PDA

View Full Version : Blink 182



Nick6am
25 juni 2007, 15:00
Wat vinden jullie van:
- Tom delonge
- Mark Hoppus

jasper159
25 juni 2007, 15:25
Niet mijn stijl .

Spitfire
25 juni 2007, 15:51
Vroegâh (toen ik 10/11 was ofzo) vond ik het kicken, nu niet meer.

Rutger
25 juni 2007, 15:52
De drummer is onwijs goed!

NielsW
25 juni 2007, 16:22
Spelen ze wel eens wat anders als Power Chords en simpele riffs dan? En variatie in de opbouw van de nummers? Hmm.

Vroeger uiteraard ook veel naar geluisterd. Leuke blije muziek, maar wel _erg_ simpel.

polysix
2 juli 2007, 12:44
Er is een reden dat ze alleen nog maar onder het motto 'jeugdsentiment' worden beluisterd. Ze zijn kut.

hendrix_appendix
3 juli 2007, 13:52
Ik vind het laatste album van hun nog steeds geniaal. En een paar oudere (serieuze) nummers ook eigenlijk.

YannickH
9 juli 2007, 16:46
ik denk niet dat je goed moet kunne spelen voor blink182 te spelen.k haat zo van die groepjes zoals blink en sum41...maarja iedereen eige smaak he :)

Luke-wannabe
20 juli 2007, 00:17
BLink 182 is vet :D

glowshadow
20 juli 2007, 00:52
vroegah zag ik op MTV een stelletje malloten naakt over het strand renne in zo'n clip

naja meteen doorgezapt natuurlijk

wat een nepzooi

..maar laatst kwam me broertje aan met de nieuwe cd van AVA ..mwa was best relaxed men :hippie:

Strangegun
20 juli 2007, 10:28
Ik vond ze niet zo veel aan, Limpbizkit/korn/linkinpark was toen beter :)

schizo910
20 juli 2007, 10:53
Ik hou nog steeds van die blije punkpop. Je hoeft er misschien inderdaad niet technisch goed vor te kunnen spelen. Maar een pakkende melodie, een refrein dat lekker blijft hangen schrijven is misschien nog wel moeilijker... En je kunt zeggen wat je wilt maar daar zijn die poppiepunkers wel goed in...

Veekeren
20 juli 2007, 11:49
Technisch simpel gitaarwerk misschien, zingen kunnen ze geen van allen... Maar het scoorde wel als een malle...

Dat moet je ook maar net voor elkaar krijgen, respect voor die gasten hoor.

Dekkz0r
20 juli 2007, 12:05
Technisch simpel gitaarwerk misschien, zingen kunnen ze geen van allen... Maar het scoorde wel als een malle...

Dat moet je ook maar net voor elkaar krijgen, respect voor die gasten hoor.


Bovendien kan simpele gitaarmuziek ook erg mooi/goed zijn

q-elvis-p
20 juli 2007, 12:53
boobies!! (tetas in t publiek)

schizo910
23 juli 2007, 11:53
boobies!! (tetas in t publiek)

Hier op gitaarnet spreken we dan over Tetten...

BLOK182
23 juli 2007, 12:59
De oude cd's zijn erg crap (ronduit vals gezongen), maaaaaar das wel het blije jeugdsentiment wat het em doet bij mij, gewoon lachen om eens te draaien. Sommige nieuwe nummers zijn best aardig, al blijft het natuurlijk Amerikaans-commercieel. Adam's Song vind ik wel gaaf. Wat mijn naam trouwens doet vermoeden: geen hardcore blink182-fan hier, maar een persiflage erop omdat mijn achternaam blok is:-)

Strangegun
23 juli 2007, 16:45
http://www.youtube.com/watch?v=-n1PwaICVXw

LInkin park krijg ik anders soms ook kippen vel van ^^
wat een mooi nummer.

menno182
23 juli 2007, 18:53
ik vind Blink ook wel leuk om naar te luisteren, ookal is het niet echt hoogstaand gitaarwerk.

En btw, ik kon gewoon geen betere nick verzinnen :satisfie:

NielsW
24 juli 2007, 16:20
En btw, ik kon gewoon geen betere nick verzinnen :satisfie:
Haha, ik wilde je net ter verantwoording roepen :P

Schitterend hoor, die clip dat ze naakt door de stad heen rennen. Welk nummer was dat ook alweer? What's my age again?

thekid
24 juli 2007, 16:42
travis barker :rockon:

menno182
24 juli 2007, 17:00
Haha, ik wilde je net ter verantwoording roepen :P

Schitterend hoor, die clip dat ze naakt door de stad heen rennen. Welk nummer was dat ook alweer? What's my age again?
Ja

+12345679

Neals
4 augustus 2007, 18:41
Leuke band, serieus, en dat mag ik eigenlijk niet zeggen a;s 'echte' punker ;) Een band die bewees dat het vooral om chemie en pret draait. En de songs, ik kan ze niet bedenken.

sandra-kane
6 augustus 2007, 21:17
nou,
ze zijn best wel leuk.
maar niet egt mijn styl

Azzurro
24 september 2007, 17:51
Haha, ik wilde je net ter verantwoording roepen :P

Schitterend hoor, die clip dat ze naakt door de stad heen rennen. Welk nummer was dat ook alweer? What's my age again?
Nee All The Small Things naakt door de stad was Whats My Age Again

hendrix_appendix
25 september 2007, 01:40
Wow...wazige eerste post dude!

Il_Falco
17 februari 2008, 10:54
het lijkt misschien simpel en zo..
maar als je kijkt naar de structuur van de liedjes van bijvoorbeeld the sex pistols... is dat niet simpel? (de solos niet meegerekend :cooler: )

het punt is, bij blink draait het juist om iets anders, de chemie, de sfeer,...
heb je ze al live gehoord? man, die droge humor..... :rockon:

Luke-wannabe
12 maart 2008, 10:53
het lijkt misschien simpel en zo..
maar als je kijkt naar de structuur van de liedjes van bijvoorbeeld the sex pistols... is dat niet simpel? (de solos niet meegerekend :cooler: )

het punt is, bij blink draait het juist om iets anders, de chemie, de sfeer,...
heb je ze al live gehoord? man, die droge humor..... :rockon:
Het is ook simpel, en live zijn ze ook niet super.
Het gaat erom dat het heel goede liedjes zijn. Dat is trouwens een kunst die ik nu aan het ontdekken. Het schrijven van een goed liedje word echt heel erg onderschat.

AART
12 maart 2008, 21:08
Ik hou nog steeds van die blije punkpop. Je hoeft er misschien inderdaad niet technisch goed vor te kunnen spelen. Maar een pakkende melodie, een refrein dat lekker blijft hangen schrijven is misschien nog wel moeilijker... En je kunt zeggen wat je wilt maar daar zijn die poppiepunkers wel goed in...


+1.

Heerlijk die blije poppunk.

Ik luister en speel zelf trouwens niet zo heel veel ingewikkelder spul(pennywise/offspring/bad religion enzo). Maar ik snap nooit waarom muziek altijd ingewikkeld moet zijn... Ik luister muziek voor mijn plezier, niet om het te analyseren, er een scriptie over te schrijven en het is mooi meegenomen als ik het kan spelen zonder 5 jaar shredden te moeten oefenen(ja, ik zuig op de gitaar, en nee, het smaakt niet naar aardbei).

drap
13 maart 2008, 17:31
Wil men vanaf nu het woordje punk niet meer linken met Blink 182? Dank u.

Luke-wannabe
13 maart 2008, 17:58
Wil men vanaf nu het woordje punk niet meer linken met Blink 182? Dank u.
Dat vind ik ook weer zo iets 'in' om te zeggen. De R 'n B van vroeger is toch ook heel anders dan nu? Muziek veranderd gewoon, maar het voldoet wel aan criteria om het een bepaalde naam te geven.
Blink 182 is van mij part gewoon moderne punk (alhoewel, de laatste plaat niet echt meer, maar de rest zeker wel).

Herman
13 maart 2008, 17:59
Punk misschien niet, maar zeker wel punkrock (en vooruit, soms ook wel meer richting punkpop). Maarja, alles wat anders is als de Sex Pistols mag geen punk genoemd worden?

drap
13 maart 2008, 18:02
Iedereen luistert maar lekker naar waar ie naar wil luisteren, maar Blink 182 heeft niets met punk uit te staan. Echt helemaal niets.

Herman, punk en punkrock is feitelijk hetzelfde en er is meer dan de Sex Pistols, echt.

Herman
13 maart 2008, 18:58
Persoonlijk vind ik er wel degelijk een verschil tussen punk en punkrock zitten.

En ik bedoelde dus ook júist te zeggen dat er meer is dan alleen de Sex Pistols (waar ik overigens juist net weer helemaal niks mee heb). No offence though :)

drap
13 maart 2008, 19:51
Persoonlijk vind ik er wel degelijk een verschil tussen punk en punkrock zitten.

En ik bedoelde dus ook júist te zeggen dat er meer is dan alleen de Sex Pistols (waar ik overigens juist net weer helemaal niks mee heb). No offence though :)


Punk is punkrock, muzikaal gezien. En punkpop, dat kan helemaal niet, dat zijn twee tegenovergestelden. Punk is geen concessies doen, schijt hebben aan de norm. De punk heeft zichzelf daarom ook de nek omgedraaid, het idee was op den duur weg en het werd ordinaire pop. Notabene m'n favoriete punkband is daar één van de grootste oorzaken van geweest. Ook pretpunk is heel wat anders wat dan wat een Blink 182 doet.

Verder noem je het maar zoals je het noemen wilt hoor, zo serieus moet je me ook weer niet nemen :satisfie:

edit: En als ik één punkband niet kon waarderen, dan waren het de Sex Pistols wel.

AART
13 maart 2008, 21:34
Hoe noem jij moderne 'punk'bands dan zoals Bad religion, Offspring, Greenday, Blink, Pennywise en meer van dat soort bands?

Ik vind dat gewoon vormen van punk. Skatepunk, poppunk, punk. Maar wat voor naam moeten we ze nu dan geven? Pop? Beetje aanstellerij niet?

drap
13 maart 2008, 21:47
Je kan het ook serieus nemen natuurlijk. Als jij het vormen van punk vindt, prima, ik vind van niet. De enige band die je in mijn ogen misschien nog punk zou kunnen noemen in jouw rijtje is Bad Religion, maar dan eigenlijk meer het oude werk van hun. Mijn bescheiden mening. Maar Blink, kom op, dat is gewoon popmuziek.

Keesz
13 maart 2008, 22:05
is dat laatste album van die gasten erg slecht(kenners?)

had ooit is gelezen dat juist die laatste plaat wel oké was...

Herman
14 maart 2008, 20:59
Hoe noem jij moderne 'punk'bands dan zoals Bad religion, Offspring, Greenday, Blink, Pennywise en meer van dat soort bands?

Ik vind dat gewoon vormen van punk. Skatepunk, poppunk, punk. Maar wat voor naam moeten we ze nu dan geven? Pop? Beetje aanstellerij niet?

Exactly :)

@ Keesz, juist het laatste album vind ik het beste. En ik denk zelfs dat je wel kan zeggen dat hun beste muziek er op staat, het is alleen niet echt vergelijkbaar met de voorgaande albums. Het is wat serieuzer, en sommige dingen zijn een tikkie harder. Daarnaast staan er nog steeds een paar pretpunk nummertjes op hoor.

Wat mij betreft hun beste plaat, zeker een keer het luisteren waard als je Blink wel tof vind.

Fabby
1 april 2008, 21:11
Vroeger stond ik ook zot van blink 182 maar eigenlijk zijn het een bende zagers die alleen maar geld willen verdienen, maarja ieder zijn smaak natuurlijk. :) Ik vind ook niet dat een band als blink 182 punk kan genoemd worden. Het is gewoon pop en meer niet. Het heeft niks maar dan ook niks met punk te maken. Bands als Bad Religion, Nofx, Anti Flag, Rancid,... Kan je ook niet echte punk noemen want ze zijn allemaal aangesloten bij dure platenlabels, zoals de sex pistols. De muziek lijkt dan misschien wel op punk maar als je echte punk wilt luisteren kan je beter gaan naar: discharge, gbh, subhumans, crass, partisans,...



:hippie:

Herman
1 april 2008, 21:24
Ik blijf het raar vinden...je bent wanneer je punk speelt dus niet meer punk als je het geluk hebt er een paar centen mee te verdienen. Ik heb bij dat soort reacties altijd het idee dat mensen dan vinden dat het niet meer punk is zodra ze ook maar bij een wat grotere platenlabel aangesloten zijn, wat dikke BULLSHIT is imo.

No offence though :)

Fabby
1 april 2008, 21:32
Nee niet altijd, maar bv een band als anti flag ligt anti kapitalistische teksten te verkondigen en sluiten dan aan bij sony bmg en hebben dan als excuus dat ze het doen om hun cd's beter te kunnen verspreiden. Bands als sex pistols, the clash, bad religion,rage against the machine,... hebben ook hetzelfde gedaan. The Casualties noemen hun eigen ook punkers maar ze hebben dan wel altijd een haar styliste bij en als ze op tournee gaan willen ze niet in een hotel onder de 5 sterren verblijven. Je kan dan wel punk spelen maar lig dan niet te verkondigen dat je tegen iets bent en dat je het zelf dan ook doet.

drap
1 april 2008, 21:37
Punk was een cultuurtje. Daar hoorde inderdaad niet echt megaconcerten, veel te dure videoclips en al dat soort dingen meer bij. Vind ik allemaal niks verkeerds aan, maar het heeft opzich al niks met punk van doen. Daarnaast vind ik het muzikaal ook niks met punk uit te hebben staan. Daar is het veel te gelikt voor. Dat is ook waarom ik eigenlijk alle zogenaamde punkbands van ongeveer vanaf halverwege de jaren '80 tot aan nu geen punk vind. Maar dat is mijn mening, iemand die het anders ziet, prima, daar heb ik echt geen moeite mee.

Zyklome M
1 april 2008, 21:58
eerst en vooral die punk waar jullie t over hebbe is ofwel hardcore punk, ofwel punkrock... punk kan zoals vanalles klinke, het gatem om de texte, het is een vorm van rebellion... geen mtv geld klopperij!
fuck grote labels, als ge geld wilt verdiene, spelt dan maar wa poprock en pompt de maatschappij vol me uwe rotzooi...
money"punx" is de rede waarom punk nimr serjeus wordt genome,
direct action, not direct cash !

anarchie, vrede, vrijheid want HET ZIT IN JE HOOFD EN NIET IN JE HAREN :chicken:

peace brothers from other mothers

drap
1 april 2008, 22:00
Tip, gooi je berichten eerst ff door de spellingschecker voor je op oké drukt.

Herman
1 april 2008, 22:01
Gefeliciteerd, dit is een van de meest warrige eerste posts ooit:chicken:
Desalniettemin, welkom! Zou je je post misschien eens in iets beter leesbaar Nederlands kunnen zetten?

EDIT: Drap was me voor..

Zyklome M
1 april 2008, 22:11
onthouw dit: PUNK ZIT IN JE HOOFD EN NIET IN JE HAREN

Herman
1 april 2008, 22:14
EDIT: Goed genoeg :)

Tho
1 april 2008, 22:16
onthouw dit: PUNK ZIT IN JE HOOFD EN NIET IN JE HAREN

punk zit in je moeder

Zyklome M
1 april 2008, 22:19
punk zit in je moeder
of op je smoel ?

Tho
1 april 2008, 22:21
of op je smoel ?

woooooooooooow.. nu ben je wel een échte punker nu je dat gezegd hebt!

drap
1 april 2008, 22:23
Laat 'm lekker joh. Gewoon op standje negeer.

Zyklome M
1 april 2008, 22:28
woooooooooooow.. nu ben je wel een échte punker nu je dat gezegd hebt!
eerst en vooral probeer ik mensen iets uit te leggen, als ik bullshit krijg, geef ik meestal bullshit terug... dus geef geen bullshit op mijn comments zolang ik het niet vraag... en als mijn uitleg je niet interesseert, ga dan op een ander onzin uitkramen.

Tho
1 april 2008, 22:30
eerst en vooral probeer ik mensen iets uit te leggen, als ik bullshit krijg, geef ik meestal bullshit terug... dus geef geen bullshit op mijn comments zolang ik het niet vraag... en als mijn uitleg je niet interesseert, ga dan op een ander onzin uitkramen.

Neuh.. Ik kraam hier dagelijk onzin uit. Bovendien leg je mensen niets uit met dat gebrekkige Nederlands, en totaal on-onderbouwde meningen.

Weet je wat jij gaat doen? Even naar het voorstelsubforum, een mooi topicje aanmaken waarin je wat over jezelf verteld, en een warm onthaal is gegarandeerd. Dan kom je in ieder geval een stuk serieuzer over dan met een eerste post als die jij net maakte.

Zyklome M
1 april 2008, 22:38
Neuh.. Ik kraam hier dagelijk onzin uit. Bovendien leg je mensen niets uit met dat gebrekkige Nederlands, en totaal on-onderbouwde meningen.

Weet je wat jij gaat doen? Even naar het voorstelsubforum, een mooi topicje aanmaken waarin je wat over jezelf verteld, en een warm onthaal is gegarandeerd. Dan kom je in ieder geval een stuk serieuzer over dan met een eerste post als die jij net maakte.
ok, mijn "gebrekkig" nederlands is mijn fout, ik kom uit antwerpen. mijn mening is een mening zoals een andere, en is hier zeker gepast...
en mensen die zeggen wat ik ga doen, daar luister ik zelf niet naar.
ik probeer niet serieus over te komen, ik verwacht dat mensen luisteren naar mijn mening, en die respecteren. ZONDER bullshit als antwoord daarop (voor de 2de x)

Tho
1 april 2008, 22:40
dan ga je het niet lang uithouden hier ben ik bang. Hier wordt een mening ook heus wel gerespecteerd maar kom op.. Je valt een bepaald soort gemeenschap binnen. Iedereen is welkom, maar het kan iets subtieler, door je bijv. voor te stellen.



Wat een punk attitude zeg :D

Zyklome M
1 april 2008, 22:44
dan ga je het niet lang uithouden hier ben ik bang. Hier wordt een mening ook heus wel gerespecteerd maar kom op.. Je valt een bepaald soort gemeenschap binnen. Iedereen is welkom, maar het kan iets subtieler, door je bijv. voor te stellen.



Wat een punk attitude zeg :D
maar het gaat hier niet om mij, het gaat hier over mijn mening, ik zag dit onderwerp, en ik dacht ik ga er mij mee moeien... maar ff over dat voorstellen.
ik ben een 35jarige punk van antwerpen, ben moewedig naar mijn jeugdtoe, ik zie er niet uit, ik ken niet veel van computers, ik hou van discuties, als je nog iets wilt weten, vraag het dan gewoon, ik hou niet van mezelf voor te stellen op een forum dat toch niemand leest...

Tho
1 april 2008, 22:46
maar het gaat hier niet om mij, het gaat hier over mijn mening, ik zag dit onderwerp, en ik dacht ik ga er mij mee moeien... maar ff over dat voorstellen.
ik ben een 35jarige punk van antwerpen, ben moewedig naar mijn jeugdtoe, ik zie er niet uit, ik ken niet veel van computers, ik hou van discuties, als je nog iets wilt weten, vraag het dan gewoon, ik hou niet van mezelf voor te stellen op een forum dat toch niemand leest...

kijk even naar het aantal leden, en bijvoorbeeld de postcount van mij.. Ik ben hier niet de hele dag tegen mezelf aan't lullen hoor.

Anyway: Wees welkom!

Zyklome M
1 april 2008, 22:51
kijk even naar het aantal leden, en bijvoorbeeld de postcount van mij.. Ik ben hier niet de hele dag tegen mezelf aan't lullen hoor.

Anyway: Wees welkom!
ja hoor, geef me wat tijd, dit is de 1ste maal dat ik op deze site terecht ben gekomen...

Tho
1 april 2008, 22:52
ja hoor, geef me wat tijd, dit is de 1ste maal dat ik op deze site terecht ben gekomen...

no problem. Veel plezier op het forum!

humbucker
2 april 2008, 00:29
maar het gaat hier niet om mij, het gaat hier over mijn mening, ik zag dit onderwerp, en ik dacht ik ga er mij mee moeien... maar ff over dat voorstellen.
ik ben een 35jarige punk van antwerpen, ben moewedig naar mijn jeugdtoe, ik zie er niet uit, ik ken niet veel van computers, ik hou van discuties, als je nog iets wilt weten, vraag het dan gewoon, ik hou niet van mezelf voor te stellen op een forum dat toch niemand leest...

en speel je ook gitaar...?

Zyklome M
2 april 2008, 20:54
en speel je ook gitaar...?
bass gitaar, al 21 jaar ;)
heb ook verschillende x in bands gespeelt, van hardcore punk naar anarcho punk naar skapunk... maar ben nu even tot rust gekomen.

jij?

humbucker
3 april 2008, 11:02
bass gitaar, al 21 jaar ;)
heb ook verschillende x in bands gespeelt, van hardcore punk naar anarcho punk naar skapunk... maar ben nu even tot rust gekomen.

jij?

jaar of 12 klassiek en ondertussen ook een jaar of 8-9 elektrisch denk ik.

voor bands nooit tijd gehad. Hopelijk na mn studies wel ;)

grtn

Markbass
18 april 2008, 21:14
Ik vind Blink 182 wel zo kunstmatig, de muziek is alleen maar gericht op hitpotentie. Ik vind het persoonlijk veel leuker als het artiesten in een band zijn echt wat skill hebben en niet maar wat aanklooien met was powerchords en alles wat wel n beetje oké klinkt. Misschien doe ik wel heel negatief, maar ik heb gewoon geen goed woord over voor Blink 182 (, en dat geld ook van Sum 41). Als je kwaliteit wil luister dan Maiden!

polysix
20 april 2008, 23:41
Ook mooi, werden ze nooit serieus genomen door het publiek van boven de 15 gingen ze opeens the cure nadoen om te laten zien dat ze heel veel serieuser en volwassener waren geworden.

soup
27 februari 2011, 22:19
Onzin of niet?

http://www.musicrooms.net/rock/27548-tom-delonge-blink-band-is-about-money.html

ik zou denken dat hij met Blink genoeg heeft verdiend om heel zijn leven mee rond te komen.

Ben trouwens benieuwd naar hun nieuwe album, heb gisteren nog naar 'take off your pants and jacket' geluisterd en hij blijft leuk.

beruk
27 februari 2011, 22:35
Kan mij het jeuken, stelletje wannabe punkerts zijn et.

wireman
1 maart 2011, 14:57
Ik kan niet aan de highschool happy neopunk ik-heb-een-tatoo-dus-ik-hoor-erbij skater piercing felle kleurtjes modieuze neprocker imago ontsnappen.. Muzikaal... Een soort Hanson ontmoet Offspring... Niet eens slecht.. maar gewoon vervelend!! Wie het hoogst op een podium kan springen is de stoerste... Leuk als je 15 ben.. daarna heel snel verder kijken.. Nou weet ik natuurlijk niet hoe serieus die gasten zichzelf nemen... hou dat buiten beschouwing..
Dan nog als klap op de vuurpijl zo'n real life soap.. dat wandelende stripboek met dat ijzer in zn smoel.. Barker ofzo?.. jezus.. die doet zn naam ook eer aan.. WOEF! Wat een hondkop zeg! Dat zit dan gezellig op de bank met die blonde pornokop.. Wat een neppe budzooi!!! Zwaar gevalletje MTV generatie!!!

caliban
3 maart 2011, 13:38
Ze hebben gewoon goeie nummers gemaakt, valt toch weinig op te zeggen...

Bjorb
7 maart 2011, 21:53
Je haat ze, of je vind ze geweldig.

FlameDude
6 april 2011, 15:20
Mensen die zeggen dat blink on-getalenteerd is en geen punkrock is moeten eens naar de oudere albums luisteren met Scott (http://nl.wikipedia.org/wiki/Scott_Raynor)(1992-1998 ). Dan veranderd je mening wel denk ik. Tom en Mark hebben in die tijd samen namelijk geniale riffjes (http://www.youtube.com/watch?v=yApaH7Z691E) en solotjes (http://www.youtube.com/watch?v=YQxItHaR1Ss)bedacht die ik niet zo even 1 2 3 bedenk dus alleen powerchords vind ik een beetje overdreven. En wat is er trouwens mis met simpele muziek? Ik vind Blink beter klinken dan de gemiddelde power-metal band ook al zijn die veel gevorderder in spelen, maar dat zegt niks over hoe het uiteindelijk allemaal klinkt. Ja, toen Travis erbij kwam in 1999 toen werd hun muziek meer poppy en minder snel, en Tom heeft sindsdien geen solo's meer gemaakt, maar dat komt gewoon door de leeftijd, en na 5 albums raggen veranderd je muzieksmaak zoiezo toch automatisch denk ik. Hopen dat ze met hun nieuwe album weer terugvallen op hun oude werk, want het laatste album vond ik als fan echt bagger.

Grtz :D

ShredTallicA
7 april 2011, 14:33
Wat een kutmuziek zeg :dontgeti: En ik hoor er ook nog eens niet echt een solo in..

beruk
7 april 2011, 14:53
En ik hoor er ook nog eens niet echt een solo in..
Dat heb je vaker met (neo) punk, wen er maar aan

Bjorb
14 april 2011, 21:45
Mensen die zeggen dat blink on-getalenteerd is en geen punkrock is moeten eens naar de oudere albums luisteren met Scott (http://nl.wikipedia.org/wiki/Scott_Raynor)(1992-1998 ). Dan veranderd je mening wel denk ik. Tom en Mark hebben in die tijd samen namelijk geniale riffjes (http://www.youtube.com/watch?v=yApaH7Z691E) en solotjes (http://www.youtube.com/watch?v=YQxItHaR1Ss)bedacht die ik niet zo even 1 2 3 bedenk dus alleen powerchords vind ik een beetje overdreven. En wat is er trouwens mis met simpele muziek? Ik vind Blink beter klinken dan de gemiddelde power-metal band ook al zijn die veel gevorderder in spelen, maar dat zegt niks over hoe het uiteindelijk allemaal klinkt. Ja, toen Travis erbij kwam in 1999 toen werd hun muziek meer poppy en minder snel, en Tom heeft sindsdien geen solo's meer gemaakt, maar dat komt gewoon door de leeftijd, en na 5 albums raggen veranderd je muzieksmaak zoiezo toch automatisch denk ik. Hopen dat ze met hun nieuwe album weer terugvallen op hun oude werk, want het laatste album vond ik als fan echt bagger.

Grtz :D
Thumbs up, thumbs up!:satisfie:

Nagashiwa
28 april 2011, 20:06
vroeger luisterde ik altijd naar deze band.

tegenwoordig ben ik ze eigenlijk totaal vergeten (><)