PDA

View Full Version : Zo goedkoop mogelijk?



vhbram
23 juni 2007, 22:40
Ik ben een mogelijkheid aan het zoeken om alles zo goedkoop mogelijk (eventueel van verschillende winkels) effectenonderdelen aan te kopen:

- De dure 3DPT switches
- Alluminium cases
- jacks, dc-jacks
- resistor en condensator packs
- potmeters?
- LEDs, bezels

Hoe houden jullie het zo goedkoop?

Mvg,

Bram

AutoStatic
23 juni 2007, 22:47
Je geeft het zelf al aan: door bij alle online winkels de goedkoopste spullen uit te zoeken. Dus is een beetje een retorische vraag lijkt me.

Jimwoud
23 juni 2007, 23:43
volgens mij zijn banzai en musikding wel de goedkoopste, beide in duitsland

tubeonly
24 juni 2007, 07:54
Door zoveel mogelijk bij een winkel in een keer te kopen. Spaart verzendkosten ;)

Dirk_Hendrik
24 juni 2007, 10:04
volgens mij zijn banzai en musikding wel de goedkoopste, beide in duitsland

Met mijn laatste bestelling bleek dat die bestelling bij Banzai even duur was (door verzendkosten en hun verlakkerige ex-btw prijzen) als bij Newotone. Op dat moment spek ik liever de kassa van een Nederlands bedrijf.

3pdt's?
effectsconnection.com

d'oh
24 juni 2007, 10:52
Met mijn laatste bestelling bleek dat die bestelling bij Banzai even duur was (door verzendkosten en hun verlakkerige ex-btw prijzen) als bij Newotone. Op dat moment spek ik liever de kassa van een Nederlands bedrijf.

3pdt's?
effectsconnection.com

+1 tien tekens

the sure thing
24 juni 2007, 11:50
.... vd HAAR heeft ook veel parts liggen. Wellicht kan je e.e.a. bij hem bestellen? In Boekel (Jukebox) verkopen ze ook e.e.a. los.

Mitch
24 juni 2007, 11:51
Met mijn laatste bestelling bleek dat die bestelling bij Banzai even duur was (door verzendkosten en hun verlakkerige ex-btw prijzen) als bij Newotone. Op dat moment spek ik liever de kassa van een Nederlands bedrijf.
3pdt's?
effectsconnection.com

Dat zal onze Vlaamse topic starter minder interesseren waarschijnlijk :D

Dit hoort eignelijk in Werkbank thuis, maar goed... er zijn al genoeg antwoorden gegeven, hij blijft staan.

Chris Winsemius
24 juni 2007, 12:21
Dat zal onze Vlaamse topic starter minder interesseren waarschijnlijk :D


Maar de vraagstelling is nog al Nederlands :D LOL

G.G.
24 juni 2007, 15:38
Mijn ervaring met musikding en newtone

Beide goeie service.

Musikding is een fractie goedkoper, maar mijn bestelling was incompleet, ontbrekend spul werd nagestuurd, nooit aangekomen, nog een keer nagestuurd, wel aangekomen, maar was nog niet helemaal compleet.

Newtone heeft een kortere reactietijd wat betreft de mailtjes. Bestelling was netjes verpakt en compleet.

Conclussie (voor zover dat kan, na een klein aantal bestellingen):

Beiden goeie service, newtone is sneller en zorgvuldiger, maar wel een fractie duurder (scheelt echt bijna niets) Mogelijk is newtone wel goedkoper met bezorgkosten aangezien het binnen Nederland is.

Ik ga in het vervolg voor Newtone.

Valoosj
24 juni 2007, 15:57
over musikding heb ik nog niet kunnen klagen. vorige bestelling was niet compleet, maar enkel omdat er enkele schakelaars niet binnen waren.

Bram, hoeveel 3PDT's moet je hebben? volgens mij kennen we mekaar toch, en ik bestel er binnenkort een hoop. dan zijn ze goedkoper per stuk.

Dirk_Hendrik
24 juni 2007, 17:36
Mogelijk is newtone wel goedkoper met bezorgkosten aangezien het binnen Nederland is.


Zeer zeker zelfs.

Speeddemon
25 juni 2007, 14:17
Zeer zeker zelfs.
voor mij laatst niet. Moest wat divers spul hebben, en Musikding was incl. verzendkosten 2,50 goedkoper (op een bestelling van +/- 10 euro).