PDA

View Full Version : hoeveel moet ik bieden?



gitaarmans
20 juni 2007, 11:47
ik zie hier op MP een HAAR gitaar staan,
maar ik weet niet hoeveel ik moet bieden :P ik weet niet hoe je een hyperlink in een post zet, dus als je voor me wilt kijken gewoon HAAR intypen bij marktplaats. Ook heb ik een fender 1951 nocaster usa 2001 zien staan, waarvan ik ook geen idee heb hoeveel hij waard is
Weet iemand hoeveel deze gitaren waard zijn?
alvast bedankt

Squier4ever
20 juni 2007, 12:08
ga je eens wat verdiepen in die gitaren voor je er uberhaupt op gaat bieden, als je niet eens weet wat ze waard zijn vraag ik me namelijk af of je er voor de rest genoeg van weet.

pieter-jan1
20 juni 2007, 12:25
:dontgeti: f*ck man, die fender is lelijk

Squier4ever
20 juni 2007, 12:33
:dontgeti: f*ck man, die fender is lelijk

nee een jackson is mooi :???:

pieter-jan1
21 juni 2007, 11:13
nee een jackson is mooi :???:

1. die jackson vind ik toch wel serieus schoon ja ... :chicken:
2. ben nog eens gaan kijke naar die fender .... zonder die bridgecover is hij niet mis, maar met ........ :satisfie:

renier
21 juni 2007, 11:28
gewoon op marktplaats zoeken in electrisch, dan sorteren op prijs en de allerduurste kopen. dat is namelijk altijd de allerbeste.



...of, mocht je dit niet geloven: gewoon goed onderzoek doen naar de waarde, plussen en minnen van bepaalde modellen en een gefundeerde keuze maken.

Postov
21 juni 2007, 11:45
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/99650202-fender-1951-nocaster-usa-2001.html#photo?img=1

Als je die bedoelt, dat is 'gewoon' een Fender Custom Shop Nocaster voor zover ik kan zien. In elk geval geen Haar gitaar.

Over de Haar gitaren zelf. Dat zijn custom build gitaren door je raad het al, van de Haar, die volgensmij vanaf de 1400-1500 euro beginnen en vast nog wel een eind door gaan in prijs.

Jay75
21 juni 2007, 11:45
Google is your friend, die Nocaster kost ongeveer NIEUW 2500-2700 euro.

Haar ken ik verder niet...

Eko
21 juni 2007, 14:21
Een van de reacties was zeer juist. Als je niet eens weet waar je het over hebt, waarom biedt je er dan op? Als je de gitaren niet eens kent heb je een dikke kans dat ze je niet eens gaan bevallen.
Een CS Nocaster ( geen timemachine series) zal gebruikt , origineel niet verkloot annex geupgraded, meer dan 2000 euries moeten brengen.
Een Haar is wat anders. Die beginnen nieuw al rond de 1300 euries. Gebruikt is wat de gek er voor geeft, maar reken op rond de 1000 piek. De prijs voor een gitaar die op bestelling gemaakt is hangt heel erg af van het type en de uitvoering ( kleur, relic of nieuw, halsbreedte , bodyvorm enz). Een hals met een zeer dik profiel is niet geliefd en zal dus veel minder opbrengen. Een `62 model strat in een geliefde kleur ( wit , sunburst) en in een relic afwerking doet op dit moment doet het veel beter.

Squier4ever
21 juni 2007, 15:16
Een van de reacties was zeer juist. Als je niet eens weet waar je het over hebt, waarom biedt je er dan op? Als je de gitaren niet eens kent heb je een dikke kans dat ze je niet eens gaan bevallen.
Een CS Nocaster ( geen timemachine series) zal gebruikt , origineel niet verkloot annex geupgraded, meer dan 2000 euries moeten brengen.
Een Haar is wat anders. Die beginnen nieuw al rond de 1300 euries. Gebruikt is wat de gek er voor geeft, maar reken op rond de 1000 piek. De prijs voor een gitaar die op bestelling gemaakt is hangt heel erg af van het type en de uitvoering ( kleur, relic of nieuw, halsbreedte , bodyvorm enz). Een hals met een zeer dik profiel is niet geliefd en zal dus veel minder opbrengen. Een `62 model strat in een geliefde kleur ( wit , sunburst) en in een relic afwerking doet op dit moment doet het veel beter.

+1. ga je aub verdiepen! anders koop je dalijk een brolgitaar en daar krijg je spijt van.