PDA

View Full Version : Muziekschool/Gitaarles regio Nijmegen



Nevaratoiel
25 juni 2007, 21:20
Ik ben op zoek naar een muziekschool of gitaarles in de omgeving Nijmegen. Het liefst aan de kant van Dukenburg. Weet iemand waar dat zou kunnen, waar een goede school of leraar zit die mij electrisch gitaar kan leren. Eventueel duo, want mijn vader wil ook wel op les, maar dan voor acoustisch (hij kan wel al gitaar spelen, maar dat is al heel lang geleden dat hij het voor het laatst gedaan heeft). Ik weet niet of dat samen gaat.

Cannon Munkey
1 juli 2007, 16:53
Hey,
Ik heb net voor mijn verjaardag een elektrische gitaar gekrege met versterker en al en wil ook lessen nemen in de buurt van dukenburg. Een paar mensen hebben mij Lindenberg aanbevolen dus dat is waarschijnlijk een kijkje waard.

Nevaratoiel
7 juli 2007, 12:10
Lindenberg is volgens mij helemaal aan de andere kant van Nijmegen en dat is te ver voor mij.

Maar ja, ik heb dus helemaal geen geduld... en ik heb mijn gitaar nog niet eens! :seriousf:

Nevaratoiel
19 juli 2007, 13:13
Bumperdebump.

Niemand die verder iets weet?

joytoy83
20 juli 2007, 02:05
Hoi,
Ik heb zelf gitaarles in Lindenholt. Hij is op dit moment op vakantie :( dus helaas geen gitaarles nu, maar ik kan hem je zeker aanraden! De lindenberg is volgens mij ook erg goed,maar wel veeeeel duurder!
Ik wil niet zomaar zijn gegevens doorgeven zolang hij er niet is. Mocht je nog intresse hebben,laat me dan even wat weten dan kan ik kijken hoejullie dat het makkelijkste kunnen regelen.
Je kan ook even naar de2 gitaarwinkels gaan in Nijmegen eentje zit op het Plein en de andere om de wolfskuilse weg. Die kennen ook vast mensen!!


Groetjes JOy

morgtje
11 december 2013, 22:03
Joytoy, hoe kan ik jou bereiken? Ik zoek ook een goede gitaarleraar....