PDA

View Full Version : Tappen



hugo123
19 juni 2007, 19:56
Tappen jullie wel eens?


hugo

Don Capo
19 juni 2007, 19:57
Ik laat meestal voor me tappen. Wat ik ook normaal vind als ik twee euro vijftig voor een biertje betaal.

Ratdawg
19 juni 2007, 20:06
Ik laat meestal voor me tappen. Wat ik ook normaal vind als ik twee euro vijftig voor een biertje betaal.
Da's veel te duur, man.

Je bent met de rand van de plectrum vergeten trouwens.

F*R*E*A*K
19 juni 2007, 20:07
Ik tap wel eens, meestal met mn wijsvinger, maar als ik maar een kort stukje hoef te tappen en daarna weer moet overschakelen naar plectrum gebruik ik mn middelvinger.

jasper159
19 juni 2007, 20:19
Ik tap altijd met m'n middelvinger, makkelijk om dan weer op plectrum over te schakelen.

Pais
19 juni 2007, 20:20
Je kunt ook nergens voor de optie 'ik tap niet' kiezen. Nu moest ik "pleur op met je enquete" kiezen, en dat terwijl het dinsdag is....

FruscianteFan
19 juni 2007, 20:22
De enkele keer dat ik het doe, gebruik ik mijn wijsvinger. Hoewel, misschien ook wel mijn middelvinger. Denk toch mijn wijsvinger, want ik houd meestal mijn plectrum in mijn middelvinger geklemd als ik hem niet gebruik.

Butger
29 juni 2007, 14:39
Erm welke hand..
Met links tap ik met alle vingers (in your world - muse b.v.)
Mijn rechter hand STOP IK GEWOOON IN ME KONTTTKDSFSDFSDFAF

sorry... slechte dag op het werk :mad:

NielsW
29 juni 2007, 16:14
Ik tap altijd met zowel mn wijsvinger, mn middelvinger als mijn duim tegelijk en geef af en toe accenten met mn pink. Ome Steve was heel trots op me :)

Tho
29 juni 2007, 16:31
Je kunt ook nergens voor de optie 'ik tap niet' kiezen. Nu moest ik "pleur op met je enquete" kiezen, en dat terwijl het dinsdag is....

misschien heeft hij dat gedaan omdat het vrij logisch is dat je dan niet reageert? Het gaat blijkbaar om de mensen die wél tappen