PDA

View Full Version : Fender hotrod deluxe vs Marshall DSL 401



RenéZ
23 juni 2007, 21:15
hey
welke van de 2 is beter?
Iemand ervaring met deze versterkers?
alvast bedankt

zjanke
23 juni 2007, 21:22
Ik heb op allebei gespeeld en de een is niet beter dan de ander, ze hebben gewoon een compleet ander sterk punt. De Fender heeft een heel goed clean en de Marshall scheurt goed. Ze kunnen daarintegen allebei niet echt goed wat de ander wel goed kan.

LCH
24 juni 2007, 12:16
hey
welke van de 2 is beter?
Iemand ervaring met deze versterkers?
alvast bedankt
Hetzelfde verhaal als altijd: geen enkele versterker is beter. Als die Fender 'beter is' dan die Marshall zou er toch nooit weer een Marshall verkocht worden? Het gaat erom wat jij vindt. ;)

Epipaul
24 juni 2007, 19:22
Ik zou als ik moest kiezen voor de Hotrod gaan, maar het hangt helemaal van je muziekstijl af. Vertel dus even meer.

RenéZ
24 juni 2007, 19:45
Ik speel vooral metal. Ik wil graag een boss gt-8 aanschaffen en die werkt minder goed op een digitale versterker. Dus wil ik graag een buizen kopen

ColourofFire
24 juni 2007, 19:54
Hm beetje zonde om er dan gelijk een gt8 voor te gooien, k zou eerst even kijken hoever je komt zonder....

Epipaul
24 juni 2007, 21:13
Fender is niet echt een metalbak. Dan heb je misschien meer aan de marshall. Al wel andere merken overwogen? Evt 2e hands mesa?

Kim Wilson
25 juni 2007, 08:41
Als je de metal kant uit wil, zou ik zeker niet voor een Fender kiezen. En eigenlijk ook niet voor Marshall. Maar als ik uit deze twee moet kiezen, zou ik voor de volle 100% voor de Marshall gaan. De Hotrod kan niet best omgaan met veel gain.