PDA

View Full Version : Boekingskantoren Limburg / Brabant



oliver538
19 juni 2007, 14:01
Hi!

Ik ben met m'n band nu zo'n anderhalf jaar bezig. Totnutoe gaat het redelijk voorspoedig; begonnen met wat covers, na een half jaar wat eigen nummers geschreven, eind vorig jaar een demo opgenomen en nu sinds enkele maanden regelmatig aan het optreden.

Maar goed, ik begin nu wel te merken dat het regionale bandjes-circuit redelijk klein is. Oftewel, we spelen steeds met dezelfde bands, in dezelfde kroegen, etc. etc.

Om die cyclus te doorbreken zijn we op zoek naar boekingskantoren. Doel om eens ergens anders te spelen, voorprogramma's, andere plaatsen, you know the drill :-)

Ik heb al wat sites afgestruind, maar totnutoe blijken veel boekingskantoren van die eenmanszaakjes met 2 of 3 contacten, of ze richten zich op een ander genre..

Oproep daarom aan forum bezoekers in Limburg en Brabant: post hier je boekingskantoren, en vermeldt je ervaringen, do's and don't, aanraders etc!

Alvast bedankt, ben benieuwd!!

Mitch
19 juni 2007, 16:11
Beetje vaag, wat doe je nou precies voor muziek ?
Ik begrijp pook niet goed wat je wil: enerzijds zeg je dat je de regio uit wil, je wil verder weg, maar dan toch boekingskantoren uit de regio ? Onze boeker zit ook in Brabant, maar daardoor stonden we vorige week ook gewoon in Noord Holland en in Rotterdam. Met andere woorden: waarom alleen in die twee provincies zoeken ? Wil je je beperken tot die twee provincies of niet ?
Zo ja, dan zul je toch echt beter een wat kleinschaligere boeker benaderen.

oliver538
19 juni 2007, 21:53
Hi,

We maken rock, denk bijv. aan RHCP, Editors, Foo Fighters. Of check onze myspace voor een paar demo's ;) www.myspace.com/grandtheftapple

Wat betreft regio / nationaal:
ik bedoel dat we zonder boeker in hetzelfde circuitje blijven spelen. Er zijn best plekken in de omgeving waar ik zou willen spelen, maar waar je niet binnenkomt zonder connecties. Brabant is qua reizen etc ook goed te doen (we komen uit Maastricht), verder kan oko wel maar ik wil eerst eens proberen wat we met goede boekers in het zuiden des lands kunnen bereiken.

oliver538
25 juni 2007, 09:15
Hi muzikanten uit het zuiden!

iemand nog tips m.b.t. boekingskantoren in Limburg / Brabant..?

thanks!