PDA

View Full Version : gitaarstrap laten bedrukken



peter36
21 juni 2007, 14:57
weet iemand toevallig of het ergens mogelijk is een gitaarstrap te laten bedrukken, bijv. met je eigen bandnaam? ik heb vannalles gezien, van plectra tot shirts en broekriemen, maar geen gitaarstraps...

Danielovich
25 juni 2007, 18:14
Ik denk dat een goeie drukker dit zeker wel zou willen doen.
maar van het resultaat kan ik helaas niks zeggen en over de prijzen ook
niks;)

Pais
25 juni 2007, 18:47
Er is in leeuwarden een klein tokotje met een halvegare drent die alles belettert (inclusief elke cm2 van zn eigen winkeltje) Hij heeft zo'n machientje waar tekstiel doorheen kan en onder 160graden kan er letters of logo's op worden gesmolten. Maar in dat geval zou het alleen met een katoenen gitaarstrap gaan.

Kost overigens weinig. Voor de groote van een strap verwacht ik 15 euro, als je de volledige lengte van de strap bedrukt wilt.

peter36
26 juni 2007, 01:34
hmmn, dat klinkt aantrekkelijk... probleempje: leeuwarden is nogal ver weg. als ik de reiskosten doorbereken wordt et wel iets duurder dan die 15 euro! heeft die gozer ook een mailadres ofzo?

Whiplash
26 juni 2007, 12:54
Een gitaarstrap bedrukken is zeker wel te doen, toen ik stage liep in een zeefdrukkerij heb ik vaak zat op materiaal gedrukt wat is te vergelijken met een strap. dit kost waarschijnlijk wel iets duurder aangezien het met inkt word bedrukt en er moet een zeef gemaakt worden voor de bedrukking enzo..ik denk zo rond de 30/45 euro maar dan heb je wel een perfecte bedrukking die er nooit meer af gaat.

peter36
26 juni 2007, 13:13
ok, dankje! weet je ook waar ik zo'n zeefdrukkerij kan vinden in de buurt van utrecht? en als ik er meerdere laat drukken gaat de prijs per stuk flink naar beneden neem ik aan? (de zeef is er toch al...)