PDA

View Full Version : nieuwe score USA customshop ML



gerrekat
20 juni 2007, 09:55
http://img164.imageshack.us/img164/817/dscf0728sy6.jpg

nog een weekje dan is ie hier.....

dan moet het maar eens afgelopen zijn, deze heft overigens DiMarzio customshop Schenker pickups, ben er wel benieuwd naar. Altijd al een witte ML met zwarte binding gewild.

a darker shade of grey
20 juni 2007, 10:03
WAUW!
Normaal ben ik niet zo'n fan van dit soort gitaren, maar hier kwijl ik toch wel van....

Proficiat alvast!

interessander
20 juni 2007, 10:10
Hmm, met binding op de kop en maar één humbucker lijkt hij me perfect.
Oh ja, en waarom zilveren knoppen bij vor de rest zwarte hardware?
Wat voor soort pickups zijn dat die schenker custom shop, zijn ze afgeleid van een bepaald dimarzio model?

FNaRK
20 juni 2007, 10:12
Hans .... stop er nou eens mee :stop:

ik ben trouwens ook op zoek naar een DEAN, bij voorkeur een Z
nog suggesties, of heb jij er nog 1 over ?

En wat weet jij van de nieuwe Razorback DB (zonder tremelo)
http://images.music123.com/products/original/Dean/755236.jpg

Oh ja .... gefeliciteerd trouwens met je nieuwe aanwinst

gerrekat
20 juni 2007, 10:27
Hmm, met binding op de kop en maar één humbucker lijkt hij me perfect.
Oh ja, en waarom zilveren knoppen bij vor de rest zwarte hardware?
Wat voor soort pickups zijn dat die schenker custom shop, zijn ze afgeleid van een bepaald dimarzio model?

ik zal de knoppen ook zeker weer vervangen door zwarte speedknobs. Volgens mij zijn de afgeleid van de Suer Distortion maar dan watstrakker in het laag en iets minder output.

Cris
20 juni 2007, 10:28
Mooie aanwinst.

gerrekat
20 juni 2007, 10:29
Hans .... stop er nou eens mee :stop:

ik ben trouwens ook op zoek naar een DEAN, bij voorkeur een Z
nog suggesties, of heb jij er nog 1 over ?

En wat weet jij van de nieuwe Razorback DB (zonder tremelo)
http://images.music123.com/products/original/Dean/755236.jpg

Oh ja .... gefeliciteerd trouwens met je nieuwe aanwinst


Ik heb een Z hangen ja, maar ik denk niet dat ik die wegdoe, ik kan wel een aan mooi USA baziliaburst Z komen voor je, hij is gebruikt maar in mint conditie, hij moet wel uit de US komen maar voor een aantrekkelijke prijs!

tis deze:

http://www.deanguitars.tv/userpics/lib8/DSC00422.JPG

De Razorbacks zijn gaaf, maar deze zonder trem is wel een beetje een low end model, ik denk dat jij iets hoogwaardigers wil.

interessander
20 juni 2007, 10:30
ik zal de knoppen ook zeker weer vervangen door zwarte speedknobs. Volgens mij zijn de afgeleid van de Suer Distortion maar dan watstrakker in het laag en iets minder output.

Dat klinkt als een fijne pickup, ik ben benieuwd wat mijn zojuist binnengekomen X2N gaat doen in plaats van mn EMG in een ibanez RG, maar ontopic: je hoeveelste?

gerrekat
20 juni 2007, 10:38
Dat klinkt als een fijne pickup, ik ben benieuwd wat mijn zojuist binnengekomen X2N gaat doen in plaats van mn EMG in een ibanez RG, maar ontopic: je hoeveelste?


ik heb er ook weer wat verkocht dus onder de streep is de collectie uitgedund, ik heb nu:

Customshop ML trans Blueburst
Customshop V trans gloss natural
Customshop ML pearl white
Time Capsule Z trans braziliaburst # 32/50
Time Capsule ML Blueburst (solid) # 7/25
Time Capsule V trans cherry red
USA Razorback V black w/ yellow bevels
1981 flame series USA ML braziliaburst
Jackson RR-1 show white w/ black bevels

FNaRK
20 juni 2007, 10:39
Ik heb een Z hangen ja, maar ik denk niet dat ik die wegdoe, ik kan wel een aan mooi USA baziliaburst Z komen voor je, hij is gebruikt maar in mint conditie, hij moet wel uit de US komen maar voor een aantrekkelijke prijs!


De Razorbacks zijn gaaf, maar deze zonder trem is wel een beetje een low end model, ik denk dat jij iets hoogwaardigers wil.

Joh, verkoop gewoon je Z ... je hebt genoeg gitaren 8-)
en wat noem jij een aantrekkelijke prijs ?

Die Razorback DB is inderdaad een goedkoop model, meningen op de diverse fora zijn niet echt positief. Jammer, want ik blijf het een vet model vinden !
Ga nu maar eens kijken naar die Z79 TransBlack .... zijn wonderbaarlijk goedkoop :sssh:

gerrekat
20 juni 2007, 10:42
Joh, verkoop gewoon je Z ... je hebt genoeg gitaren 8-)
en wat noem jij een aantrekkelijke prijs ?

Die Razorback DB is inderdaad een goedkoop model, meningen op de diverse fora zijn niet echt positief. Jammer, want ik blijf het een vet model vinden !
Ga nu maar eens kijken naar die Z79 TransBlack .... zijn wonderbaarlijk goedkoop :sssh:


De import Razorbacks zijn anders behoorlijk goede gitaren, alleen dit model is wel erg low end. De duurdere import RB's zijn misschien meer je ding, maar die hebben een floyd.

interessander
20 juni 2007, 10:44
Zeer nette collectie, ik zou mijn Dean V graag ruilen tegen die nieuwe witte met alleen een enkele brugpickup, alleen jammer van de gouden hardware.

gerrekat
20 juni 2007, 10:46
Zeer nette collectie, ik zou mijn Dean V graag ruilen tegen die nieuwe witte met alleen een enkele brugpickup, alleen jammer van de gouden hardware.


wat heb je voor V? Tja gouden hardware is wat aan te doen, ik heb al 2 keer en nieuwe set hardware besteld bij DEAN.

interessander
20 juni 2007, 10:54
wat heb je voor V? Tja gouden hardware is wat aan te doen, ik heb al 2 keer en nieuwe set hardware besteld bij DEAN.

European custom korina V. Goud is niet zo mijn ding maar het is wel goed spul (schaller)

http://img.photobucket.com/albums/v259/interessander/marktplaats-100.jpg

gerrekat
20 juni 2007, 12:26
European custom korina V. Goud is niet zo mijn ding maar het is wel goed spul (schaller)

http://img.photobucket.com/albums/v259/interessander/marktplaats-100.jpg


zo'n Euro Korina V is op zich kwalitatief beter dan een Koreaanse 79 series V, schijnen echt goed te zijn. Moet ik je en emailsdres geven waar je zwarte hardware kan scoren?

interessander
20 juni 2007, 12:43
Het is zeker een hele goede gitaar en ik heb wel eens zo'n koreaan in mn handen gehad, die voelen toch een stuk goedkoper aan, maar het is niet echt mn main gitaar dus eigenlijk is het gewoon een luxeprobleem....

gerrekat
20 juni 2007, 12:55
Het is zeker een hele goede gitaar en ik heb wel eens zo'n koreaan in mn handen gehad, die voelen toch een stuk goedkoper aan, maar het is niet echt mn main gitaar dus eigenlijk is het gewoon een luxeprobleem....

ik dnek dat zo'n USA Rik Emmett signature wel iets voor je is dan.....

http://www.drumcityguitarland.com/inventory/images/2992.jpg

interessander
20 juni 2007, 13:00
YEP!! daar doelde ik ook op, maar er is dus ook een budgetversie van, de white gold V....

http://www.deanguitars.com/dean_winter_06/images/V-White-Gold_med.jpg

gerrekat
20 juni 2007, 21:40
Ik weet het, maar ja als het budget het even toelaat zou ik echt eens een USA proberen, het verschil is echt behoorlijk groot....

Als je mazzel hebt kun je in de US soms al een Time Capsule voor $ 1500 scoren, met de huidige dollarkoers helmaal niet zo belabberd.

Anders Destium
20 juni 2007, 23:25
Vette gitaar (als altijd) :rockon:

Ook cool dat je nu een keertje een gitaar hebt zonder zieke flametop ;)

AART
20 juni 2007, 23:31
Witte metal gitaren, altijd goed!

Veel plezier ermee. Lukt vast wel.

casper innosence
21 juni 2007, 00:45
gefeliciteerd uiterst vette plank en witte gitaren, ik begin ze steeds vetter te vinden. Trouwens die witte V met 1 element is wel ECHT HEEEEL VET, ik wou dat ik centen had.

gerrekat
21 juni 2007, 07:12
thanx!

wat me nu eigenlijk pas opval is dat de rik emmett sig V een 24 fretter is, de eerste USA die ik zie met 24 frets.

Reel Big Fish
21 juni 2007, 10:08
Damn die binding maakt het echt helemaal af! Ik ben benieuwd naar je familiefoto.. :D

Elixir
21 juni 2007, 10:30
Erg mooi hoor! Witte gitaren doen het eigenlijk altijd goed :)

gerrekat
21 juni 2007, 12:09
Als ie er is ga ik ceht een keer een familiepic maken!

Danielovich
22 juni 2007, 09:54
lelijke gitaren

Dekkz0r
22 juni 2007, 10:48
lelijke gitaren

Zinloze post

gerrekat
22 juni 2007, 11:46
interesseert me ook geen flikker, ik weet dat het nit iedereen zijn smaak is, daarom vind ik ze juist zo gaaf. eerljik gezegd vind ik het jammer dat DEAN tegenwoordig mainstream begint te worden met zeer veel big name endorsers.

Tho
22 juni 2007, 18:17
lelijke gitaren

shut the fuck up relnicht


Hans die aanstaande van je is werkelijk een natte droom!!! alvast gefeliciteerd. Binnenkort ff een pintje doen!

blimb
22 juni 2007, 18:57
shut the fuck up relnicht


Hans die aanstaande van je is werkelijk een natte droom!!! alvast gefeliciteerd. Binnenkort ff een pintje doen!
nee dat is een waardevolle post. Niet iedereen hoef toch ooohh en amen te zeggen. OF zijn deze topics alleen bedoeld om te zeggen hoe mooi iets is...

iwamoto
22 juni 2007, 18:58
werkelijk weer een gave gitaar, ik vind vooral kleinde dingen zo mooi, als een zwarte switch zonder ringetje, en die missende binding om de headstock waardoor hij juist groot lijkt (niet helemaal mijn smaak, maar het werkt goed)

ik zou zeggen, foto's zodra hij binnen is!

Das Schaap
22 juni 2007, 19:01
Die gitaar IS heavy metal man. :cooler:

Erg leuke combi ja wit met zwarte binding, had eigenlijk wel bij de headstock ook gemoeten vind ik, maar ach.

Ik ga die combi ook maar eens onthouden.

gerrekat
23 juni 2007, 16:24
Thanx, ik hoop dat alles goed gaat komen, is altijd maar afwcahten als je het uit de US laat komen.

Iceman
23 juni 2007, 20:12
Mooi mooi Gerrkat!

Beetje afwijkend spul is niet verkeerd. beetje leven in de brouwerij.