PDA

View Full Version : Lamb of God - 21 Juni - Tilburg



pinchaholic
22 juni 2007, 08:38
Gisteren dus.

Mensen, wat was het gaaf... mijn respect voor het "precision riffing" van de heren Morton & Adler is nog verder gegroeid.

Wat een gruwelijk brute show zeg, opener Chimaira kon me niet echt bekoren.
De heren van Lamb of God daarentegen... ze braken de tent af.

Nog meer mensen geweest?

Strangegun
22 juni 2007, 13:43
ik kon niet,, ik baal als een stekker :sneaky:

el loco
22 juni 2007, 17:23
Ik kon ook niet, dit waren de bands die ik miste in de line-up van FoR. Blij dat ze live goed zijn: ga ik zeker nog een keer checken!

eng elfjuh
23 juni 2007, 11:48
Ik kwam laat binnen (file!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en heb alleen de laaste nummer van Chimaira meegekregen (Lazarus) wat niet onaardig klonk.
En toen Lamb of God.....................Ow My Gawd!
Ik wist van Killadelphia dat ze strak waren live maar dit slaat alles!
Wanneer komen ze weer?????????????????????????????
Leuke Framus cabs trouwens :o

Tho
23 juni 2007, 12:07
Lamb of God zijn naar mijn idee de beste nieuwe thrash(tsja wat is het eigenlijk?)metal band op dit moment!

Ik wil ze absoluut nog een keer zien!

eng elfjuh
23 juni 2007, 12:37
what's in a name?

Tho
23 juni 2007, 12:47
what's in a name?

pardon? ik begrijp je niet

eng elfjuh
24 juni 2007, 14:43
Lamb of God zijn naar mijn idee de beste nieuwe thrash(tsja wat is het eigenlijk?)
dat bedoel ik
metal=metal
burp

Tho
24 juni 2007, 15:27
dat bedoel ik
metal=metal
burp

ja bullshit. Als jij exodus in het zelfde straatje vind vallen als papa roach (om wat te noemen) snap je er echt de ballen van

eng elfjuh
26 juni 2007, 00:33
Overal een etiket op willen plakken en muziek in hokjes in willen duwen is iets wat veel mensen nodig hebben.
Maar appels met peren vergelijken en dan dat op iemand anders projecteren is wel erg kortzichtig vind je niet?

Tho
26 juni 2007, 09:52
Overal een etiket op willen plakken en muziek in hokjes in willen duwen is iets wat veel mensen nodig hebben.
Maar appels met peren vergelijken en dan dat op iemand anders projecteren is wel erg kortzichtig vind je niet?

je bent echt niet de slimste he? Ik flikker niets in hokjes, ik verdeel het in genres!
als je een beetje verstand van muziek zou hebben zou je begrijpen dat je een band als bijvoorbeeld DEATH niet met nu-metal bands zou kunnen vergelijken.

pinchaholic
27 juni 2007, 16:08
kom kom... het ging over lamb of god...

iemand nog meer pix van dit concert?

http://dump.robfuncken.nl/log/Lamg_of_God_Rob%20Funcken_3.jpg

http://dump.robfuncken.nl/log/Lamg_of_God_Rob%20Funcken_5.jpg

Wickerman
29 juni 2007, 12:02
je bent echt niet de slimste he? Ik flikker niets in hokjes, ik verdeel het in genres!
als je een beetje verstand van muziek zou hebben zou je begrijpen dat je een band als bijvoorbeeld DEATH niet met nu-metal bands zou kunnen vergelijken.

Chuck zou het graag horen :p

Heb Lamb of God afgelopen weekend op graspop gezien, niets op aan te merken, alleen de drums... Volgens mij hadden die gasten een micro IN z'n floortom zitten. Telkens als ie z'n floor raakte deed het zo ongelooflijk veel pijn aan me trommelvliezen... Niet normaal. Ze waren ook nog eens de luidste band van heel graspop.

Reel Big Fish
29 juni 2007, 12:07
Lamb of God is toch metalcore, geen thrash? Hoe dan ook, ik vind het retevet >_>

Tho
29 juni 2007, 16:32
Lamb of God is toch metalcore, geen thrash? Hoe dan ook, ik vind het retevet >_>

Misschien heb je gelijk. Toch voel ik de thrash er in.. gewoon die riffs en zo

Strangegun
29 juni 2007, 17:29
Hmmm, er word wel altijd snel metalcore genoemd bij een wat ''nieuwe band''
IK denk ook dat ze meer bij de thrash staan. Maakt ook verder niks uit want ze zijn gewoon super ^^

Reel Big Fish
29 juni 2007, 17:37
Ik had het geloof ik ook al eens in een ander topic gevraagd, maar wat is metalcore nou precies? Trivium noemt men bijvoorbeeld ook metalcore, maar dat vind ík juist meer thrashy overkomen dan bijvoorbeeld Lamb of God. Ik bedoel als je Lamb of God en Trivium vergelijkt met bijvoorbeeld oude Testament en Megadeth (de grondleggers zo ongeveer), dan zie ik bij Lamb of God weinig gelijkenissen. Verder trouwens allemaal geweldige bands :)

Wie o wie knalt er nou eens een zinnige definitie doorheen?

Reel Big Fish
29 juni 2007, 17:43
:stop: Sorry van de dubbelpost, maar als ik wikipedia moet geloven, zijn zowel Lamb of God als Trivium metalcore.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_metalcorebands

Ik zie echter niet echt veel gelijkenis?!

eng elfjuh
29 juni 2007, 21:21
je bent echt niet de slimste he? Ik flikker niets in hokjes, ik verdeel het in genres!

als je een beetje gelezen had in plaats van je gelijk op je pik getrapt te voelen had je gezien dat ik het niet over jou had maar de mensheid in het algemeen...................

als je een beetje verstand van muziek zou hebben zou je begrijpen dat je een band als bijvoorbeeld DEATH niet met nu-metal bands zou kunnen vergelijken
ik vergeleek trouwens ook geen enkele band of genre met elkaar, daar begon jij over

Als jij exodus in het zelfde straatje vind vallen als papa roach (om wat te noemen) snap je er echt de ballen van
Wat ik alleen even aangeven wilde was dat het weinig uitmaakt ik welke genre je een band plaatst (hokje cq etiket), het gaat om de beleving en het plezier dat de muziek je geeft.

Citaat:
Origineel gepost door Reel Big Fish
Lamb of God is toch metalcore, geen thrash? Hoe dan ook, ik vind het retevet >_>



Misschien heb je gelijk. Toch voel ik de thrash er in.. gewoon die riffs en zo So what's in a name?

Tho
30 juni 2007, 06:37
en dan ben ik op m'n pik getrapt!? :seriousf: echt nodig is dat niet hoor, ik reageerde misschien wat assertief maar daar bedoel ik niks mee

Bassbitch
30 juni 2007, 17:35
Tho en eng elfjuh, het is nu klaar met de bitchfight anders komen er vervelende gevolgen.

eng elfjuh
4 juli 2007, 22:29
No fight here, met nog wat karakters om er tien van te maken enzo

Put
9 juli 2007, 13:05
Beste gitaarnetherren , LAMB OF GOD IS ( naar eigen zeggen ) SPEEDMETAL.

makes sense right ? ;)

Tho
9 juli 2007, 13:10
Beste gitaarnetherren , LAMB OF GOD IS ( naar eigen zeggen ) SPEEDMETAL.

makes sense right ? ;)

nee daar ben ik het ABSOLUUT niet mee eens