PDA

View Full Version : dean razorback v255



RenéZ
24 juni 2007, 20:21
Hey
Heeft er iemand ervaring met de dean razorback v255?
Kent iemand een dean dealer in nederland die dean razorback v's verkoopt?
alvast bedankt

Kaïn
24 juni 2007, 21:25
Ik heb geen ervaring met die razorback maar ik weet wel uit ervaring dat ze over het algemeen prima spelen. Het moet wel je ding zijn.
Feedback is dealer van dean in Nederland. Hangt er altijd wel 1 in Eindhoven en Rotterdam.
Succes!

gerrekat
25 juni 2007, 07:04
www.feedback.nl

ik heb een USA versie van de Razorback V, is echt geweldig!

RenéZ
27 juni 2007, 23:48
ok, weet jij misschien iets meer over de import versie van de razorback v
hoe de kwaliteit ervan is, afwerking?

gerrekat
28 juni 2007, 10:22
Ik heb er nog nooit één in mijn handen gehad, maar als ze van dezelfde kwaliteit zijn als de normale import razorbacks zit dat wel snor. Er zit iig een geupgrade floyd op die behoorlijk goed moet zijn volgens de gebruikers die ik op het dean forum sprak. de elementen zijn EMG's (81/60 volgens mij) dus dat zit allemaal wel snor (als je van actieve elementen houdt)!

m-men
5 januari 2009, 20:00
Hey
Heeft er iemand ervaring met de dean razorback v255?
Kent iemand een dean dealer in nederland die dean razorback v's verkoopt?
alvast bedankt

Ik heb zelf de Mustaine VTMI. Deze zit in dezelfde prijsklasse als de V255.
Maar heeft andere elementen. Speelt super klinkt super.

Ik ben ook aan het kijken naar de V255 en heb bij Feedback in Rotterdam gespeeld op een (euh ben ik de modelnaam kwijt) een model wat lijkt op de ML. Deze gitaar heeft dezelfde set up als de V255 met de elementen en dezelfde tremelo.

Deze gitaar speelde super en klonk echt geweldig dit model is goed afgewerkt en mijn mustaine VMTI is ook perfect afgewerkt.

Dus als je dit model aanschaft heb je zeker een goede gitaar voor een goede prijs.

Je kan ook naar http://www.maxguitarstore.com/ deze winkel heeft meer gave modelen op voorraad en zegt ook dat hij ze sneller in Nederland heeft dan Feedback.

Succes met de keuze...

Pinkster-Aap
6 januari 2009, 08:08
Ik heb zelf de Mustaine VTMI. Deze zit in dezelfde prijsklasse als de V255.
Maar heeft andere elementen. Speelt super klinkt super.

Ik ben ook aan het kijken naar de V255 en heb bij Feedback in Rotterdam gespeeld op een (euh ben ik de modelnaam kwijt) een model wat lijkt op de ML. Deze gitaar heeft dezelfde set up als de V255 met de elementen en dezelfde tremelo.

Deze gitaar speelde super en klonk echt geweldig dit model is goed afgewerkt en mijn mustaine VMTI is ook perfect afgewerkt.

Dus als je dit model aanschaft heb je zeker een goede gitaar voor een goede prijs.

Je kan ook naar http://www.maxguitarstore.com/ deze winkel heeft meer gave modelen op voorraad en zegt ook dat hij ze sneller in Nederland heeft dan Feedback.

Succes met de keuze...

ik heb me dean dime razorback bij deze winkel gehaald, winkel zelf is niet erg groot. maar op zich wel goede service. en als ze een model niet hebben kunnen/willen ze hem eventueel nog voor je bestellen.

Geoffrey
6 januari 2009, 08:13
Ik denk/hoop dat Renéz ondertussen al een keuze gemaakt heeft..

Pinkster-Aap
6 januari 2009, 08:20
Ik denk/hoop dat Renéz ondertussen al een keuze gemaakt heeft..

hmm vast wel, mis had ik ff naar de datum moeten kijken