminste nog echte bands en niet één of ander half uit elkaar gevallen gaar bandje waarvan alleen nog maar de bandnaam bestaat maar verder geen bestaansrecht meer heeft.
Helaas viel ZZ Top uit, maar goed khad me kaartje al dus....

Wie gaat er nu zoveel geld neertellen voor een omhooggevallen coverband die noot voor noot nummers naspeelt van een andere groep?

negatieveling.....
ga gewoon uit je dak:
http://nl.youtube.com/watch?v=uGfRYfdAv_4



;)