PDA

View Full Version : Ervaring met verzenden via dpd



Kaboemba
18 juni 2007, 19:54
Ze zijn wel erg goedkoop voor het verzenden naar het buitenland en heb zelf 1 keer verstuurd via hen naar slovenie.
Geen enkel probleem dus, maar ik lees ook andere berichten ?
Heeft 1 van jullie er ervaring mee (zowel goed als slecht) en is er een andere verzender die het ongeveer voor die prijzen doet.

repelsteeltje
18 juni 2007, 20:49
UPS misschien gebruik ik voor mijn werk, zijn redelijk goedkoop en zeer betrouwbaar





http://www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx (http://)

Badman
18 juni 2007, 21:29
Leveren die ook niet via Musicstore in Duitsland? Heb er al enkele keren iets besteld (waaronder enkele gitaren) en die zijn toch vrij snel en zonder schade toegekomen...

rscalex
18 juni 2007, 21:39
ik heb al leveringen van musicstore zowel met ups als dpd gekregen, beide geen problemen mee gehad

Jay75
18 juni 2007, 23:29
Voor mijn werk verstuur ik iedere dag stapels pakketen met DPD<
Ze zijn ok binnen europa, hoe verder, hoe meer schade is mijn ervaring!

Realeigo
18 juni 2007, 23:30
Thomann doet ook aan dpd , heb ik ook geen problemen mee gehad!

Franc
19 juni 2007, 07:18
Erg goede ervaringen met DPD met ontvangen pakketjes (van TubeTown).
Groot, klein, het is altijd razendsnel hier en goede tracking op de website. Je kunt je klok erop gelijk zetten!

guitarfreakrobert
19 juni 2007, 16:27
Hoi,
Ik heb er voor gewerkt, als jullie eens wisten hoe daar met de dozen en pakjes word gegooid. pfff brrr niet aan beginnen, het is trouwens in alle filiaalen waar ik heb gewerkt heb hetzelfde
:hippie:

Jay75
19 juni 2007, 17:23
Klopt, sommige chauffeurs flikkeren hier die dozen de wagen in, voor onze neus, UPS of TNT is wat dat betreft wel beter.

Nette chauffeurs en niet van die petteventjes hehe

Kaboemba
19 juni 2007, 20:01
Klopt, sommige chauffeurs flikkeren hier die dozen de wagen in, voor onze neus, UPS of TNT is wat dat betreft wel beter.

Nette chauffeurs en niet van die petteventjes hehe

Nou ik heb anders net de tweede slechte ervaring met tnt, schade aan het item.
Is zien wat ze daarop te zeggen hebben. Ik dacht ook dat tnt beter was maar dat moet ik nog afwachten.

Maar idd is dat wel de klacht over dpd en dat ze erg weinig tijd hebben om een pakket af te leveren, soms gewoon ergens neerzetten enz enz.

RolandT
19 juni 2007, 20:03
Pixmania gebruikt ook dpd. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Tracking gaat perfekt via hun website.

RvB
20 juni 2007, 10:36
Ik heb geen goeie ervaring met DPD. Ik heb bij de musicstore elementen besteld en zouden op donderdag geleverd worden. Ik zag het busje voorbij rijden die donderdag en niet op een manier dat hij het huis aan het zoeken was. Steeds zou het pakket de volgende dag geleverd worden. En steeds helemaal niks ontvangen. Onder het excuus dat er nienand thuis was terwijl ik steeds thuis was op die tijd dat ze aangaven. Uiteindelijk is het pakket woensdag gebracht en in de achtertuin gedropt terwlijl ik nog met de servicemedewerker had afgesproken om het bij de buren af te leveren.

Het was mijn enige ervaring met DPD, maar ze hebben geen goeie indruk achtergelaten.

Cris
20 juni 2007, 10:53
Hoi,
Ik heb er voor gewerkt, als jullie eens wisten hoe daar met de dozen en pakjes word gegooid. pfff brrr niet aan beginnen, het is trouwens in alle filiaalen waar ik heb gewerkt heb hetzelfde
:hippie:

Dat gebeurd volgens mij bij elk postbedrijf. Dus je spul is nergens veilig. :D

Franc
20 juni 2007, 10:58
Grappig hoe de ervaringen van mensen verschillen.

Op Amerikaanse gitaar/versterker fora hoor je geen goed woord over UPS.
Beschadigingen, langzame bezorging.

Zelf heb ik nog geen nare ervaringen met UPS, DHL of DPD gehad.
Eigenlijk alleen met TNT in de tijd dat het nog gewoon TPG was.
Pakjes bezorgen midden op een doordeweekse werkdag en dan verbaasd zijn dat er niemand thuis is :???:
En dan doodleuk dat kaartje: we proberen morgen weer... goh, wat denk je? weer niemand thuis misschien? En dan eindelijk dus 2 dagen later naar het postkantoor mogen om het op te halen.
Waardeloos was het.

DPD gaat tot nu toe perfect en ik heb echt al heel wat uit Duitsland gekregen hier.