PDA

View Full Version : Gitarist uit omgeving Haarlem, Velsen wil knallen, en goed ook.



Sinner1980
18 juni 2007, 21:08
Hey Mensen,

Deze 27jarige gitarist uit IJmuiden wil graag in contact komen met andere muziekliefhebbers, die uiteraard ook wat kunnen, wel handig lijkt me. :satisfie:

Ikzelf ben voor een hele hoop in, metal, punk en van mijn part lekker covertjes spelen, als het maar lekker knalt en entousiast gebeurt. Ik heb geen ervaring on stage maar ben absoluut niet angstig. Ik ben ook geen virtuoos en voel ook geen behoefte om muziekale hoogstandjes ten gehore te brengen, gewoon lekker knallen met als motto een vette performance en a lot o'fun. Ook vind ik het super om een rockende covers te maken van oude nummers waarvan je het niet verwacht maar das maar een idee. Dus als je jezelf kan vinden in de woorden lol, gekkigheid, knallen en gewoon s goed los wil gaan on stage: ga dr voor en laat van je horen, laterz,

MikeyMike :cooler:

mikezeeuw@hotmail.com

PS. Mn voorkeur gaat uit naar mensen van rond de 23-30, maar ja, dat zijn ook maar getalletjes, heb het in ieder geval gezegd. :speed:

Marc Oblivian
20 juni 2007, 17:02
Hey wij zoeken wellicht wel een gitarist (eigenlijk een bassist...lang verhaal..zie het topic "metalbassist of gitarist" in het subforum Gezocht).
Kijk maar effe op www.myspace.com/midiannl : daar staan tevens een paar nummers op.
Verdere gegevens staan in het onderwerp in het subf. Gezocht (ook op gitaarnetforum dus).
Ik hoor het wel!!

Sinner1980
20 juni 2007, 19:20
Hey man,

Bedankt voor je reactie. Ik heb jullie muziek gecheckt en vond het vet maar het is niet wat ik zoek, niet te hard ofzo, maar gewoon niet de muziek die ik live wil spelen, suf he, sorry man. Onwijs veel succes met het vinden van een bassist wat idd tough as shit moet zijn, maar komt vast goed, thanks anyway,

Mike :rockon: