PDA

View Full Version : zucht... pas half februari.. zucht



FireBlade
14 januari 2003, 22:34
Heb ik 30december EINDELIJK MIJN EERSTE gitaar gekocht/besteld, kan ik em pas krijgen rond half februari... Eerst zeiden ze 2 a 3 weken na bestelling.. ok valt mee te leven. Maar nu ga ik egt dood.. ik wil dat ding nou zoooow graag. Ik wacht al meer dan een jaar.. WAAAAAAH..
srry..
Ze vertelden me dat de leverancier de YAM PAC112X niet meer op voorraad hado ofzow.. heb ik weer.. nouja. Another 31 days to go.. zuchtt..

Greetz Fire....* snif *

Braindead
14 januari 2003, 22:41
Succes met wachten Dude.
"Life sucks"

Negative K3 fan
14 januari 2003, 22:43
Half febvruari is ook demeeting, ik kan niet wachting, ik heb al maanden slapeloze nachten.

dee meeting wordt het keerpunt in mmn leven ik kijk er enorm naar vooruit...


half februari..... *zucht* *zwijmel*

Braindead
14 januari 2003, 23:02
Wat voor meeting?

Chris Wolstenholme
14 januari 2003, 23:09
cewl, hier meten ze ook, op het forumle1.nl forum doen ze ook aan meten, heel veel en vaak. Ik ben altijd weer benieuwd wat ze bij elkaar gaan meten :smile:

SiNiSTRaL
14 januari 2003, 23:30
'de Meting' is dat zoiets als de nationale iq test? of normen en waardentest
of...Wie heeft de langste (neck)

BrianMay
14 januari 2003, 23:47
hey dude laat me raden heb je dat ding bij tonika besteld?

Negative K3 fan
15 januari 2003, 11:05
de meeting: http://www.roadkill.nl/meeting

savecracker85
15 januari 2003, 11:11
Op 2003-01-15 10:05, schreef Negative K3 fan:
de meeting: http://www.roadkill.nl/meeting

kewl :grin:

Marc Oblivian
15 januari 2003, 11:52
heb me ook net ingeschreven, maar dat lukte niet op de gewone manier...heb het dus maar gewoon op het topic gezet...hoop dat het zo goedkomt...
Zijn er nu 19 (met mij erbij).. nog 11 te gaan: moet lukken dacht ik zo :smile:

FireBlade
15 januari 2003, 13:49
Ja mr May ik heb em bij Tonika besteld.. hoezo??

Pickslide
15 januari 2003, 14:32
Tonika in Groningen?

BrianMay
15 januari 2003, 14:38
nou8 laten we zeggen dat ik al meerdere keren hetzelfde heb gehad bij die winkel, reken er maar niet op dat je hem half februari krijgt.
Ze hebben daar altijd smoesjes enzo, maar ik heb al 2 keer gehad dat ik daar een gitaar bestelde en dat ie een half jaar later er nog niet was en toen bleek dat ze hem gewoon niet besteld hadden.
Waren ze 'per ongeluk' vergeten.

Phizer
15 januari 2003, 17:57
ik zei het je, mijn gitaar duurde ook 2 à 3 maanden...
ok dat was wel bij big1 (naaiers) maar dan nog...

FireBlade
15 januari 2003, 19:07
May, als dat egt zo is.. dan ga ik kapot. Ik kan egt niet zo lang w88.. Ik wacht eerst half feb wel af, als ik em dan niet heb... OEI. Dan neem ik daar wel een andere gitaar mee.. en dan ben ik niet vriendelijk, ik neem hem gewoon mee...:grin:

EmgMaster
15 januari 2003, 19:34
He Fire
das flink kut ja. Besteld bij de guitarbox in meppel?

FireBlade
15 januari 2003, 20:46
Nee, Tonika...
Wat is er mis met de box/?

Electrical Storm
15 januari 2003, 23:37
Op 2003-01-15 16:57, schreef Phizer:
ik zei het je, mijn gitaar duurde ook 2 à 3 maanden...
ok dat was wel bij big1 (naaiers) maar dan nog...


Big One suckt inderdaad! Maar toen ben ik naar Soundhouse in Hoogeveen uitgeweken en die is net zo erg! Na een maand was de gitaar binnen, was de zwarte slagplaat er nog niet. Weer een maand later zat de goede slagplaat erop, maar was de versterker nog niet binnen... Echt waar, alles werkt daar langs elkaar heen. Maar FireBlade, waar heb jij hem besteld? Gewoon hier bij GuitarBox?

Electrical Storm
15 januari 2003, 23:40
Laat maar ik zie het antwoord al...

FireBlade
16 januari 2003, 14:17
LOL :grin:
Woon jij ook in Meppel?

FireBlade
16 januari 2003, 14:19
Maaruh dat met die slagplaat.. Standaard zit er een witte op, ik heb zwart besteld. Was geen probleem... ZEIDEN ze. Maar als dat OOK nog weer langer kan duren... dan ga ik me tog serieus afvragen of ik dit jaar nog aan gitarren toekom.. komop zeg .. *YUK*

greetz

ArpeggioKing
16 januari 2003, 19:22
Op 2003-01-15 22:37, schreef Electrical Storm:


Op 2003-01-15 16:57, schreef Phizer:
ik zei het je, mijn gitaar duurde ook 2 à 3 maanden...
ok dat was wel bij big1 (naaiers) maar dan nog...


Big One suckt inderdaad! Maar toen ben ik naar Soundhouse in Hoogeveen uitgeweken en die is net zo erg! Na een maand was de gitaar binnen, was de zwarte slagplaat er nog niet. Weer een maand later zat de goede slagplaat erop, maar was de versterker nog niet binnen... Echt waar, alles werkt daar langs elkaar heen. Maar FireBlade, waar heb jij hem besteld? Gewoon hier bij GuitarBox?


hoezo suckt big one? ik weet dat het lomp duur is maareh....tell me some juicy story's

Ic3gl0vE
16 januari 2003, 19:30
gaje toch gewoon naar een andere winkel voor die gitaar? zo zeldzaam is 'ie niet..
als zij de gitaar niet op tijd leveren hoef jij 'm niet af te nemen

Pegasus
16 januari 2003, 21:16
Op 2003-01-15 22:37, schreef Electrical Storm:


Op 2003-01-15 16:57, schreef Phizer:
ik zei het je, mijn gitaar duurde ook 2 à 3 maanden...
ok dat was wel bij big1 (naaiers) maar dan nog...


Big One suckt inderdaad! Maar toen ben ik naar Soundhouse in Hoogeveen uitgeweken en die is net zo erg! Na een maand was de gitaar binnen, was de zwarte slagplaat er nog niet. Weer een maand later zat de goede slagplaat erop, maar was de versterker nog niet binnen... Echt waar, alles werkt daar langs elkaar heen. Maar FireBlade, waar heb jij hem besteld? Gewoon hier bij GuitarBox?


Over Sound House ken ik er ook nog wel eentje. Ik wacht al sinds Oktober(!!!!!) op bestelde onderdelen. Elke keer dat ik langs kom beloven ze me om de volgende ochtend er direct over te gaan bellen met Serlui.
Laatst was ik er nog en toen werd mij gezegd dat de vertegenwoordiger van Ibanez langs zou komen, maar dat ie niet was komen opdagen (túúrlijk!). Lang heb ik ze gewoon geloofd, maar nu weet ik echt niet meer wat ik ervan moet denken.