PDA

View Full Version : Nog een nieuwe



Like7ties
25 juni 2007, 18:05
Hi!

Sinds 1,5 jaar geleden speel ik gitaar. Ben begonnen op een Dean Baby Z die ik van mijn vader kreeg, maar heb ongeveer 2-3 maanden terug een zwarte Fender Strat gekocht, waar ik ontzettend blij mee ben. Ik zie uit naar de lange vakantie die over 3 weken begint, dan heb ik eindelijk wat meer tijd om te spelen. Gitaarlessen volg ik ook, het eerste jaartje van een student die me akkoorden leerde, en sinds maart (april?) bij Ceres in Utrecht. Eigenlijk ben ik nog maar kort geleden begonnen met actief spelen, dus ik ben nog niet zo goed, maar ben wel van plan het spelen op hoog niveau te brengen. De reden dat ik me heb aangemeld bij dit forum is dat ik graag mensen in mijn omgeving wil leren kennen die muziek maken en met mij samen willen spelen. Daar leer je natuurlijk het meeste van. Mijn muzieksmaak is vooral oudere rock, zoals Led Zeppelin, Deep Purple, Rainbow, AC/DC, Yngwie Malmsteen, Iron Maiden, Vandenberg, The Doors, Jason Becker, etc etc. Vragen? Stel ze!

Denise

oorzaak
25 juni 2007, 18:45
Hoi,

Welkom op dit forum. Als ik zo die muzieksmaak van je zie, dan komt het helemaal goed :)

Groeten, Frits