PDA

View Full Version : Recorden Mixen Componeren?



Hooligan601
20 juni 2007, 12:49
Ja dankjewel! Ik ben er ook mee bezig enzo, heb net een keyboard gekocht en heb de softwarepaketten Cubase en Reason 3... Ik ben een leek op dit gebied maar wil wel mn eigen backing kunnen regelen en componeren... Ik heb een toneport ux1 voor de recording van mn gitaar en heb dus een keyboard met midi interface voor aan te haken aan mn laptop...

Mijn vraag is nu, kan ik dan met dat keyboard alleen de geluiden spelen die in mijn keyboard staan of kan ik dan ook geluiden op mijn pc met mijn keyboard spelen
(ik zie overal dingen als refills etc. van reason 3 en drumkits etc. kan ik dan met mijn keyboard die drumkits spelen die op mijn pc staan?) ...

Nogmaals ik ben een n00b in dat wereldje maar ik wil het me wel eigen maken... iemand naast mijn blues stukje nog opmerkingen of tips op dat gebied?


Dit heb ik net in een ander topic gepost, ik dacht dat ik hier misschien meer feedback over zou krijgen.

guhlenn
20 juni 2007, 12:59
Zoek eens op MIDI. zo kan je via je keyboard waarschijnlijk ook reason en dergelijke aansturen,.