PDA

View Full Version : [Roy K.] Shred till death.mp3 + video



Roy K.
20 juni 2007, 17:09
Yo,


dit keer van mij een mp3 en een video.


Shred till death, een jam die een ode aan shredmuziek is, maar het bevat zelf niet zo veel snelle stukken.

Right click ==> save target as:


Shred till death.mp3 (http://members.home.nl/r.klappe/RoyK.-Shredtilldeath.mp3)


En hier (http://www.youtube.com/watch?v=DF5xaZTlOtM) is een filmpje van mij te zien waarop ik verschillende technieken speel. Geen muzikale solo oid, alleen senseless shredding here...

Later!!

Tupelo
20 juni 2007, 19:51
Ik vind het knap, zondermeer.
Voor mijn plezier luister ik het niet, maar 't is nu eenmaal mijn smaak niet.

Doe het je i.i.g. niet na! :)

Btw. ik had een iets met vies lang zwart haar & een bandshirtje verwacht! :D

tabmaniac
20 juni 2007, 19:51
ok, je speelt dus best wel goed:P

vet filmpje!:D

Roy K.
20 juni 2007, 22:28
Ik vind het knap, zondermeer.
Voor mijn plezier luister ik het niet, maar 't is nu eenmaal mijn smaak niet.

Doe het je i.i.g. niet na! :)

Btw. ik had een iets met vies lang zwart haar & een bandshirtje verwacht! :D

Hm, dat valt tegen dan heh! :D (jou had ik me ook anders voorgesteld toen ik je voor het eerst zag)

Bedankt voor je commentaar iig!!

@ Tabmaniac:

Thanks!! 8-)

ErikE
20 juni 2007, 23:31
Hmm, mp3 klinkt als Larry LaLonde meets Gambale...niet slecht! 8-)

Roy K.
23 juni 2007, 12:59
Bedankt, je kan met mindere vergeleken worden!! :D

Gambale is 1 van mijn favorite gitaristen, soloing en nootkeuze zijn geweldig van hem, alleen zijn staccato-manier van spelen spreekt me niet altijd evenveel aan, ik hou zelf ook meer van legatolijntjes in mijn spel zoals Howe en Garsed dat bv doen (niet dat ik ook maar in de buurt kom van hen)

Lalonde, is dat niet die gitarist van Primus? Daar ken ik helaas (te) weinig van, ik zal het nog eens luitsteren.

ErikE
23 juni 2007, 14:46
Klopt! Hij heeft een hele aparte manier van spelen, een beetje op het randje tussen geniaal en compleet gestoord. Feitelijk Primus in een notendop... :chicken:

Roy K.
24 juni 2007, 22:30
Hm, welke CD zou je aanraden om het eerst te luisteren?

Chris Roos
25 juni 2007, 09:28
Hey Roy je bent goed joh. Vind alleen je sound wat blikkerig. Maar je spel gaat de goede kant uit naar mijn smaak dan he. :soul: let wel wat meer op je vibrato dat kan naar mijn mening zuiverder, en hier en daar speel je wat out of tune.

Ga i.i.g.zo door.

Regards

Roy K.
25 juni 2007, 20:45
Hey Boudewijn bedankt voor je reply! Mijn sound ben ik zelf ook niet echt tevreden over, doet mezelf overigens wel in de verte wat denken aan die van de almachtige Jason Becker of aan het geluid dat Richie Kotzen op z'n debuut heeft (wat door Becker is geproduceerd). Snerpend high gain!! :rockon:

Vibrato moet ik idd aan werken en daar ben ik ook mee bezig, hier en daar out of key spelen (weet niet zeker of je dat bedoelde) was de bedoeling.

Greets,

Roy

ErikE
25 juni 2007, 22:57
Hm, welke CD zou je aanraden om het eerst te luisteren?

Toch wel hun grote klassieker "Sailing the seas of cheese" denk ik. Qua gitaarwerk nummers als "American life", "Tommy the cat" en "Fish on". Enjoy!

Roy K.
29 juni 2007, 17:04
Ok, zal ik daar eens naar gaan luisteren!