PDA

View Full Version : arhnemse of amsterdamse fijnhouthandel??



IKHOUVANGITAREN
25 juni 2007, 22:03
aangezien iedereen naar de arhnemse fijnhouthandel gaat vraag ik mijzelf af is er een reden om niet naar de amsterdamse fijnhout handel te gaan?

is de arhnemse mischien beter of heeft het een grotere collectie?

DarknessAwaits
25 juni 2007, 22:19
Volgens mij heeft de Arnhemse houthandel inderdaad een wat grotere collectie. Ik ben enkel nog maar bij Amsterdam geweest, dat is wat korter voor mij. Voor de service hoef je het niet te laten, die is gewoon top. Maar als je specifiek iets zoekt zou ik wel van te voren even bellen anders is de kans aanwezig dat je voor niets gaat.

Jimwoud
25 juni 2007, 22:42
Arnhemse heeft een veel groter assortiment, doe de groeten aan de heer van dijk.

Mattia
26 juni 2007, 09:17
De Arnhemse heeft inderdaad een groter assortiment, en met name een grotere 'kleine stukken' loods cq hobbyzolder. De Amsterdamsche bried de instrumentenhout afdeling wel iedere keer dat ik er ben uit (meer leuke topjes, etc.), ze zijn erg vriendelijk, veeeeel dichter bij, en meestal ook wat goedkoper als ik de cuub prijzen vergelijk. Je moet wel gewoon vragen waar iets ligt, vantevoren bellen als je iets zoekt (kunnen ze het even vrijleggen als ze tijd hebben tussendoor). Voor palisander en dergelijke ben je bij de Arnhemse echter wel aan het betere adres; ze hebben gewoon meer liggen, al betaal je daar vaak flink voor. Voor mahonie, elzen, maple, essen, limba, bubinga, etc. etc. etc. maakt het eigenlijk niks uit; kijk maar gewoon welke dichterbij is.