PDA

View Full Version : YOU TUBE Shred Bluesy



Chris Roos
24 juni 2007, 21:23
Check nieuwe post

Lennert
24 juni 2007, 21:42
Ghehe, altijd lekker zo'n bluesje ;) Tof gespeeld! Mooie gitaar ook :) En het blijft me verbazen hoeveel versterker je krijgt met zo'n microcube, voor dat geld en dat formaat.

Fumi SG
24 juni 2007, 22:21
Je kunt zeker goed spelen, wát je speelde was zeker niet verkeerd. Alleen... luister je eigenlijk wel naar je backing? Ik vond het in combinatie met je backing eerlijk gezegd niet om aan te horen. No offense verder, maar kijk eens naar waar je je accenten legt en waar je je rusten plaatst. Dan wordt het nog aangenaam om te luisteren ook! Maar je techniek is zeker in orde!

Roy K.
24 juni 2007, 22:28
Heel

Vet! 8-)

hendrix2
24 juni 2007, 22:40
Je kunt zeker goed spelen, wát je speelde was zeker niet verkeerd. Alleen... luister je eigenlijk wel naar je backing? Ik vond het in combinatie met je backing eerlijk gezegd niet om aan te horen. No offense verder, maar kijk eens naar waar je je accenten legt en waar je je rusten plaatst. Dan wordt het nog aangenaam om te luisteren ook! Maar je techniek is zeker in orde!
hier kan ik mij ook in vinden.
Je speelt fantastisch goed, maar ik vond het helemaal niet prettig om naar te luisteren. Der zat geen blues feel in. Eigenlijk waren het gewoon massa's noten over een backingtrack zonder verdere samenhang.

spanky_franky
24 juni 2007, 23:01
hier kan ik mij ook in vinden.
Je speelt fantastisch goed, maar ik vond het helemaal niet prettig om naar te luisteren. Der zat geen blues feel in. Eigenlijk waren het gewoon massa's noten over een backingtrack zonder verdere samenhang.
Nou is volgens mij de definitie van shred dat je noten poept, maar dit heeft niets meer met blues te maken. 'De juiste snaren raken' zit er niet bij. Gewoon het afwerken van toonladdertjes, dat is het. Het kan volgens mij wel, shred en blues, maar dan moet je wel de juiste accenten leggen.

Chris Roos
25 juni 2007, 00:24
Check nieuwe post