PDA

View Full Version : versterkers?



nesta
19 juni 2007, 16:14
:gitarist:

ik speel nu al 5 jaar maar ben op zoek naar een goeie versterker met toebehoren,

heb nu een roland cube 30 met wat slomme effectjes ,maar ben op zoek naar het echte werk waar ik flink veel mensen mee wakker kan houden, ik wil graag een gt8 kopen maar wet totaal niet welke versterker er goed bij klinkt wie kan mij helpen???

budget maakt me niks uit!

sound of the songs: rhc -zephr
-could have lied (solo)
JH -all allong thewatchtower.

gtrsz nesss

ColourofFire
19 juni 2007, 16:38
Zou je niet eerst gewoon een goed geluid uit de amp willen halen voor je er een GT-8 voorgooit?

Klinkt alsof je op zoek bent naar een marshall buizenbak.

Jimwoud
19 juni 2007, 16:45
Zou je niet eerst gewoon een goed geluid uit de amp willen halen voor je er een GT-8 voorgooit?

Klinkt alsof je op zoek bent naar een marshall buizenbak.
+1.

Ik weet niet wat voor effecten john allemaal gebruikt, maar zou eerst voor een goede versterker gaan(iets Marshallsachtig) en later/ of gelijk voor wat effecten gaan, en niet meteen een dikke effectenbak erbij kopen. Je kunt ook het best spullen in stappen kopen, kun je eerst aan alles wennen, maar dat terzijde.

marter544
19 juni 2007, 17:40
Misschien die nieuwe Marshall JVM? Lekker veelzijdig ook.. En idd eerst kijken naar een goede amp, dan pas effecten.

Danielovich
19 juni 2007, 18:09
Een london city stack ook goed.
ze worden volgens mij de 'cheap mans Marshalls'
genoemd

Goeiemorguh
19 juni 2007, 18:20
Volgens mij is de solo van could have lied met een Bigg Muff opgenomen, had ik ergens in een interview gelezen. Wat voor gitaar heb je eigenlijk? En wat is je budget ongeveer?

Herman
19 juni 2007, 18:36
Eehm, dat is wel een beetje verschillend niet?:chicken:

BLOK182
19 juni 2007, 18:36
Souvereign is nogal boven budget, enne, wat een uiteenlopende suggestie:-)

Mr.Bluesbreaker
19 juni 2007, 18:46
Fender Twin Reverb! of..... ENGL Souvereign

Die houden we erin:D